Vrolijk!
- juffie
- Site Admin
- eireann
- Site Admin
Re: Vrolijk!
En wanneer krijg je de sleutel?skaoot schreef:Boschveld, wijk achter t station
Ik heb echt zin om te verhuizen al!
- kitten
Woohoo! Ik kom jou ook helpen hoor Skaoot!
Moet er nog veel gebeuren? 

- Peter^
- Contacteer:
- skaoot
@dbj: als ik brief goed begrijp per 1april al. Maar woning pas per vandaag officieel aangeboden gekregen. Beetje kort dag verhaal, maandag even bellen. Kan oa met geen mogelijkheid alle papieren voor die tijd geregeld hebben.
@kitten: vooral veel schilderen, plafonds, muren. Vorige bewoner was vrij fanatiek roker. En ik heb niet zo'n behoefte aan een felroze keukendeur. Of lichtroze muur met donkerroze vlakken ed. Groot deel houtwerk zag er wel goed uit, neutraal gebroken wit.
Nu nachtje slapen, laten bezinken, en morgen tijd voor actieplan(ning)! En dan laat ik ook weten wanneer ik wat voor hulptroepen kan gebruiken
ik heb er zin in!!!
@kitten: vooral veel schilderen, plafonds, muren. Vorige bewoner was vrij fanatiek roker. En ik heb niet zo'n behoefte aan een felroze keukendeur. Of lichtroze muur met donkerroze vlakken ed. Groot deel houtwerk zag er wel goed uit, neutraal gebroken wit.
Nu nachtje slapen, laten bezinken, en morgen tijd voor actieplan(ning)! En dan laat ik ook weten wanneer ik wat voor hulptroepen kan gebruiken

ik heb er zin in!!!

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
- kitten
Oei, sterkte! Hier was kortdag gewoon pech voor de nieuwe huurder, soms kregen ze de sleutel de dag erna al. En geen papieren (ging dan om de IB60) was nog veel dikkere pech: dan ging de woning naar de volgende. Echt zo streng! Je moest dat IB60 formulier gewoon al hebben.
- Daantje
- Contacteer:
Die IB60 heb ik moet googelen. Bij inschrijven als zoekende moest ik een jaarinkomen opgeven. En bij de acceptatie voldeed een recente loonstrook of een jaaropgave. 't Blijft een raar wereldje die sociale huur. Ze gaan er volgens mij vanuit dat zodra je actief zoekt je hele hebben en houwen al in dozen staat zodat je kan verhuizen zodra er een woning beschikbaar komt. Voor het gemak even vergeten dat zoiets soms jaren kan duren. Dat idee krijg ik.
Enfin ik ben blij met mijn huisje en skaaot volgens mij ook.
Maar wat een wansmaak hebben sommige mensen, ik vond mijn babydiahreebruine muur al erg, maar roze met roze. Oi Ve! Mijn tip Skaoot: beknibbel niet op verf. Beter één dure pot megaultrasuperdekkende merkverf dan 3-5 lagen gewone, als je over dat soort kleuren moet. Over het gebroken wit dekte de merkloze superdek hier wel netjes in één keer (en een tweede laag voor de net), dat bruin kostte 3 lagen. Daar had ik achteraf gezien beter een emmertje Sigma voor kunnen kopen. Maar bij mij in huis is er niet of nauwelijks gerookt.
Enfin ik ben blij met mijn huisje en skaaot volgens mij ook.

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- skaoot
@kitten: yup, da's dat formuliertje inderdaad, IB60. Alleen heeft dat bij mij eigenlijk geen zin want inkomen is nogal veranderd per dit jaar, van student naar werkend. Hebben ze meer aan mn loonstroken van dit jaar. Ik ben benieuwd, maandag meer...
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Ik wil ook in Den Bosch wonen!!
Biteee.... Ga daar eens werk zoeken?!
Totaal iets anders, maar wel leuk: Gister kwam er ineens een brief voor tippi! Met daarin een hele berg voetbalplaatjes.. Ik wordt echt de meest popi tante! yeah..
Biteee.... Ga daar eens werk zoeken?!

Totaal iets anders, maar wel leuk: Gister kwam er ineens een brief voor tippi! Met daarin een hele berg voetbalplaatjes.. Ik wordt echt de meest popi tante! yeah..

ik ben vrolijk want de zon begint langzaam achter de wolken weg te komen en mijn lieve Meester
heeft mij net, onverwachts, gebeld.

Heb zelf ong. 15 jaar in die stad gewoond, woonde destijds nog gewoon bij mijn ouderstippi (B) schreef:Ik wil ook in Den Bosch wonen!!
Biteee.... Ga daar eens werk zoeken?!![]()

Dus ben daar redelijk bekend. Maar ben blij dat ik nu in Den Haag woon, al is het appartement wel klein (maar wel met een balkon

-
Ik geloof dat Almere heeft afgedaan als BDSM capital of the Netherlands.
Ik zal eens kijken of er werk te vinden is in Brabonië en omstreken, Amsterdam lijkt iig wel leeg te lopen.
Ik zal eens kijken of er werk te vinden is in Brabonië en omstreken, Amsterdam lijkt iig wel leeg te lopen.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
Bitemarks^ )t( schreef:Ik zal eens kijken of er werk te vinden is in Brabonië en omstreken, Amsterdam lijkt iig wel leeg te lopen.

oeh.. en er zijn twee mini-aardbeienplantjes te zien in de pot!..
en er staat een naakte man in de badkamer..

Bitemarks^ )t( schreef:Ik geloof dat Almere heeft afgedaan als BDSM capital of the Netherlands.

Maar gefeliciteerd met je huisje skaoot!!