Jeejtje, Tweejtje & Threejtje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
tessie
Contacteer:

Re: Het WS-babytopic

Bericht door tessie »

Whehehehee leuk die hormonen ja!!
puppie

Bericht door puppie »

Gilraen^ schreef:Ik dacht dat het sowieso geknipt of gescheurd werd. Kan het zonder schade daarbeneden zeg maar? :oops:
Dat is een van mijn ergste schrikken van bevallen, dat het daar nogal helemaal verandert.
Ik ben 3 keer bevallen, bij de eerste een heel klein scheurtje (niks van gevoeld op dat moment) en 2 waarbij ik helemaal niks had!
En de 2 waarbij ik niks had waren allebei ruim een kilo groter dan de oudste :lol:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

ipv. Rapley lees ik elke keer rapeplay :clown:

Oh en 8 weken ongesteld na de zwangerschap :shock:. Ik dacht juist, nouja, dan heb je allerlei ongemak, maar ongesteld zijn wordt je tenminste bespaard...
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

al die verhalen.. leuk:) Net als de duur van bevallen.. hele dagen duurt het.. drama's.. geen energie meer om nog te persen aan het eind... laat staan om nog leuk en gezellig te zijn voor al die visite die aan je bed komt staan...

lol.. eerste keer deed ik er 2 uur over, daarna nog een keer 2 uur en laatste keer 50 minuten... Moe?? nou eh.. nee.. tis dat er wat hechtinkjes zaten en zo, maar qua energie had ik gevoel de marathon van new york nog wel te kunnen lopen hoor:p (wou dat ik nu zoveel energie had als destijds na de bevalling).

Kortom... lees en luister zo veel als je wilt.... maar probeer het daarna naast je neer te leggen. Jouw bevalling en zwangerschap gaat anders dan alle anderen, want jij bent uniek, jouw kindje is uniek, jouw situatie is uniek.

Tip: probeer van je kraamtijd te genieten... heb je zin om visite in bed te ontvangen? doe dat!!! heb je zin om dat gewoon aan tafel te doen, doe dat! maar ga niet stoer zitten doen met houding van: he... mij maakt niemand wat.. ik ben wel moe maar ikl aat me niet kennen!! Neem de tijd om je lichaam te laten herstellen, neem de tijd om toe te geven aan vermoeidheid of luiheid.. juist nu kan het nog, babytje slaapt meeste tijd nog, er is kraamzorg (al weet ik niet precies nog hoeveel).. soms zijn er papa's in de buurt die ook een en ander kunnen doen... Gebruik dat ook!:):) des te fitter en gezelliger ben je als je het straks allemaal weer helemaal zelf moet doen.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

't Zal jullie mischien gek klinken uit de mond van iemand die kinderen niet zo leuk vind. *kuch* understatement *kuch* Maar als er een manier was om zo een week of twee zwanger zijn te kunnen ervaren dan zou ik het direct doen. Ben daar best nieuwschierig naar, niet zozeer omdat ik graag zure haring met slagroom lekker wil vinden, meer de fysieke ervaring.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Grinnn

Fijn dat je je mening in ieder geval weergeeft in een understatement en niet in je 'sterke' mening. En, ik kan me de nieuwsgierigheid ook heel goed voorstellen. Ik was daar ook altijd enorm benieuwd naar, hoe voelt dat nou? En ik ben verbaasd dat je je hele lichaam niet meer lijkt te kennen. Er gebeurt zoveel daarbinnen! En dan ben ik net de 17 weken voorbij, dus de heftigste fysieke ervaring moet nog komen...
MILF :grin_ani:
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Dat kan ik me helemaal voorstellen fixertje :)
Maar hoe leg je dat nou toch uit, hoe het voelt om zwanger te zijn....?
De beste tijd was voor mij rond een maand of 6.

*nadenken gaat over hoe dat ook alweer precies voelde*
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik heb na de bevallingen niet 8 weken gebloed hoor, dus dat hoeft ook echt niet zo te zijn. Hier was het maar 3 dagen heftig, en daarna nog een week of 2 net als gewoon ongesteld en daarna nog een weekje paar druppeltjes.
Wel vond ik na Erwt2 die na-weeen echt vreselijk! Ik was er zoooo klaar mee, al dat lichamelijke ongemak, en dan elke keer die vreselijke krampen die net zo heftig waren als de ontsluitings weeen van 5 tot 10cm. Vreselijk!
kitten

Bericht door kitten »

@juffie: zou je een doula overwegen? (Doula.nl)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Mwah. Nee, niet zo snel. Het idee spreekt me niet zo aan. Moet niet teveel poespas aan mijn bed hebben. Jerry, VK en kraamverzorgster zijn wat mij betreft genoeg.

Hoezo? Ervaringen?
kitten

Bericht door kitten »

Ja, ik ben zelf doula geweest, zelfs. En het werkt echt, wonderbaarlijk, maar ik heb het zelf gezien. En ervaren ook trouwens, mijn laatste 2 bevallingen had ik een vriendin erbij. Als je van het babyhokje zo enthousiast werd, zou je de cijfers van wetenschappelijk onderzoek naar een doula eens moeten opzoeken. Sla je stijl van achterover! :)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Bied je jezelf nu aan? :)

Grinnn, alsof ik jou nog aan mijn bed durf te hebben na vorige week 's nachts... :mrgreen:
Ik had het helemaal gehád met die kloterige borstvoeding die niet lukte, met zere op springen staande tieten en al 3 weken zonder slaap. Ik kapte ermee! En toen stond jij me toch een partij te schelden aan het bed!!! Hoe ik het dúrfde en wáágde om te stoppen met borstvoeding! Om het überhaubt te overwégen! :smiley_whip:

Bitchfight, midden in de nacht.
Gelukkig werd ik niet lang daarna wakker :mrgreen:
colet

Bericht door colet »

Ikke niet hoor juffie!
Ik ben lief aan bedden. Boven wiegjes, bij babybadjes, bij koffie zetten en kruiken vullen, vaders koelte toewuiven met waaiers....
Joh en als jij al drie weken niet geslapen hebt en alles zeer doet....pak ik geen zweep....geef Jeetje maar...ga ik lekker zitten in een rustig hoekje met een fles, ff tutten. Ga jij maar slapen...
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Hahaha de moedermelkmaffia achtervolgt je zelfs in je slaap!! :P
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ja joh! Wat niet lijkt het wel! :lol:

Hadden jullie dat ook zo erg? Dat je zo enorm levensecht droomde en dat ook nog allemaal onthield?
Plaats reactie