Afgesplitst: BDSM iets voor in de slaapkamer?

Gesloten
phedre

Afgesplitst: BDSM iets voor in de slaapkamer?

Bericht door phedre »

dat werkt, zolang je alleen bdsm't achter de slaapkamerdeuren. Maar bdsm is voor mij dus veel meer dan een slaapkamerspelletje. Niet dat iets mis is met bdsm als slaapkamerspelletje, maar ik kan/wil me daar niet achter verschuilen, het is voor mij een veel groter deel van mijn leven.

een homosexueel is ook niet alleen maar homo in de slaapkamer.....
morphoblue

Re: Wat vertel je je kids?

Bericht door morphoblue »

Dat is waar wat je zegt, maar ik denk als het voor mij een "lifestyle"zou zijn dat ik het ook alleen doe als mijn kids er niet zouden zijn dat is een keuze die je in je leven maakt.
Ik vind het alleen maar heel goed hoe jij dat doet, ik zou dat niet kunnen..respect daarvoor :thumbsup:
phedre

Re: Wat vertel je je kids?

Bericht door phedre »

kan jij het zijn wie/wat je bent dan aan/uitschakelen naar gelang de mensen die in je omgeving zijn?

ik ben wie ik ben, 24 uur per dag.. 7 dagen in de week, ongeacht wie er in mijn buurt zijn. Dat het het ene moment wat prominenter aanwezig is dan het andere ok.. maar mijn sub/slavin zijn is nooit weg. Invloed van Mr is er altijd, overal, elk moment
morphoblue

Re: Wat vertel je je kids?

Bericht door morphoblue »

Aan en uitschakelen..uhm dat is een ander verhaal iets wat ik mijn hele leven al doe helaas en dat helpt me wel of het nu positief is of niet om mijn gevoelens een ietswat te dimmen om het zo maar te zeggen. Niet de ideale manier, maar ja het is niet anders en het is ook niet nodig omdat ik voormezelf al een keuze heb gemaakt dat ik mijn kids en omgeving er niet in wil betrekken hoe ik ben, dat is iets voor mezelf en dat wil ik ook niet delen.
phedre

Re: Wat vertel je je kids?

Bericht door phedre »

ik zou dat dus niet (meer) kunnen en willen. Ik heb me lang genoeg aangepast naar iedereen om me heen, naar wensen en smaken en normen en waarden van anderen. Mijn kids zijn veilig en stabiel volwassen geworden, zijn een paar heerlijke zelfstandige meiden, nu is het tijd voor mij om mijn leven te leiden zoals ik het wil.

Het begin daarmee is gemaakt idd door open te zijn naar mijn kids toe over mijn/ons bdsm-leven, het vervolgt zich door die openheid door te voeren naar (bijna) alle mensen met wie ik omga en die zich werkelijk voor mij interesseren. Het is mijn leven, mijn lijf, en ik heb inmiddels alle recht (en plicht naar mijzelf toe denk ik) om dat te leven zoals ik wil.. en niet zoals 'anderen' vinden dat ik het leven moet.

Ik ben er nog niet helemaal, ben nog steeds niet daar waar ik wezen wil, maar merk wel dat ik steeds sterker wordt, steeds happy-er met wie/wat/waar ik ben. En dat geldt voor zowel de moeder in mij die apetrots is op- en reuze happy met haar kids, maar geldt ook voor de vrouw, de werknemer (als ik een baan heb), de slavin van Mr, kortom.. voor alle facetten van mijn leven. En daar ben ik dan ook best weer trots op:)
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Wat vertel je je kids?

Bericht door cinderella »

phedre schreef:een homosexueel is ook niet alleen maar homo in de slaapkamer.....
Een heterosexueel ook niet hoor. Maar dat betekent toch echt niet dat anderen ook maar iets van mijn seksualiteit meekrijgen in het dagelijks leven. Dat speelt zich over het algemeen af in mijn hoofd, en tenzij ik weg zit te dromen of zit te flirten merkt niemand daar iets van. Kortom, ik begrijp je uitleg geloof ik niet. Want waarom zou je de invloed van je Mr moeten zien in je dagelijks leven? Wat kun je daaraan zien als je werkt of boodschappen gaat doen?
toen doet er nu niet meer toe
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Afgesplitst: BDSM iets voor in de slaapkamer?

Bericht door kitten »

*plak*

@cinderella: geef jij je partner geen zoentje in bijzijn van de kids? Ik jongetje wel hoor. Een homo zal zijn partner ook zoenen waar zijn kinderen bij zijn, lijkt me. Alleen SM'ers "zoenen anders" (naast dat de meesten ook gewoon zoenen trouwens :clown: ). Een blik, een regel, een opmerking, een kneepje.
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Afgesplitst: BDSM iets voor in de slaapkamer?

Bericht door cinderella »

Ik had het meer over de volgende opmerking:
phedre schreef:kan jij het zijn wie/wat je bent dan aan/uitschakelen naar gelang de mensen die in je omgeving zijn?

ik ben wie ik ben, 24 uur per dag.. 7 dagen in de week, ongeacht wie er in mijn buurt zijn. Dat het het ene moment wat prominenter aanwezig is dan het andere ok.. maar mijn sub/slavin zijn is nooit weg. Invloed van Mr is er altijd, overal, elk moment
Dat houd dus ook in als haar Mr er niet is.
toen doet er nu niet meer toe
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Afgesplitst: BDSM iets voor in de slaapkamer?

Bericht door puppie »

kitten schreef:Alleen SM'ers "zoenen anders" (naast dat de meesten ook gewoon zoenen trouwens :clown: ).
Wat is er anders aan? Zoenen ze met hun tanden ipv hun lippen? :biggrin:
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Afgesplitst: BDSM iets voor in de slaapkamer?

Bericht door cinderella »

Eh, een litteken op mijn schouder zegt dat dat laatste klopt :mrgreen:
toen doet er nu niet meer toe
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Afgesplitst: BDSM iets voor in de slaapkamer?

Bericht door puppie »

Uhhh..

- kus de; m -sen aanraking met de lippen, als groet of teken van genegenheid; zoen

- bij·ten beet, h gebeten 1 de tanden ergens inzetten, m.n. om te eten, pijn te doen: die opvattingen ~ elkaar niet zijn niet tegenstrijdig

Wezelijk verschil 8-)
phedre

Re: Wat vertel je je kids?

Bericht door phedre »

cinderella schreef:
phedre schreef:een homosexueel is ook niet alleen maar homo in de slaapkamer.....
Een heterosexueel ook niet hoor. Maar dat betekent toch echt niet dat anderen ook maar iets van mijn seksualiteit meekrijgen in het dagelijks leven. Dat speelt zich over het algemeen af in mijn hoofd, en tenzij ik weg zit te dromen of zit te flirten merkt niemand daar iets van. Kortom, ik begrijp je uitleg geloof ik niet. Want waarom zou je de invloed van je Mr moeten zien in je dagelijks leven? Wat kun je daaraan zien als je werkt of boodschappen gaat doen?
maar bdsm is voor mij meer dan mijn sexualiteit, het is mijn karakter, ook buiten de sexualiteit. De invloed van Mr in mijn dagelijkse leven is terug te vinden in bewegingsopdracht, eetopdracht, het al dan niet opgeruimd houden van mijn huis waarin hij stuurt. Op mijn werk heeft hij wel degelijk sturing op momenten van conflictsituaties, op de banen waarop ik solliciteer. Als ik boodschappen ga doen, blijkt uit de inhoud van mijn mande wel degelijk zijn invloed, geen snoepgoed, meer gezond spul voor tijdens de maaltijden. Maar ook het feit dat ik met hem overleg als ik dure dingen wil kopen (is geen regel meer, maar ik blijf het toch doen). Daarnaast ben ik gewoon 24 uur per dag bereikbaar voor hem, voor als hij me - waarvoor dan ook - nodig heeft.

Inmiddels begin ik wel steeds weer meer te leren mijn eigen gang te gaan, nadat ik hele periode thuis heb zitten wachten of hij me nodig had. Dat doe ik niet meer.. maar ben wel altijd bereikbaar voor hem.

dit speelt dus vooral als hij er niet bij is.. als hij er wel bij is... doe ik wa thij vraagt... corrigeert hij als ik niet goed reageer, met blik.. met speelse knijp in mijn billen... met bepaalde toon 'phe!' roepen..dat soort dingen. Ik roer zijn koffie.. ik zorg dat hij eerst eten krijgt, daarna de anderen, ik zorg voor zijn kids, doe zijn was, en verder zijn we gewoon een groep mensen die zich samen vermaken, samen lol hebben met hele gewone dagelijkse dingen.
Laatst gewijzigd door phedre op 01 sep 2009, 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Afgesplitst: BDSM iets voor in de slaapkamer?

Bericht door kitten »

cinderella schreef:Ik had het meer over de volgende opmerking:
phedre schreef:kan jij het zijn wie/wat je bent dan aan/uitschakelen naar gelang de mensen die in je omgeving zijn?

ik ben wie ik ben, 24 uur per dag.. 7 dagen in de week, ongeacht wie er in mijn buurt zijn. Dat het het ene moment wat prominenter aanwezig is dan het andere ok.. maar mijn sub/slavin zijn is nooit weg. Invloed van Mr is er altijd, overal, elk moment
Dat houd dus ook in als haar Mr er niet is.
Ja en waar bestaat dat uit? Niks schokkends hoor. Ik heb phedre's kids ontmoet en dat zijn hartstikke leuke meiden. Ze zagen er niet uit alsof ze zich eigenlijk schaamden voor hoe phedre zich op dat moment gedroeg. (Petruss was erbij) Omdat dat niks extreems was. Maar je zag het wel, de rolverdeling zeg maar. Geeft dat? En zoja: waarom?
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Afgesplitst: BDSM iets voor in de slaapkamer?

Bericht door cinderella »

@ phedre: Ik begrijp wel dat je dat doet omdat het van je Mr moet. Maar in de vanillewereld werkt het ook vaak zo, omdat het van hun man moet (was bij mijn moeder zo), of omdat ze het dan zelf zo willen (doen heel veel verliefde mensen, lijnen om er beter uit te zien). Dat bedoel ik met: wat zie je eraan. Dit klinkt in mijn ogen als dat er helemaal niks aan je te merken is als je Mr er niet bij is. Het speelt zich in je hoofd af, het zit altijd in je, maar is dus niet zichtbaar voor de buitenwereld. En ja, dat gaat ook over dingen die met werk te maken hebben. Soms is het hebben van een (vanilla)relatie gewoon een goede stok achter de deur om beter voor jezelf te zorgen.
toen doet er nu niet meer toe
phedre

Re: Afgesplitst: BDSM iets voor in de slaapkamer?

Bericht door phedre »

verschil is dat ik geen vanilla relatie heb.

Maar idd.. wat is het verschil tussen van vanilla-relatie waarin je rekening houdt met je parter of met een bdsm relatie waarin je rekening houdt met je partner/meester? Omdat ik geen vanilla relatie heb, Mr ook niet mijn liefdespartner is, is het voor mij heel duidelijk dat hij ook als hij niet in de buurt is, wel degelijk behoorlijk invloed heeft op alles wat ik doe.
Gesloten