schakelketting
schakelketting
Ik ben weer eens met mijn handen bezig geweest. Dit is het resultaat (ik moet wel toegeven dat ik niet goed ben in fotograferen...).
De eerste is een zilverkleurige schakelketting. Dankzij een verlengkettinkje is ie geschikt voor een hals met omtrek van 34 - 40 cm. Ik kan hem eventueel een klein beetje verkleinen. Vergroten is altijd mogelijk. Ik wil er graag 10 euro voor hebben. Als ik hem over de post moet versturen komt er 1 euro bij. Als je liever een meeting af wilt wachten om te kunnen passen, laat het dan weten. Er is vast wel iets te regelen.
De eerste is een zilverkleurige schakelketting. Dankzij een verlengkettinkje is ie geschikt voor een hals met omtrek van 34 - 40 cm. Ik kan hem eventueel een klein beetje verkleinen. Vergroten is altijd mogelijk. Ik wil er graag 10 euro voor hebben. Als ik hem over de post moet versturen komt er 1 euro bij. Als je liever een meeting af wilt wachten om te kunnen passen, laat het dan weten. Er is vast wel iets te regelen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- kitten
Re: schakelketting
Oeh, gaaf! Oh, voor dit soort dingen vind ik het dus jammer dat ik nu een collar heb...
- Peter^
- Contacteer:
Je kunt niet overal goed in zijn. Ik kan dan wel fotograferen, maar zo'n mooi sieraad maken, dat kan ik niet. Wat een prachtig sieraad.
Geniet van de positieve momenten.
- tijgie{K}
Ik heb interesse!
All people smile in the same language.
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
Dank jullie wel.
En tijg? Moeten we zien of we ergens een tijd/punt/afspraak hebben zodat je hem kunt passen?
En tijg? Moeten we zien of we ergens een tijd/punt/afspraak hebben zodat je hem kunt passen?
@cmeermin
Ik weet niet precies welk metaal dat is. Ik heb gewoon ringetjes gebruikt die je bij elke online kralenwinkel zo'n beetje kunt krijgen. Het is zeker weten geen zilver. Dan wordt de ketting een stuk duurder
@lotus
Niet echt. Ik heb een voorbeeld op internet gezien en ik heb zelf thuis een dun boekje liggen waarin verschillende soorten "chain mail" voorgedaan worden. Ik kan je de titel wel geven:
"Easy Chain Mail" van de Easy-Does-It Series.
Bead&button Products.
ISBN 978-0-89024-715-0
Ikzelf heb het boekje een paar jaar geleden gekocht op Castlefest. Afgelopen jaar stond hetzelfde standje er nog steeds. Zij maken dus ook hele maliënkolders. Misschien zijn ze ook komend jaar van de partij.
Ik weet niet precies welk metaal dat is. Ik heb gewoon ringetjes gebruikt die je bij elke online kralenwinkel zo'n beetje kunt krijgen. Het is zeker weten geen zilver. Dan wordt de ketting een stuk duurder
@lotus
Niet echt. Ik heb een voorbeeld op internet gezien en ik heb zelf thuis een dun boekje liggen waarin verschillende soorten "chain mail" voorgedaan worden. Ik kan je de titel wel geven:
"Easy Chain Mail" van de Easy-Does-It Series.
Bead&button Products.
ISBN 978-0-89024-715-0
Ikzelf heb het boekje een paar jaar geleden gekocht op Castlefest. Afgelopen jaar stond hetzelfde standje er nog steeds. Zij maken dus ook hele maliënkolders. Misschien zijn ze ook komend jaar van de partij.
dank je boefje. Ga eens even zoeken naar iets soortgelijks want vind het wel heel erg mooi
- tijgie{K}
Lijkt me leuk! Alleen mijn agenda zit zoooo vol de komende tijd. Ik zal wat data in de PB gooien.Boefje schreef:Dank jullie wel.
All people smile in the same language.