het beweeg-topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Sayaatje

Re: het beweeg-topic

Bericht door Sayaatje »

Ik ga morgen les 4 doen. Zaterdag ben ik de hele dag klussen, dus dan wordt het niets.. :)
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Hier gaat het goed, ga 3 keer per week naar de sportschool. Meestal geen zin om te gaan, maar als ik er ben, vind ik het heel leuk :D
skaoot

Bericht door skaoot »

Ja dat heb ik ook, geen zin maar als ik de deur uit ben en in beweging ben, denk ik yay ik ben weer bezig!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

ik kon niet zwemmen vanavond, en ik zelfs na 1x pas vond ik dat toch al jammer.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Cera

Bericht door Cera »

Hier gaat het sporten ook goed! Fitness begint zelfs echt leuk te worden. Met joggen blijf ik meer moeite houden maar ik bouw het langzaam op en zolang ik volhou komt het vast goed.

Goed bezig, WS-ers! En knap tessie dat je drie keer per week naar de sportschool gaat! Wat doe je voor oefeningen/toestellen/lessen?
Jezebel

Bericht door Jezebel »

Jullie hebben me aangestoken! Ik ga ook weer proberen hard te lopen/te hardlopen. Vorige keren kreeg ik last van hetzelfde waar Crownless tegenaan liep, dus ik ben een beetje bang dat ik het snel weer forceer. Maar ik ga het proberen, zo rustig mogelijk opbouwen en dan maar duimen dat het goed gaat!
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Feline
Contacteer:

Bericht door Feline »

Ik heb onlangs mijn oude skates gekregen van mijn ouders. Gister uitgeprobeerd, maar weinig succesvol. De wieltjes rollen niet zo lekker. Maar misschien is dat kwestie van wisselen en schoonmaken. Daarnaast vrij gauw pijn in voeten, schenen en rug. Ik mis wat techniek hierin. En spierkracht in z'n algemeen. Balans houden ging ook niet zo fantastisch daardoor. Te ver rechtop en ik val zowat achterover.
Route die ik had gekozen was ook niet heel handig. Ik was even de stukken met klinkers (veel hobbels en gaten) vergeten. Dat maakte het er ook al niet beter op.

Grootste probleem zit dan wss nog in mijn hoofd. Angst en schaamte om te vallen, uitgelachen te worden, voor schut te staan enzo. Maar dat is meer iets voor in een ander topic :).

Overigens me woensdag ff uitgeleefd op een bokszak. Daarna dus trillende handen (vooral ringvinger&pink) de rest van de dag, en gister en vandaag spierpijn. Maar dat was wel tof :D.

*wilt ook graag sporten..* (iets met geld enzo)
Sayaatje

Bericht door Sayaatje »

aaargh!!! Buikpijnnn.... D: waarom juist nu weer als ik wil hardlopen..
Crownless

Bericht door Crownless »

Ik baal nog steeds dat ik niet mag rennen. Maar merk wel verschil met traplopen, daar voelde ik ook de schenen. Nu niet meer. En ik onderdruk steeds de neiging om te gaan proefrennen. Ik wil wel! Nog maar 10 dagen dagen rusten.

Volgende week ga ik voor het eerst in tijden zwemmen.

Goed bezig WS sportteam!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Sayaatje

Bericht door Sayaatje »

nou.. les 4 ging niet zo goed. Dus die gaat nog een keer over.. :(
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Whaa! Ik kreeg net post van de sportschool. Het abo wat nu 50 euro per maand kost, kost vanaf 1 mei nog maar 16,95 per maand.
Maar er is dan geen gratis kinderopvang meer, en geen sauna/turks stoombad meer. Maar Jay mag wel gratis ook sporten met mijn pasje! Hoe geweldig is dat! Woei!!
De kinderopvang had ik toch nog nooit gebruik van gemaakt. Die sauna ga ik wel missen, maar hee, voor dat geld, who cares!!!
skaoot

Bericht door skaoot »

Dan eens kijken of die sportschool bij mij om de hoek ook goedkoper wordt! Jij zit nu toch bij healthcity?
Maar wel leuk ende yay inderdaad!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ja, dit is tot 1 mei nog een all inclusive club, en het word een basic-fit club ofzo. Daarbij zit dus niet die extra dingen, en douchen kost voortaan 50 cent. En voor groepslessen moet je 5.95 per maand extra betalen, maar die doe ik toch niet *O*
pluis

Bericht door pluis »

Wile gewoon even komen melden dat ik heel erg onder de indruk ben van al t fanatieke gesport hierzo.

U krijgt van mij alleen een hele dikke pluim :static:
skaoot

Bericht door skaoot »

Hmm die in Den bosch is zo'n ladies toko. Maar navragen kan nooit kwaad. Tenzij ze weer zo moeilijk gaan doen over prijzen doorgeven.

En wooooot een pluispluim!
Plaats reactie