Daar zijn superweekenden dan ook voor Illustra
Zondag sprak ik op OKCupid een meisje waar ik een paar jaar geleden heel kort iets mee had. Alleen kreeg ik toen wat met mijn vriend (en dat was heel heftig) en emigreerde zij naar Wales... Dat ging uit, en over de 2, 3 jaar heen hadden we heel soms even contact, een korte chat of een mailtje ofzo. Maar ik vond haar nog steeds heel cool, alleen woont ze en ver weg, en wist ik niet of ze mij nog wel zag zitten enzo.
Maar goed, nu spraken we elkaar wat langer via de IM-functie van OKC, en toen ik riep in de zomer te gaan couchsurfen, bood zij gelijk aan dat ik bij haar kon crashen, en toen zij zei rondom Pasen naar Nederland te komen, bood ik hetzelfde aan, want ik heb tegenwoordig de ruimte.
Nu, toen kreeg ik vandaag opeens een supercool berichtje: Dat ze voor de verandering eens direct ging zijn, dat ze me nog fancy-de, en of als ze langskwam dat dan als vrienden was of als "more than friends", maar dat ik het gewoon moest zeggen als het het eerste was, maar dat ze graag duidelijkheid wilde.
Ik heb gereageerd met dat het tweede zeer cool is, omdat ik haar ook nog steeds leuk vind, maar het eerste ook, al zou dat jammer zijn.
Yayheid!

Leuke meisjes die mij leuk vinden
En mijn vriend vind het ook cool, yay! :cheer: