Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gilraen^

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Gilraen^ »

Heb het al helemaal gehad met de herfst en de winter. Fuck de lange donkere nachten, kou, miezer, ziek zijn. Elke vrije dag ben ik ziek, komt al het (al dan niet weggestopte) verdriet driedubbel zo fel opzetten en wonen mijn best lieve vrienden gewoon te ver in zowat alle richtingen verspreid ook nog!
*hoopt gewoon dat het eindelijk eens goedkomt met me en ik regelmatig een geborgen knuffel kan krijgen*
skaoot

Bericht door skaoot »

*knuffel*
en stom loongedoe, grmbl, te moe voor goede rant, dus hou het op "stom gedoe!!!"
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

&^%%^*()(&^%$%$ waarom kunnen mensen niet met hun tengels van andermans spullen afblijven.
Uitleg: er is een kentekenplaat van m'n auto gejat. Ben benieuwd of de verzekering daarvan wat vergoedt. Wat een geregel/kosten allemaal weer.
Geniet van de positieve momenten.
kitten

Bericht door kitten »

Oh, dan krijg je een kentekenplaat met een 1 erop he?

Balen joh!
iezje

Bericht door iezje »

naast de vrolijkheid moet ik echt ook even mopperen en aaah doen en zo.
Sinds donderdag voel ik me ziekjes, hoofdpijn, misselijk en dergelijk. Ik dacht dat het aan de tijd van de maand lag, maar die is al over en het kloterige gevoel is nog niet minder, maar het zet ook niet door. Dat is aaah en %$&%^#%(%#*(*$$%@ en zo meer.
Waarom kan mijn lijf nu niet gewoon lekker ziek worden en moet het aanmodderen. Elke ochtend moet ik bedenken of ik me ziek genoeg voel om thuis te blijven of dat ik beter een paracetamolletje kan nemen en toch gewoon naar werk/afspraken gaan. Want zo ziek voel ik me dan ook weer niet. Dus tja even aaah
Mack

Bericht door Mack »

:aggut: :hug: & zo
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

wat zijn wij nederlanders DOM!!!!!

eerst...veranderen we koekjes...in iets wat we op brood kunnen smeren...ach een goed idee... opzich...voor mensen die niet zonde rkoekjes kunnen enzo...

maar nu...
gaan we dat smeerspul...weer veranderen in een koekje...wat al JAREN!!! bestaat!!!!!
lotus_speculaas_300x1.jpg
jah echt het is waar ik zag het op tv...

reclame voorkoekjes...metspeculoos smaak! specufuckinglaasjes dus...
en wat denkt de consument.... ooow wat nieuws hmmmmm lkker uitproberen...terwijl het al jaren in de schappen lit alleen GOEDKOPER!!!!

dus...nederlandes zijn Dom! (en voor dit naar het uitspraat topic geslept word....Sommige...nederlanders dan)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
perman

Bericht door perman »

Ik kan mij herinneren dat er mensen waren (zijn?) die gewoon een paar speculaasjes op de boterham deden...
* is meer van de chocolade vlokken *

(enneh, lotus is toch van de wc papier? (Nee, niet onze lotus natuurlijk!))
.
kitten

Bericht door kitten »

De speculoospasta is wel echt heel erg lekker. Maar er koekjes van maken is inderdaad wel net zoiets als pinda's maken van pindakaas... Behalve dan dat dat erg lastig zal zijn...
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik eet nog gewoon speculaasjes op brood hoor :yummie:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
avelon

Bericht door avelon »

die komen er bij mij ook nog gewoon op. en dan het liefst op een verse witte boterham
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Goedemorgen.
Nou ja,sort of. Ziekgemeld. En al 2 keer gebeld door school. :slaan:

'Juf, de server ligt eruit, wat nu?'
'Juf, je stagiair heeft een probleem!'

Mag ik gewoon rustig overgeven? Ja? Thanx. :eerie:
MILF :grin_ani:
mej.s

Bericht door mej.s »

@ brabbel over speculoos... dat is marketing en herpositionering van een merk. Aangezien de laatste maanden van het jaar gericht zijn op de feestdagen gaat een merk zoals koekjes daarin mee als 'nieuw iets'. Gewoon negeren. Ik heb hetzelfde hoor. De koekjes waren er eerder dan de pasta. Je krijgt ze vooral in het cafe bij de koffie of thee.
Ik heb een verzoek aan je. Wil je wat minder schreeuwen zonder hoofdletters en de vele uitroeptekens. Je boodschap is duidelijk genoeg in kleine letters en een foto. Dank je wel.
rubyvita

Bericht door rubyvita »

mej.s schreef:Ik heb een verzoek aan je. Wil je wat minder schreeuwen zonder hoofdletters en de vele uitroeptekens. Je boodschap is duidelijk genoeg in kleine letters en een foto. Dank je wel.
Euh, may i remind you...dit is een rant topic!!!! Dat betekent wat mij betreft dat er juist veel geschreeuwd. gevloekt. en getierd ( met of zonder uitroep/hoofdlettertekens) mag/moet worden!!!!!

Wil je in dit topic de ettiquete polizei even bij je houden aub? :aggut:
Alvast bedankt!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Wat rubyvita zegt.

Verder: Ik haat die godsverdomde klotebureaucratie! Dachten we écht alles rond te hebben voor het huis, heeft de SVn twee weken nodig om een ingestuurde offerte te verwerken, en daarna wil de notaris nog twee weken voordat we kunnen tekenen voor het huis. Als geen van beiden van die termijn afwijken, gaat de hele shit niet door, want de NHG-normen veranderen per 1 januari waardoor we minder hypotheek krijgen, waardoor we het hele fucking huis niet kunnen kopen. Als ze die termijnen echt keihard vasthouden, zouden we namelijk op 4 januari tekenen. FUCKING KLOTEZOOI! IK WIL GEWOON M'N HUIS! :evil: :evil: :evil:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Plaats reactie