Wereldnieuws
- Mack
Re: Wereldnieuws
Wie niet van de geschiedenis leert is gedoemd deze te herhalen.
Hoe vaak nog?
Hoe vaak nog?
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- Daantje
- Contacteer:
Vaak, heel vaak. Dat de dader een islamitische achtergrond lijkt te hebben is koren op de molen van de wapenlobby. Met meer wapens kan 'men' zich verdedigen. Ondertussen buitelen extremistische christenen, samen met complotdenkers over elkaar heen om de dader de hemel in te prijzen. "Want de LGBT-agenda is al te ver en te lang geforceerd. "Mack schreef:Wie niet van de geschiedenis leert is gedoemd deze te herhalen.
Hoe vaak nog?
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- eireann
- Site Admin
Brexit. Ik had het niet verwacht eerlijk gezegd ben benieuwd naar hoe dat verder gaat.
Voor mij voelt het alsof de schreeuwers hebben gewonnen, dan zal Trump ook wel president worden.
Voor mij voelt het alsof de schreeuwers hebben gewonnen, dan zal Trump ook wel president worden.
**Self Rescuing Princess**
- Daantje
- Contacteer:
Ninja'ed door Anne. Ik had het niet voor mogelijk gehouden, maar het lijkt erop dat er daadwerkelijk voor een Brexit is gestemd. Nu zit gelijk Geert Wilders met harde plasser dat hij ook een referendum wil. Samen met zijn Telegraafvriendjes van GeenStijl.
Ergens hoop ik dat de Uk nu in een zware financiële crisis terecht komt. Voor er weer zo'n dwaas als Thierry baudet opstaat.
Nu eerst zien wat er met Schotland gebeurt, er is voorspeld dat zij zich alsnog afscheiden van Engeland en aansluiten bij de EU en mogelijk zelfs de euro.
Ergens hoop ik dat de Uk nu in een zware financiële crisis terecht komt. Voor er weer zo'n dwaas als Thierry baudet opstaat.
Nu eerst zien wat er met Schotland gebeurt, er is voorspeld dat zij zich alsnog afscheiden van Engeland en aansluiten bij de EU en mogelijk zelfs de euro.
- Ravelijne
Wow. Alsof al die individuele Europese landjes waaronder wij mee kunnen komen als ze allemaal apart om de tafel moeten met o.a. de VS, Rusland, China, India etc. Ik ben voor Schotland in de EU, maar een makkelijk pad is het niet. Kop op de site van de Guardian: Sterling has collapsed: Pound plummets after early results.
- Daantje
- Contacteer:
Ondertussen zet Sinn Fein nu extra hard in op een Verenigd Ierland: http://www.huffingtonpost.com/entry/sin ... 6oqeabgldi" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ravelijne
In Schotland rommelt het ook.
- eireann
- Site Admin
En de beurzen hebben al meer geld verloren sinds de uitslag bekend Is dan er in de afgelopen 40 jaar aan contributie Is betaald.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
**Self Rescuing Princess**
- JerryM
Die ouderen zijn de fanatiekste stemmers, als straks de jongeren minder hebben gestemd dan de ouderen is het hun eigen schuld.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Inderdaad best opmerkelijk, ook al omdat ik min of meer dezelfde reactie had verwacht als hier, na de moord op Jo Cox. Toen Pim Fortuyn vermoord werd stemde men massaal op zijn partij. Zo'n vergelijkbare reactie had ik eigenlijk ook wel verwacht daar in het Verenigd Koninkrijk.Daantje schreef:Ik had het niet voor mogelijk gehouden, maar het lijkt erop dat er daadwerkelijk voor een Brexit is gestemd. Nu zit gelijk Geert Wilders met harde plasser dat hij ook een referendum wil. Samen met zijn Telegraafvriendjes van GeenStijl.
En omdat vorig jaar de Grexit niet doorging verwachtte ik ook geen Brexit. Maar nu ziet het ernaar uit dat de eerste ..exit een feit gaat worden.
Ja, Geert Wilders roept al tijden dat hij tegen "europa/brussel" is, dus zijn reactie is nogal voorspelbaar.
Tegelijk staat hij geheel alleen in zijn opvattingen, zoals gebruikelijk.
- Ravelijne
Ik dacht, misschien is nu het moment om dingen op Amazon.uk te bestellen (priorities!), maar hoewel de pond 10% gekelderd, is de euro lekker 4% meegekelderd...
- Daantje
- Contacteer:
Tijd om de muur van Hadrianus wat op te hogen om de zuidelijke barbaren buiten de deur te houden.Ravelijne schreef:In Schotland rommelt het ook.
Even gecheckt met mijn recente aankoop, die is nu goedkoper geworden in vergelijking met vorige week. Scheelt toch bijna 15 euro...Ravelijne schreef:Ik dacht, misschien is nu het moment om dingen op Amazon.uk te bestellen (priorities!), maar hoewel de pond 10% gekelderd, is de euro lekker 4% meegekelderd...
- Ravelijne
Dat is toch wel een behoorlijk verschil inderdaad. Zal straks eens kijken of ik niet toch wat extra onderdelen voor mijn snelkookpan kan bestellen.