steel de bunker

Voor het kind in ons :)
Plaats reactie
juffie
Site Admin

Re: steel de bunker

Bericht door juffie »

*Steekt vinger op... ik zat er nog vóór Muis in, heur* :clown:
MILF :grin_ani:
Muis77

Bericht door Muis77 »

Geeft juffie kaartjes voor Rowwen Héze en in ruil daarvoor krijg ik...

Mijn bunker
kitten

Bericht door kitten »

Ik loop dreigend op muis af en KIETEL hem dan naar buiten!!! :twisted: :twisted:

Mijn bunker!
cruciare

Bericht door cruciare »

zet een mandje met babygeluiden buiten de deur van de bunker, kitten komt bezorgd kijken, ik sluip naar binnen...

Mijn bunker
fantashe

Bericht door fantashe »

zet Tof voor de deur en grijnst...

en glipt ondertussen in...

mijn bunker :)
puppysjors

Bericht door puppysjors »

Je bewijst me een grote dienst als je nu vertrekt zeg ik tegen fantashe,
natuurlijk kan ze niet weigeren, en ik huppel vrolijk Mijn Bunker in, waar ik lekker een bakje koffie ga drinken.
Ik tover een paar hele sterke mannen voor de deur, zodat niemand mij ongemerkt kan komen storen, in

MIJN BUNKER!!! :coffee:
Toran

Bericht door Toran »

En terwijl het hele circus de prachtige voordeur van de bunker bewaakt.. Loop ik rustig achterom, klop op het deurtje, wacht geduldig en zie sjors nieuwsgierig om het hoekje kijken.. Als ze iets naar buiten loopt om die prachtig ingepakte doos te onderzoeken glip ik snel naar binnen..

MIJN bunker!

En ik kijk lachend door het raam naar buiten waar sjors een prachtig ingepakte, maar compleet lege, doos openmaakt.
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
puppysjors

GRRRRRRR Woef blaf Grauw GRRRRRR!!!!!!!

Toran word zo bang van mijn geblaf dat hij weer net zo snel uit MIJN BUNKER rent,

GRRRRR!
Mijn Bunkerrrrrr!!
Boefje

Bericht door Boefje »

*stuurt D-D de bunker in die met zijn krav maga alles wat leeft de bunker uit keilt*
Nu is het dus... eh... Zijn bunker.
Verdorie.
puppysjors

ok dit heeft al weer veel te lang geduurd,
*stuurt frans bauwer naar binnen, die met zijn muziek alles en iedereen weg jaagt.*
*zet frans weer buiten, en maakt Mijn Bunker geluidsdicht*
*laat frans buiten door zingen, zodat iedereen op een veilige afstand blijft van

MIJN BUNKER!
Crownless

Bericht door Crownless »

Ik stuur die dame van die irritante energie reclame naar de deur, waardoor Frans spontaan stopt met zingen en een koevoet gaat halen om z'n meterkast eruit te slopen. Via de camera ziet puppysjors dat Frans niet meer aan het zingen is, en ze gaat polshoogte nemen. Snel zet die dame van de irritante energiereclame haar voet tussen de deur en begint een blabla verhaal over dat ze de beste zijn en dat ze wel moet kopen. Ten einde raad vlucht puppysjors de bunker uit, de energiedame achter haar aan hollend. Gniffelend neem ik mijn intrek.

Mijn bunker!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
curious

Bericht door curious »

*belt Prins Willem-Alexander*

hij loopt naar de bunker en belt aan. "Crownless, als je nu met me meegaat, kroon ik je tot mijn koningin."
Crownless wil al zoooooo lang een kroontje, dit kan ze niet weigeren natuurlijk. Dus ze vertrekt en ik neem intrek in

mijn bunker!!!
Crownless

Bericht door Crownless »

Prinses Maxima is laaaaaiend, en komt compleet met marechaussee tactical unit de bunker belegeren. De deur wordt opengeblazen, curious van haar bed gelicht en meegenomen naar de geheime staatgevangenis (lees: martelkamer) onder de Efteling (want daar zoeken ze nooit). Wim-Lex bied zijn excuses aan aan zijn vrouw, ontneemt mij weer de kroon, maar niet voordat ik ge-eist heb dat de bunker officieel op mijn naam komt te staan. Een mooie ruil voor een flitsscheiding. Met officieel papier op zak, kan ik oprecht zeggen:

Mijn Bunker!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik steek een sigaretje aan in de buurt van Crownless, en helaas, jammer, echt per ongeluk vatten haar eigendomspapieren vlam. De waterleiding had ik al stiekem afgesloten, dus om haar papieren te redden MOET ze wel naar buiten, want naast de bunker ligt een sloot.

Als ze naar buiten rent verlaat ze dus...

MIJN Bunker!

(Off: Mensen, ik lig helemaal dubbel hier van jullie bizarre ideeën, visualisatie FTW! ) :schater:
MILF :grin_ani:
Wever

Bericht door Wever »

*stuurt een enorme horde draadpoppetjes uit om op "Defend your castle"-wijze Crownlessjuffie uit haar bunker te verdrijven*

Voor diegenen die er een video van willen: het ging ongeveer zo.

Mijn kas... bunker. :)
Plaats reactie