Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
tessie
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door tessie »

Oehh gaaf tijgie! Ik ga zo ff foto's zoeken op FL :)

Ik heb ook zoooo'n leuk weekend gehad! :static: Lekker gespeeld en leuke feestjes gehad, ben er helemaal whiiiiii van :static:
En volgend weekend met chell naar London!!! :static: :static: :static: Woei!!!!!! :static:
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

IK HEB EEN BAAN! IK HEEEHEEEB EEN BAAAAHAAN! :static:

yes ik mag eindelijk weer werken en mezelf nuttig voelen en het is telefonisch thuiswerk... maar het is een begin!!!!!!!

ik word langzaam weer normaal :inluv:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Knufff brabbel! Gefeliciteerd met je baan meis!

Enne, niet te normaal worden hè... Da's ook zo saai ;).

:close_knuf:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

met een naam als brabbeldasje...word je nooit helemaal...normaal denk ik :P

maar...zucht... dit is zo een brilliante bevestiging :)
ik ben echt op de goede weg...
zins mijn 15e ben ik al aan het groeien naar dit punt... en het het laatste jaar...ging het super snel :) e heb ik zoveel bereikt en dit is als...iets met een kers!
sandra

Bericht door sandra »

Gefeliciteerd Brabbel!!!!! :static: :static:

Super nieuws zeg!! Heel veel succes met je nieuwe baan :)
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Feliciteerd Brabbel, wel articuleren hè :mrgreen:

Baan heb ik nog niet, wel nieuwe brillen! Uitgezocht dan, moet nog tot volgende week wachten tot ik ze op kan halen. Wel grappig, het was druk, dus we hadden zelf al wat monturen uitgezocht,Zegt die verkoopster:
"En mevrouw moest nog gemeten worden?" (ik was samen met din, waar ze naar wees)
"Nee, 't is voor mij."
"Oh, eh... het zijn nogal uitgesproken damesmodellen" :bloos:
"Ja, leuk toch!" :)
Daarna ging ze verder met de orde van de dag in het gewone verkoopritueel.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Gefeliciteerd Brabbel!
Geniet van de positieve momenten.
Illustra

Bericht door Illustra »

Gefeliciteerd brabbel :D

Laatste 10 zeer zware stage dagen zijn begonnen, stress all over, maar zo'n super weekend gehad dat het me allemaal niet boeien kon en vandaag tegen verwachting in soepel verlopen is :)
faery

Bericht door faery »

Daar zijn superweekenden dan ook voor Illustra :D

:static: :static: :static:

Zondag sprak ik op OKCupid een meisje waar ik een paar jaar geleden heel kort iets mee had. Alleen kreeg ik toen wat met mijn vriend (en dat was heel heftig) en emigreerde zij naar Wales... Dat ging uit, en over de 2, 3 jaar heen hadden we heel soms even contact, een korte chat of een mailtje ofzo. Maar ik vond haar nog steeds heel cool, alleen woont ze en ver weg, en wist ik niet of ze mij nog wel zag zitten enzo.

Maar goed, nu spraken we elkaar wat langer via de IM-functie van OKC, en toen ik riep in de zomer te gaan couchsurfen, bood zij gelijk aan dat ik bij haar kon crashen, en toen zij zei rondom Pasen naar Nederland te komen, bood ik hetzelfde aan, want ik heb tegenwoordig de ruimte.
Nu, toen kreeg ik vandaag opeens een supercool berichtje: Dat ze voor de verandering eens direct ging zijn, dat ze me nog fancy-de, en of als ze langskwam dat dan als vrienden was of als "more than friends", maar dat ik het gewoon moest zeggen als het het eerste was, maar dat ze graag duidelijkheid wilde.
:static: :static: :static:
Ik heb gereageerd met dat het tweede zeer cool is, omdat ik haar ook nog steeds leuk vind, maar het eerste ook, al zou dat jammer zijn.

Yayheid! :static: Leuke meisjes die mij leuk vinden :static:

En mijn vriend vind het ook cool, yay! :cheer:
iezje

Bericht door iezje »

ja voor leuke mensen (@feary) en ja voor baantjes (@ brabbel)

Beetje vrolijk hier.. man heeft me zaterdag eindelijk na lange tijd gewoon gezoend en dat terwijl er mensen bij waren (heeft hij altijd moeite mee gehad sinds we zoveel ruzie hadden en daarna de depressie werd ontdekt) en dat was echt zo lief van hem dat het het bezoek opviel...
Daarnaast was hij ook erg lief en normaal gedragend (yeah voor open relaties) want hij wist dat ik met al het bezoek wel een keer had gerotzooid en eentje van het bezoek maakte zich een beetje zorgen omdat feit dat man daar boos over zou zijn nu hij ze allemaal irl zag.. maar man was gewoon aardig en reageerde normaal en dat soort dingen.. Yeah voor de open relatie..
En ook t feit dat hij me nu eindelijk een keer weer echt blij zag vanwege het bezoek en zo was het hem meer dan waar en werd hij echt blij van.
En eigenlijk maakt me dit even zo emotioneel dat ik evenlekker jank
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Yay voor iezjes die om leuke dingen janken!!!
*knuffelt en dept traantjes weg om plaats te maken voor meer traantjes*
curious

Bericht door curious »

wauw ... wat een leuke vrolijke dingen allemaal :static:

@brabbel gefeliciteerd met je baan!
@Illu ... daar zijn weekenden voor bedoeld; leuk zijn. Maar tof dat het dan ook zo is.
@dbj fijn dat je leuk verjaardagsfeestje hebt gehad! Jullie taart zag er ook goed uit!
@iezje ... open relatie hebben rules. Heb jij dan ook dat je even extra verliefd kun zijn, juist omdat manlief er dan zo goed mee omgaat?
@tijgie stoer een suspension ... lijkt me ook doodeng om je daaraan over te moeten geven.
@faery alvast heel veel plezier gewenst! En pasen, dat is al heel snel!

en ikzelf .... ik heb de lente in mijn kop en ga ook stiekem mee vrolijk zitten wezen.... leuke ontwikkelingen hier :yes:
faery

Bericht door faery »

curious schreef: @iezje ... open relatie hebben rules. Heb jij dan ook dat je even extra verliefd kun zijn, juist omdat manlief er dan zo goed mee omgaat?
...
@faery alvast heel veel plezier gewenst! En pasen, dat is al heel snel!
Yay voor algehele blijheid! En die quote even omdat ik precies heb wat jij aan iezje vraagt. Da's zo vet!
curious

Bericht door curious »

ja echt wel :inluv:

ow en fixertje uiteraard ook nog gefeliciteerd met de nieuwe brillen!
iezje

Bericht door iezje »

iezje sluit zich geheel aan bij faery
Plaats reactie