Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
kitten

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door kitten »

Ik kom even stoom afblazen! Kijk, ik ga niet naar de VSSM in Sittard. Dus vind ik dat ik me er niet mee mag bemoeien. Maar als ik een Fetlife discussie over het rookbeleid bij de VSSM Sittard even voor jullie mag samenvatten:
CC: wil niet naar buiten moeten om te roken

k1980: Rookt, wil best buiten roken.
T_tp: Rookt, wil best buiten roken.
f_d: Rookt, wil best buiten roken.
LadyU: Rookt, wil best buiten roken.
Happym: Rookt, zal niet wegblijven voor aangepast rookbeleid
ch: Rookt, wil best buiten roken.

Aml: Komt niet als er gerookt wordt
tc: Komt niet als er gerookt wordt
Besluit: er mag gewoon binnen gerookt worden. :shock: :shock: :shock:

Ondanks meerdere klachten over de rook op de vorige VSSM meeting daar.
Ondanks wettelijke bepalingen.
Ondanks dat er maar één (1!!) iemand moeite heeft met buiten roken.
Ondanks dat er twee zwangeren aangeven te willen komen.
Ondanks dat twee mensen expliciet hebben gezegd weg te blijven als er gerookt mag worden!

Way to go VSSM! :shock:

En het ergste: de zelfvoldane reactie van die CC, dat ze blij is dat ze er SAMEN uit zijn gekomen!!! :frusty:

WTF Samen!?

(ik heb de namen lichtelijk aangepast omdat ik niet zeker ben of ik het mag posten, aangezien Fetlife enkel met inlog bereikbaar is)
JerryM

Bericht door JerryM »

Die zwangeren (van een tweeling) rookt zelf ook, die ging gewoon buiten roken... :roll:
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
kitten

Bericht door kitten »

Ouch. Daar had ik even overheen gelezen. Maar dat maakt mijn rant niet minder terecht, vind ik!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Meld ze aan bij de kliklijn :biggrin:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
dbj

Bericht door dbj »

Nou, ik kan anders ook niet bepaald positief zijn over die club...
Laatst een kleine 'aanvaring' gehad met hun hier in Paradise Club en sindsdien heb ik besloten om geen VSSM-meetings meer te bezoeken.
mej.s

Bericht door mej.s »

Even een nuancering graag djb over 'die club'. Ik ben zelf betrokken bij VSSM en ik zal de rant van kitten wel even onder de aandacht brengen bij het bestuur. Verboden om te roken is verboden om te roken, simpel.

De coordinatoren van Den Haag ken ik persoonlijk en ze bedoelen het echt goed hoor. Mss kun je in een mail naar mij wat specifieker zijn en wellicht kan ik helpen met iets uit de wereld helpen. Zomaar in het wilde weg iets gaan roepen is niet echt verstandig als je niet zegt waar het over gaat.
mej.s

Bericht door mej.s »

*dubbele posting*
Crownless

Bericht door Crownless »

Heb net die discussie gelezen, en inderdaad, wat stom zeg! Bah, ik ga daar dus echt niet heen. Ik zou zo'n om-en-om regeling hebben voorgesteld, zoals bij phedres feesten. Das een stuk aangenamer. (moet nog steeds een gaatje in de agenda vinden om haar locatie te bewonderen)

Sowieso, ik kick best op de geur van leer, no way dat ik mijn zwepen, boeien en ander hobbyspul laat verpesten door rook. Ze hinderen serieus mijn fetisj!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
colet

Bericht door colet »

Ik ook! Ik ook!
Nee, niet zozeer dat roken, ja, daar ben ik het ook mee eens. Of nee...help..
Opnieuw:
Ja, ik vind roken ook vreselijk en kan er slecht tegen, een avondje bij rokers betekent dat ik daarna ziek ben.

Ik bedoelde meer de bijval bij crwonless over naar de saense willen!!
dbj

Bericht door dbj »

Crownless schreef:Ik zou zo'n om-en-om regeling hebben voorgesteld, zoals bij phedres feesten. Das een stuk aangenamer. (moet nog steeds een gaatje in de agenda vinden om haar locatie te bewonderen)
Ja, ik kom er alle keren hoor en het is daar gewoon een hele gezellige happening. En er is daar ter plekke ook mogelijk om te slapen :)
Volgens phedre komen er op de Saensche Mist minder mensen dan op de Saensche Meet... Hmm, ik twijfel daarover maar goed ik ga ook niet tellen hoeveel mensen er zijn.
Op de Mist-avonden wordt ook gezorgd voor extra ventilatie :lol: Dat is dus prima voor elkaar.
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

Saense Mist heeft zo'n 15-20 bezoekers, dan mag er dus gerookt worden
Saense Meet heeft toch al gauw zo'n 30 bezoekers, dan mag er niet gerookt worden.

Wij vinden het gewoon prettig dat we beide groepen een locatie kunnen bieden. Voor de niet rokers die met hun rokende partners meekomen, of voor nietrokers die toch naar de Mist komen, draaien er ventilatoren zodat het niet blauw ziet van de rook. De naam Mist wordt dus geen eer aan gedaan:) Voordeel van onze lokatie is dat het voor kleine groepen gezellig is.. maar dat we er ook gerust veel meer kwijt kunnen. Afgelopen vrijdag waren er zo'n 45-50 mensen binnen en het was reuze leuk, bovenverdieping was nog leeg, beneden werd aan het kruis gespeeld, dus er was evengoed speelruimte genoeg.

Eerstvolgende Meet is 26 februari
Eerstvolgende Mist is op 26 maart.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

kitten schreef:Ik kom even stoom afblazen! Kijk, ik ga niet naar de VSSM in Sittard. Dus vind ik dat ik me er niet mee mag bemoeien. Maar als ik een Fetlife discussie over het rookbeleid bij de VSSM Sittard even voor jullie mag samenvatten:
CC: wil niet naar buiten moeten om te roken

k1980: Rookt, wil best buiten roken.
T_tp: Rookt, wil best buiten roken.
f_d: Rookt, wil best buiten roken.
LadyU: Rookt, wil best buiten roken.
Happym: Rookt, zal niet wegblijven voor aangepast rookbeleid
ch: Rookt, wil best buiten roken.

Aml: Komt niet als er gerookt wordt
tc: Komt niet als er gerookt wordt
Besluit: er mag gewoon binnen gerookt worden. :shock: :shock: :shock:

Ondanks meerdere klachten over de rook op de vorige VSSM meeting daar.
Ondanks wettelijke bepalingen.
Ondanks dat er maar één (1!!) iemand moeite heeft met buiten roken.
Ondanks dat er twee zwangeren aangeven te willen komen.
Ondanks dat twee mensen expliciet hebben gezegd weg te blijven als er gerookt mag worden!

Way to go VSSM! :shock:

En het ergste: de zelfvoldane reactie van die CC, dat ze blij is dat ze er SAMEN uit zijn gekomen!!! :frusty:

WTF Samen!?

(ik heb de namen lichtelijk aangepast omdat ik niet zeker ben of ik het mag posten, aangezien Fetlife enkel met inlog bereikbaar is)
Een tevreden roker is geen onruststoker. Niet rokers kunnen barsten, ontevreden rokers zijn lokale sociale terroristen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
mej.s

Bericht door mej.s »

Ik heb astma en een rookomgeving is een no-go. En wat Crownless zegt... je spulletjes gaan naar rook ruiken en dat is goor.
Ik heb een mailtje weggedaan naar de VSSM over het rookbeleid in Sittard.
Guilty

Bericht door Guilty »

Tsja, in Paradise wordt ook vaak gewoon gerookt aan de bar (bij de VSSM en het jongerenfeest bv.). Toen we met Next begonnen vond Ron het ook maar raar dat wij ons wel aan de regelgeving wilden houden. De officiele lijn is dat het een besloten club is, en dus geen horeca, en dus geen rookverbod. Dat klopt nu natuurlijk van geen kant, maar goed. Als ze ooit controle krijgen dan hangen ze, maar ik weet niet hoeveel prio de VWA bij bordelen legt :bloos:

Bij Next proberen we er daarom maar soepel mee om te gaan, met wel ergens een rokershoek, maar niet in de bar (behalve als we 2 barren hebben).
dbj

Bericht door dbj »

update
dwangbuisjongen schreef:Kreeg vandaag een rekening van mijn zorgverzekeraar... Nou ja, rekening?

Gaat om een nota van het GGZ waar ik inmiddels al meer dan een jaar niet meer kom. Sturen die gasten doodleuk een nota naar de zorgverzekeraar en dan moet ik 'm gaan betalen?!
mej.s schreef:jij krijgt de factuur en als je deze gewoon weggooit krijg je nog meer facturen met aanmaningskosten en erger. Kijk op de factuur van welke datum de behandeling is. Dus navragen en opheldering vragen voordat je 'm weggooit.
Van de GGZ geen bericht meer gekregen, alleen een ontvangstbevestiging.
Vandaag de acceptgiro naar mijn bankkantoor (Postbank) gestuurd ter betaling.
kitten schreef:uh... misschien *is* het dan ook je eigen risico...?
Factuur nog eens bekeken, was zelf inmiddels beetje tot rust gekomen, het lijkt er wel op, ja.
Het verplicht wettelijk eigen risico :|
Plaats reactie