Ik word even schijtziek van 1 van de docenten die ik begeleid voor haar lerarendiploma. Ze is een English Lit docente, maar als ik haar verslagen lees (en moet corrigeren!) dan heb ik het idee dat ik 1 van mijn groep zessers aan het helpen ben. Dingen als "Apart from this, I have been assigned with the following duties too:" Of zinnen als "I have a mixed bag of students whose weaknesses and strengths I have been successfully in identifying after teaching them for the past six months."
Een English Lit docente!!! WTF?!
En luisteren doet ze ook al niet
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Waarom kijken er bijna 5 miljoen mensen naar Boer Zoekt Vrouw . Wat je ziet is armoe, ouwe zooi en niet echt sociale boeren die melk aan het maken zijn. Een gesprek voeren met een vrouw en tegelijk hoeven schoonmaken. Waar is het oogcontact en interesse als boer zijnde in je gepsprekspartner? Ik zit te kijken naar DWDD en het is verbazingwekkend en het commentaar van Jan Mulder he-le-maal geweldig. Precies wat ik heb... het ziet er niet uit.
Ik had 'm al gezien in NRC Next vanmorgen JJV.
En nog meer om te huilen bij het item 'de tv draait door'... een boer die een meisje wilde waarvan de man overleden is omdat hij dan geen rekening hoeft te houden met een ex. Of kijkt iedereen vanwege het imbiciele gedrag
ik heb t toevallig gisteren voor t eerst gezien ..
of was t nou eergisteren
afin.. doesnt matter
wat een enorm kleurloos programma met kleurloze mensen erin zeg
pfffffffffffffffffff
boer zoekt vrouw ... je kan t beter noemen koe zoekt koe ...
kortom t was de eerste en meteen de laatste x dat ik keek
niet afgekeken ook trouwens ..
waar zijn toch die leuke programma's gebleven ????
Ik hou juist van Boer zoekt vrouw, ja. Ik vind het juist mooi om te zien hoe die enigzins onbehouwen boeren dan toch een vrouw vinden en verliefd worden...
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Voleuse schreef: Ik hou juist van Boer zoekt vrouw, ja. Ik vind het juist mooi om te zien hoe die enigzins onbehouwen boeren dan toch een vrouw vinden en verliefd worden...
Voleuse schreef:Ik vind het juist mooi om te zien hoe die enigzins onbehouwen boeren dan toch een vrouw vinden en verliefd worden...
En dat maakt mij juist weer boos, kwaad en verdrietig tegelijk... Waarom lukt het hun dat wel en mij niet?
Ja ik weet dat het niet altijd een succesverhaal is, maar toch....
Voleuse schreef:Ik vind het juist mooi om te zien hoe die enigzins onbehouwen boeren dan toch een vrouw vinden en verliefd worden...
En dat maakt mij juist weer boos, kwaad en verdrietig tegelijk... Waarom lukt het hun dat wel en mij niet?
Ja ik weet dat het niet altijd een succesverhaal is, maar toch....
Er zijn in de eerste aflevering toch altijd meer boeren dan in de rest van de serie? Omdat er altijd wel een paar zijn waar maar heel weinig vrouwen op reageren. Die doen dan verder niet mee aan het programma.