Wat eten we vandaag?

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
brabbeldasje

Re: Wat eten we vandaag?

Bericht door brabbeldasje »

ontbijt wrapssss!!

(blikje geseefde tomaten in een wok, wat verse tomaten er op leggen als de saus half kookt en stuk of 3 (ligt eraan met hoeveel personen je bent) eieren breken en laten pocheren in de tomaten saus, dan een wrap opwarmen, saus met eitje erop, kwakje zure room en wat strooikaas en voila...)

ontbijtwrap ala brabbol :mrgreen:
maar dit doe ik alleen als ik wakker word en direct al denk...ik heb zin in koken :P
Nadia

Bericht door Nadia »

brabbeldasje schreef:ontbijt wrapssss!!

(blikje geZeefde tomaten in een wok, wat verse tomaten er op leggen als de saus half kookt en stuk of 3 (ligt eraan met hoeveel personen je bent) eieren breken en laten pocheren in de tomaten saus, dan een wrap opwarmen, saus met eitje erop, kwakje zure room en wat strooikaas en voila...)

maar dit doe ik alleen als ik wakker word en direct al denk...ik heb zin in koken :P

(sorry maar daar krijg ik rillingen en uitslag van enzo)
brabbeldasje

hihi ja je moet een sterke maag hebben en into hartig ontbijt zijn

*aan het voorbereiden is op new york*
JerryM

Bericht door JerryM »

Nadia schreef:
brabbeldasje schreef:ontbijt wrapssss!!

(blikje geZeefde tomaten in een wok, wat verse tomaten er op leggen als de saus half kookt en stuk of 3 (ligt eraan met hoeveel personen je bent) eieren breken en laten pocheren in de tomaten saus, dan een wrap opwarmen, saus met eitje erop, kwakje zure room en wat strooikaas en voila...)

(sorry maar daar krijg ik rillingen en uitslag van enzo)
+1

het voedsel en het koken
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
iezje

Bericht door iezje »

ga zo de oven opwarmen en mijn logee wakker maken..
En daarna de rest van de groentetaart in de oven doen en als deze warm is in mijn logee doen.
Daarna ga ik mijn logee terug brengen naar het station alwaar hij de trein gaat nemen en terug naar zijn geweldige woonplaatst te laten gaan.
brabbeldasje

in je logee doen...

oke JJV had gelijk ik heb echt een dirty mind
JJV

Bericht door JJV »

:hypocrite:
~\v/~
murron

Bericht door murron »

Broodje (gezonde) hamburger die Vriendlief nu aan het maken is :yummie:
Chris

Bericht door Chris »

Heb weer is geen trek dus werd een glas bokworst leegkieperen in een pan en een paar wittebollen volsmeren met mayonaise en dan 2 van die worsten erop en een flinke dot ketchup.

Lekker goor!
Hecubah

Bericht door Hecubah »

Vandaag een broodje Mario gehad omdat ik geen zin had om te koken. (Broodje Mario is een begrip in Utrecht :icon_biggrin: ) En 's avonds een pakje microwave cheddar cheese popcorn geprobeerd, maar dat is niet echt een succes :nopompom:
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

ah lekker hoor, een broodje Mario. Dat is ook altijd het eerste wat ik neem als ik in Utrecht ben
faery

Bericht door faery »

Wat is dat dan? (voor de niet-utrechtenaren onder is)
deugnietje

Bericht door deugnietje »

de wereldberoemde broodjes Mario, forse Italiaanse bollen met beleg naar keuze, die met een beetje geluk ‘nog warm zijn van het afbakken’. ‘De beste broodjes ooit’. ‘Zelfs bekend in Groningen en Zeeland.’ ‘Neem je er een om vier uur, dan kun je het avondeten overslaan.’
Hecubah

Bericht door Hecubah »

Wat Deugnietje zegt, het zijn enorme italiaanse bollen. 'Het' broodje mario is belegd met salami, chorizo, kaas, en wat rauskostsalade. Klinkt heel simpel, maar is ontzettend lekker! De andere broodjes, pizza's en hartelijke snacks van hun zijn ook heerlijk, en vullen idd heel goed. Daarnaast is alles ook niet duur, €3,- voor een ontzettend grote bol, en altijd vers bereid. Ik ben fan! :static:
iezje

Bericht door iezje »

heb net wentelteefjes gegeten.
Erg lekker
Nu in het nieuwe kookboek (dank je ranting :static: ) aan het kijken voor gerechten voor volgende week..
Plaats reactie