Nerveus voor een date of om een andere reden...

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Simbor

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door Simbor »

madeleine vele warme valentijnknuffels van hieruit!
skaoot

Bericht door skaoot »

Meh... moeders... Zit waarschijnlijk nu met vanalles in m'n kop om niks, maar gooi het er maar even uit.

Net gezellig ff met m'n moeder aan de telefoon gehangen, leuk blabla, koetjes, kalfjes, en dan zijn we aan het afronden, komt ze nog ineens even op serieuze toon aan dat we binnenkort een dagje moeten afspreken om even te praten over mijn "welbevinden". Ja dat woord, welbevinden. Over hoe het met mij ging, het daar eens over hebben, en dat gaat niet over de telefoon. Ik ben de helft van dat deel van het gesprek alweer vergeten omdat ik dacht van "whut? met mij gaat het prima. punt. hoezo, mijn welbevinden?".
En dan voegt ze er ook nog aan toe dat er verder niks aan de hand is en dat ik me niet druk hoef te maken. Ja drie keer raden wat dat voor effect op mij heeft!

Nu maalt mijn hoofd en krijg ik zenuwen. Waar maakt zij zich druk om mbt mij dat ze het nodig vind om het er eens over te hebben? Wat niet per telefoon kan. Heb ik iets gemist? Is ze zich vanalles aan het bedenken nadat ik haar verteld heb dat ik "wel eens" naar "kinky" feestjes ga (waar ze wel even aan moest wennen maar toen geen probleem mee leek te hebben, zolang ik mezelf niet, and I quote, liet afranselen of met kaarsvet overgieten (daar heb ik het dan maar weer niet over))...
Ik zou niet weten waarom zij zich ineens druk maakt om mijn welbevinden. Het gaat echt goed met mij. Geen rare dingen ofzo de laatste tijd. Mijn leven loopt lekker vind ik. Nog een huisje in Den Bosch vinden en vaste baan, en alles is helemaal super! Maar los daarvan zit ik gewoon lekker in mijn vel.

Meh... en dan is het nog dik twee weken voordat ze dan deze kant opkomt om eens te buurten en het hebben over mijn welbevinden. Stom woord ook.

Moet ik hier nou weer mee. Behalve naast me neerleggen want dat lukt nog even niet. Zou bijna terugbellen om te vragen waar het nou om gaat. Maar ja, ze wilde dat niet per telefoon doen! :frusty:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik zou gewoon duidelijkheid vragen eigenlijk... Ik bedoel, twee weken hiermee in je maag zitten is lang! Als je een beetje een goede band met je moeder hebt dan kun je toch wel zeggen dat je het niet leuk vind hoe het nu gaat. En dat als er iets is dat ze dat dan gewoon moet zeggen.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ja, ik zou ook gewoon terug bellen en vragen wat ze nou precies bedoelt hoor. Lijkt me niet prettig om er zo nog twee weken mee rond te lopen...
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Wat de dames boven mij zeggen. Gewoon terug bellen en zeggen dat dit je niet lekker zit.
Ik kan het me helemaal voorstellen ook, ik zou me ook van alles in mijn hoofd halen. :close_knuf:
MILF :grin_ani:
madeleine

Bericht door madeleine »

Eens .. bellen en vragen hoe en wat. Ze had haar vraag ook zelf in kunnen slikken tot over twee weken, maar ze legt het liever alvast bij jou neer. Doen mensen nooit bewust, maar dat is het effect. In liefde terugleggen die handel.
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
skaoot

Bericht door skaoot »

jullie geven goede raad :close_knuf:

Heb haar net even gebeld. Ze had er zelf wel al wat meer over nagedacht voordat ik belde dat ze het met mij over paar zaken wilde hebben. Dingen waarvan ik nu ook wel snap dat ze het erover wil hebben, nu dat ze die dingen benoemd heeft. Maar ze had er niet bij stilgestaan dat ze mij er een beetje mee overviel net aan de telefoon. Ze heeft het wat verder uitgelegd, en yay, stress weer weg.

Al moet ik nog even voor mezelf beslissen in hoeverre ik om het BDSMstukje in m'n leven heen ga praten of niet...
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Je moet doen wat goed voelt om te vertellen, skaoot. Niet je schuldig voelen als je dingen voor jezelf houdt! :close_knuf:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
skaoot

Bericht door skaoot »

Voleuse schreef:Je moet doen wat goed voelt om te vertellen, skaoot. Niet je schuldig voelen als je dingen voor jezelf houdt! :close_knuf:
Ben ik het mee eens, en voel me er ook niet schuldig over. En ik zou het ook niet erg vinden als zij het weten (niet de details, maar meer in het algemeen). Zit er meer mee of zij het erg zouden vinden om te weten of niet...
Ik heb een goede relatie met mijn ouders en ben niet gewend om dingen heen te draaien. Wat ik nu wel doe als m'n moeder bijvoorbeeld vraagt hoe mijn weekend was en wat ik heb gedaan. "Oh, met wat vrienden spelletjes gespeeld", "naar een verjaardagsfeestje" of "rustig weekendje thuis" en dan snel door naar het volgende onderwerp. Blijf ik nog best wel ongemakkelijk vinden.
Ze weten dat ik af en toe eens naar een JF of Next ga (en daar hebben ze geen probleem mee, dus dat is op zich al relaxed), maar niet dat ik ook "praktiserend" ben en niet alleen beetje met mensen sta te praten daar.
We zien wel, komt goed :)
Feline
Contacteer:

Bericht door Feline »

Lichtelijk nerveus... Vanaaf avondje meppen! Badminton that is ;). Clubkampioenschappen.
Dames-dubbel met vrouw die ik nauwelijks ken & nooit mee samenspeel (lager niveau ook :confused2: ), ben benieuwd hoe dat gaat lopen (nadeel van open inschrijving).
Mix-dubbel met mijn übertoffe partner waar ik vorig jaar eerste mee geworden ben. Eens kijken of we onze titel kunnen prolongeren. Al betwijfel ik het. Vorig jaar was mazzel, dit jaar ben ik paar maanden uit de running geweest (verhuizing etc) dus sinds enkele weken pas weer actief, en de andere mix-teams zijn echt heel sterk!
:smiley_panic:
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

ik zal voor je duimen feline! zet hem op en ga gewoon voor de winst!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

OH OH !! het is bijna morgen, en als het morgen is, is de premiere 'vandaag'!!

Spannend!!
**Self Rescuing Princess**
sandra

Bericht door sandra »

he??
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Nou, zie je, nu is het nog vrijdag. Maar, straks is het morgen. Morgen is dan vandaag. En dan is de premiere van de musical. nu nog morgen, over een paar minuten 'vandaag'.

hm. nog steeds vaag :) en spannend :)
**Self Rescuing Princess**
sandra

Bericht door sandra »

nee al een stuk duidelijker :) Dankje!

En veel plezier bij de premiere :)
Plaats reactie