Fisten: tips & trucs?

faery

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door faery »

Ja, maar vroeger gingen er ook verdacht veel vrouwen dood in het kraambed hoor :)
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door puppie »

Gelukkig voor mij ben ik er ook anatomisch niet op ontworpen om een vuist in mijn neusgat te hebben ;)
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door Ravelijne »

En er past ook alleen een kinderhoofdje door een vagina als er eerst negen maanden lang zwangerschapshormonen de weefsels wat elastischer hebben gemaakt. Dus ook als je wèl je anatomie meehebt voor het bevallen van een kind, betekent dat niet dat dezelfde vrouw het buiten een zwangerschap om aankan om gefist te worden.

Trivia: Dat hormoon heet trouwens relaxine (echt, geen grapje) en is ook vaak de oorzaak van incontinentie en bekkenklachten. Een van de manieren om uitscheuren te voorkomen is voorbereidende 'perineum massage', wat volgens sommige mensen die het hebben gedaan best wat wegheeft van fisten...
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door Crownless »

Ik had een keer ergens (weet helaas niet meer waar) gelezen dat een babyhoofd niet meer past omdat het hoofd te groot is geworden omdat we zoveel hersenen hebben. Het werpen doet bij dieren geen pijn. Tenminste, als het geen doorgefokte rasdieren zijn.

Anyway, fisten.... no way. Een dildo doet soms al pijn.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Zarath

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door Zarath »

Ik heb inmiddels al wel een aantal vrouwen gefist en meestal lukte dat vrij gemakkelijk, zelfs soms bij vrouwen die dachten dat ze echt te nauw waren of me niet konden hebben. Maar het kost zeker bij de één meer moeite en tijd dan bij de ander. Zowel de wijdte als de diepte van de vagina kan verschillen.

Buiten de al genoemde tips in deze thread kan ik nog toevoegen:

- Probeer als je binnengaat eerst de uiterste vingertopjes te buigen (probeer dit desnoods vooraf buiten haar vagina). Als je alleen je vingertopjes buigt en vervolgens de tweede kootjes van je vingers, wordt je hand nog niet echt breder. Dat gebeurt pas als je het derde kootje ook buigtm normaal gesproken.
- Oefenen vooraf met oprekken werkt vaak erg goed. Ik heb hier zelf bij sommige vrouwen kaarsen voor gebruikt, maar kleurpotloden kan ook prima. Het handige van kaarsen of kleurpotloden is dat als je er eenmaal 3 in hebt, dan kun je de vierde vrij eenvoudig tussen de eerste 3 in duwen en zo de vagina oprekken. Niet forceren natuurlijk, voelen wat lukt. Je zult merken dat je na enkele weken langzaam aan wat wijder wordt. En oprekken is gewoon geil (vind ik dan). Hoewel het probleem in jouw geval eerder de diepte van de vagina lijkt te zijn, is enige extra bewegingsruimte om je hand in een iets andere hoek te plaatsen nooit weg dus iets meer oprekken kan hier ook helpen.
- Laat de vrouw die je fist 'helpen'. Een techniek die ik wel toepaste is dat ik eerst zelf met mijn hand naar binnen ging tot ik ongeveer op het punt kwam dat het moeilijker werd. Ik liet dan vervolgens die vrouw mijn pols vastpakken en liet haar zich ontspannen en mijn hand naar binnen 'trekken' als het ware op het moment dat zij zelf heel goed voelde dat ze er 'klaar voor was'.

Overigens is fisten niet helemaal zonder risico. Wat vaak vergeten wordt is dat het terugtrekken van je vuist mogelijk risicovoller is dan het inbrengen. Voor veel vrouwen is het een enorm heftig gevoel om gefist te worden en ik heb zelfs vrouwen in een soort trance-toestand zien komen door fisten. Op dat moment moet je als fister erg goed opletten dat ze geen ongecontroleerde bewegingen maakt waardoor ze door heftige heupbewegingen je vuist er gebald uit zou trekken of duwen. Het risico bestaat dan dat ze zichzelf inscheurt. Wees hierop bedacht en hou je vuist binnen tot een moment dat er voldoende rust/controle is om je vuist rustig en beheerst terug te trekken!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door Ravelijne »

Ik heb geen persoonlijke ervaring toe te voegen, maar ik herinnerde me plots wel dat behindkink.com een video tutorial over fisting had. Misschien dat daar ook nog nuttige info te vinden is. :)
oeps2

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door oeps2 »

mij kan je fisten in elke houding
maakt allemaal nix uit . wel is het zo dat als ik mijn knieeen optrek dat dan het geboortekanaal :P korter wordt
daarom beval je ook met je knieen omhoog he !
volgens mij is t gewoon een geval van langzaam oprekken
veel plezier juf ! :P :P :P

kuzz oepzz

ps als je je hand in haar steekt dan doe je dat met de muis van je hand richting de clit en als je voorbij het schaambeen komt dan draai je langzaam je pols richting clit waardoor je hand zowiezo richting de anale kant gaat ..verder.. met handschoenen vind ik dr nix aan .. gewoon je nagels goed knippen en navijlen !
Simbor

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door Simbor »

oeps2 schreef:mij kan je fisten in elke houding
wanneer? :lol:
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door juffie »

oeps2 schreef: ..verder.. met handschoenen vind ik dr nix aan .. gewoon je nagels goed knippen en navijlen !
Heeft in ons geval dan ook niet met hygiëne te maken maar meer omdat het met handschoenen aan gladder is, en dus beter glijdt. En alle 'hulp' is welkom.
MILF :grin_ani:
oeps2

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door oeps2 »

wat gebruik je voor glijmiddel ?
wij die KY die glijdt als boter :icon_biggrin:
en je kan t gewoon bij de apotheek halen daar is het het goedkoopst

das eigenlijk een emulsiegel voor electrische spiermachines of zo ( weet niet hoe die dingen heten :mrgreen: )
het voordeel van t spul is dat t niet kleeft en geen smaakje heeft

kuzz oepz :clown:
nicci

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door nicci »

Misschien niet wat je horen wilt, maar het kan helpen om sublief (juffie) bij haar middel heel erg strak in te snoeren. Dat werkte bij mij in ieder geval, want op andere manieren kan ik het ook (nog) niet. Zou inderdaad best wel eens iets met kinderen te maken kunnen hebben...
RB

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door RB »

De stand van het schaambeen heeft er een hoop mee te maken. Dat merk je ook als je bijv. een vacuümpomp vaginaal opzet.

Bij vrouwen waar het schaambeen ver naar voren zit, moet je eerst de juiste hoek maken voordat het fisten begint. Door als man je hand op een plak vlak regelmatig achterover te buigen maak je je vingers en middenhand meer flexibel. Dat heb je nodig.

Ik heb geen plaatjes bij de hand, maar je moet vooral de juiste draai combineren op het moment dat je vlakke hand een vuist gaat vormen.

Lukt het niet, dan doe je het gewoon anaal, dat is ook lekker ;-)

Wel even een klysma gebruiken :mrgreen:
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door juffie »

RB
MILF :grin_ani:
scorpi

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door scorpi »

bij mij lukte het alleen als ik op mn rug lag met kussen tje onder mn kont.gewoon glijmiddel was geen succes maar zonnebloem olie dus wel.

wat ook hielp..een blindoekje zodat ik mn subspace wat mekkelijker kon vinden en me beter kon ontspannen..

veel succes ik hoop dat t wel lukt..want lekker is het wel.
niet elke keer maar voor zo eens een keertje..jaaaammmm

liefs
scorpi
colet

Re: Fisten: tips & trucs?

Bericht door colet »

Op de een of andere manier zie je bij filmpjes vaak, ook de "how to..."filmpjes....dat de doener één hand op de buik legt en beetje duwt. Zal wel hetzelfde effect zijn als dat insnoeren van nicci.
Kussentje eronder ofzo...ja klinkt ook redelijk...
Maargoed, mij viel het dus op dat men vaak die ene hand net boven schaambeen legt en beetje duwt.
Gesloten