Vrolijk!
Re: Vrolijk!
Volgens mij was het wel TAART! En wastie ook nog vrij snel verdwenen ook 

hij was lekkuhhhhh
en ik heb genoten van een lekker feestje vandaag, geknuffolt en mensen gezien bijgekletst en veel mensen met mn rits gespeeld
en twas gewoon leuk!!!!!
daarna nog een gezellige terug reis met lieve lieve nijn en leonietje twas gewoon leuk!!!!!!
en ik heb genoten van een lekker feestje vandaag, geknuffolt en mensen gezien bijgekletst en veel mensen met mn rits gespeeld

en twas gewoon leuk!!!!!
daarna nog een gezellige terug reis met lieve lieve nijn en leonietje twas gewoon leuk!!!!!!

- juffie
- Site Admin
Goedemorgen WS, GOE-DE-MOR-GEN! Met nadruk op GOED!
Ik zit al een half uur in de klas gelukzalig voor me uit te staren... Ik wil vandaag eigenlijk helemaal niet de juf zijn die bepaald. Ik wil weer terug in de armen van mijn vriendje die met mij doet waar ie zin in heeft.
Ben half spacend gaan slapen, volgens mij ben ik nog steeds niet helemaal 'bij'.
Jeez, ben zo gek op hem dat het gewoon pijn doet dat ik niet bij hem ben momenteel...
Oh, en ik heb hem de sleutel van mijn huis gegeven, mi casa es tu casa... Kan ie komen en gaan wanneer hij wil. (Ik hoop natuurlijk vooral dat ie hem veel gebruikt om binnen te komen...)
Woei. Twiet twiet twiet... enzo...
Excuses voor mijn 16 jarigen gedrag.
Oh, en mijn beste vriendje rocks a big time!!!

Ik zit al een half uur in de klas gelukzalig voor me uit te staren... Ik wil vandaag eigenlijk helemaal niet de juf zijn die bepaald. Ik wil weer terug in de armen van mijn vriendje die met mij doet waar ie zin in heeft.

Ben half spacend gaan slapen, volgens mij ben ik nog steeds niet helemaal 'bij'.
Jeez, ben zo gek op hem dat het gewoon pijn doet dat ik niet bij hem ben momenteel...
Oh, en ik heb hem de sleutel van mijn huis gegeven, mi casa es tu casa... Kan ie komen en gaan wanneer hij wil. (Ik hoop natuurlijk vooral dat ie hem veel gebruikt om binnen te komen...)
Woei. Twiet twiet twiet... enzo...

Excuses voor mijn 16 jarigen gedrag.

Oh, en mijn beste vriendje rocks a big time!!!

MILF 

- JerryM
Die arme jongen
Kan nooit meer vanilla naar de ikea na onze verhalen...

"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh bestelling geplaats en geld over gemaakt naar de "the states" allerlei leuke zweepjes besteld vooral paarse kleur
paars nep bont met suede stroken en nog veel meer als het binnen is maak ik wel fotoos heb ook extra besteld dus voor de liefhebbers die weten mij wel te vinden yeahhhhhhhhhhhhhhh

mijn schoonzus is zwanger
dus ik word over laaaaaang wachten voor de 5e keer tante

dus ik word over laaaaaang wachten voor de 5e keer tante

leuk brabbeltje! proficiat
ikke is ook blij, blij, blij
vanmiddag krijg ik een heerlijke rug/nek-massage van een kennis die pas een eigen praktijkje is begonnen......gratis

ikke is ook blij, blij, blij

vanmiddag krijg ik een heerlijke rug/nek-massage van een kennis die pas een eigen praktijkje is begonnen......gratis

ik krijg ooit nog 1 van Simbor
maar dat is wel lekker ja kan je mij niet voorstellen? ik kan er best 1 gebruiken

maar dat is wel lekker ja kan je mij niet voorstellen? ik kan er best 1 gebruiken

- Sabrina
Oeh ericadventure, linkje naar de winkel? *gek is van paarse dingetjes*
En gefeliciteerd brabbel!
En gefeliciteerd brabbel!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- kitten
Ik wil even melden dat ik algemeen vrolijk ben. Ik heb een hele goeie bui, mijn auto heeft geen panne, mijn huis lekt niet, financieel heb ik weer overzicht (yay voor lieve ouders), mijn kinderen zijn gezond, mijn jongetje stuiter, ik heb een rijke vriendenkring en eindelijk... eindelijk! Is de sub in mij ook gewoon koest en beheersbaar. En happy! En dat zonder vaste D! Mijn telefoon is terug, mijn weekend is volgepropt... Eigenlijk geniet ik gewoon van stiller vaarwater... 

tuurlijk skatje, ga jij maar lekker naar Legoland...en mooi huisje bouwen he? 

- juffie
- Site Admin