Ongecontroleerde rant topic!
Re: Ongecontroleerde rant topic!
ik zit niet te mieren neuken ik zit te zeggen wat ik zie en wat me iriteert.
en het is geen klein detail hoor het is een herhalend verhaal.
en het is geen klein detail hoor het is een herhalend verhaal.
- tessie
- Contacteer:
Joh, anders kijk je even in je eigen post geschiedenis brabbel, voor je wat over een ander zegt.
En dat doe ik niet??
Ach joh ik ga hier niet eens verder woorden aan vuil maken.
@ Sab: Ik heb ook een verstandskies laten trekken pas. Maar dat ging gewoon bij de tandarts! 5 minuutjes en hij was eruit. Nergens last van gehad..?
@ Brabbel.. waarom schop je nu zo'n stennis hier? Is dat omdat het je zo erg dwars zit of is dat omdat er niet genoeg op jou rant wordt gereageerd? Ik vind het in ieder geval niet erg netjes zoals je je nu gedraagt. Zeker niet omdat je, zoals al ergens gezegd, je zelf ook regelmatig het forum gebruikt om je vervelende ervaringen met ons te delen.
@ Brabbel.. waarom schop je nu zo'n stennis hier? Is dat omdat het je zo erg dwars zit of is dat omdat er niet genoeg op jou rant wordt gereageerd? Ik vind het in ieder geval niet erg netjes zoals je je nu gedraagt. Zeker niet omdat je, zoals al ergens gezegd, je zelf ook regelmatig het forum gebruikt om je vervelende ervaringen met ons te delen.
- juffie
- Site Admin
Edit: Ik was vanavond weg, had dit geschreven net na de posting van brabbel, dacht dat ik het had gepost, maar blijkbaar toch niet. Ik post het alsnog.
Eens met Voleuse, jeminee brabbel, wat een kutpost zeg!
Ik snap eerlijk gezegd ook niet wat het verband is tussen Asperger en de kaakchirurg, maar heej, whatever.
Nope, ik kan dbj ook lang altijd niet volgen, en ik heb ook een keer een zeer onaardige opmerking zijn kant op gemaakt, maar dit is nou ook weer niet nodig.
Als ik zo eens teruglees wat jij het afgelopen jaar allemaal hier gepost hebt qua problemen of dingen waar je mee zit, dan is dat ook zo onderhand een soapserie en zoek je hier ook een uitlaatklep voor jouw problemen. Jij krijgt daar toch ook keer op keer de ruimte voor? Dan wordt er toch ook niet gezegd: 'Zucht, brabbel, dat weten we nu wel?' Verder ga ik hier nu ivm privacy niet op in.
Kortom; als je je eraan ergert zou je ook hebben kunnen vragen: Goh dbj, waarom haal je steeds overal je aspie bij? Misschien is hij zich er niet eens van bewust.
En nogmaals, ik ben niet roomser dan de Paus, ik heb ook een keer zo'n post gemaakt. Ook ik kreeg toen -terecht- commentaar.
Eens met Voleuse, jeminee brabbel, wat een kutpost zeg!
Ik snap eerlijk gezegd ook niet wat het verband is tussen Asperger en de kaakchirurg, maar heej, whatever.
Nope, ik kan dbj ook lang altijd niet volgen, en ik heb ook een keer een zeer onaardige opmerking zijn kant op gemaakt, maar dit is nou ook weer niet nodig.
Als ik zo eens teruglees wat jij het afgelopen jaar allemaal hier gepost hebt qua problemen of dingen waar je mee zit, dan is dat ook zo onderhand een soapserie en zoek je hier ook een uitlaatklep voor jouw problemen. Jij krijgt daar toch ook keer op keer de ruimte voor? Dan wordt er toch ook niet gezegd: 'Zucht, brabbel, dat weten we nu wel?' Verder ga ik hier nu ivm privacy niet op in.
Kortom; als je je eraan ergert zou je ook hebben kunnen vragen: Goh dbj, waarom haal je steeds overal je aspie bij? Misschien is hij zich er niet eens van bewust.
En nogmaals, ik ben niet roomser dan de Paus, ik heb ook een keer zo'n post gemaakt. Ook ik kreeg toen -terecht- commentaar.
MILF 

- tessie
- Contacteer:
Geen idee of jij dat doet. Als je het gedaan hebt, dan heb je verder blijkbaar helemaal niks met die info gedaan.brabbeldasje schreef:En dat doe ik niet??
Ik kan me echt helemaal bij juffie aansluiten. Ik snap dbj ook vaak niet, en idd heeft hij het vaak over het feit dat hij asperger heeft en daar problemen door ondervind.
Maar als ik naar jouw postgeschiedenis kijk, is het echt een en al drama. En daar krijg jij toch echt een hoop meer steunende en meelevende reacties op ook dan dbj krijgt. En het lijkt erop dat wanneer er niet genoeg reacties komen, er maar weer andere dingen gezocht moeten worden om op watvoor manier dan ook aandacht te krijgen. En ik zal nu mss dan wel heel erg wantrouwend zijn, maar ik vraag me toch regelmatig af of het ook wel allemaal waar is. Eerdere ervaringen op internetfora hebben mij geleerd dat wanneer iets wel heel onrealistisch lijkt, het dat vaak ook is.
Je bent niet de enige die zich dat afvraagt tessie..
- juffie
- Site Admin
Amen. En ik vind het dapper van tessie dat ze dit benoemt, want eerlijk gezegd; ik twijfel ook weleens aan het waarheidsgehalte.
Edit:
Omdat ik aan mezelf twijfelde (want ik ga uit van het goede en van vertrouwen) heb ik e.e.a. onder elkaar gezet, chronologisch. Het kán domweg gewoon bijna niet in deze tijdsspanne. Maar dit terzijde.
Edit:
Omdat ik aan mezelf twijfelde (want ik ga uit van het goede en van vertrouwen) heb ik e.e.a. onder elkaar gezet, chronologisch. Het kán domweg gewoon bijna niet in deze tijdsspanne. Maar dit terzijde.
MILF 

Hallo mensenjuffie schreef:Kortom; als je je eraan ergert zou je ook hebben kunnen vragen: Goh dbj, waarom haal je steeds overal je aspie bij? Misschien is hij zich er niet eens van bewust.

Volgens mij zijn mijn 'verwijzingen' naar mijn handicap niet onnodig vaak. Waar van toepassing noem ik het wel en als mensen dáár op gaan letten...
Vergelijk het maar met auto's: als je speciaal gaat letten op een bepaald automerk/type, dan zul je op een gegeven moment gaan beweren dat er daarvan heel veel zijn. Of dit nu ècht een juiste vergelijking is, maar ik probeer dit duidelijk te maken.
En ik sta zeker wel open voor opbouwende kritiek en motiverende opmerkingen, maar het kan soms voorkomen dat die boodschap toch niet overkomt.
dwangbuisjongen (oh ja, zonder hoofdletters)
Zucht fine. Fijn dat je het eens tegen mij zegt. Niet anderen.
Maar fine ik heb hier niet eens zin in en nog minder behoefte aan. Ik donder mn acount eruit.
Maar fine ik heb hier niet eens zin in en nog minder behoefte aan. Ik donder mn acount eruit.
- juffie
- Site Admin
Mag ik je dan wat vragen, dbj? Waarom benoemde je dan je Aspie toen je het had over je bezoek aan de kaakchirurg? Wat heeft dat voor jou met elkaar te maken dan?
MILF 

- tessie
- Contacteer:
Ik had het ook tegen jou hoor brabbel.brabbeldasje schreef:Zucht fine. Fijn dat je het eens tegen mij zegt. Niet anderen.
- juffie
- Site Admin
En daar zie ik een typisch voorbeeld van een slachtofferrol.
Even ter verduidelijking brabbel, soms hebben mensen het met elkaar weleens over andere mensen. Gewoon, om te toetsen of het gevoel dat je hebt bij jou zit of dat het door meer mensen zo wordt gezien / ervaren. Dat is niet per definitie roddelen of achter je rug om lullen, maar twijfelen aan jezelf.
Als ik dus met mijn vader praat en ik vraag hem naar wat hij nu eigenlijk van de buurman vindt (want ik vind het een eikel) dan is dat niet per definitie roddelen. Als hij het een goede vent vindt, dan kan het zijn dat het gevoel bij mij fout zit en dat ik een verkeerd beeld heb. Als mijn pa het ook een eikel vindt, dan is de kans alweer wat groter dat het dus inderdaad aan de buurman ligt.
Zoiets, dus.
Maar goed, als je inderdaad vertrekt, het beste.
Even ter verduidelijking brabbel, soms hebben mensen het met elkaar weleens over andere mensen. Gewoon, om te toetsen of het gevoel dat je hebt bij jou zit of dat het door meer mensen zo wordt gezien / ervaren. Dat is niet per definitie roddelen of achter je rug om lullen, maar twijfelen aan jezelf.
Als ik dus met mijn vader praat en ik vraag hem naar wat hij nu eigenlijk van de buurman vindt (want ik vind het een eikel) dan is dat niet per definitie roddelen. Als hij het een goede vent vindt, dan kan het zijn dat het gevoel bij mij fout zit en dat ik een verkeerd beeld heb. Als mijn pa het ook een eikel vindt, dan is de kans alweer wat groter dat het dus inderdaad aan de buurman ligt.
Zoiets, dus.
Maar goed, als je inderdaad vertrekt, het beste.
MILF 

- Frodo
- Site Admin
- Contacteer:
Mededeling: Account van brabbeldasje is op haar eigen verzoek verwijderd.
(Ik zet 'm even hier neer omdat dit het relevante onderwerp is)
F.
(Ik zet 'm even hier neer omdat dit het relevante onderwerp is)
F.
- Voleuse
Wauw, deze discussie loopt zwaar uit de hand...
Brabbel, ik vind je echt een schat in het echt! Maar jouw postgedrag vind ik soms gewoon niet oke. En dan zeg ik dat. Over of het waar is ja of nee, daar ga ik niet op in.
Ik hoop dat ik je zaterdag zie. Je hebt echt knuffels nodig geloof ik en die wil ik best geven.
Brabbel, ik vind je echt een schat in het echt! Maar jouw postgedrag vind ik soms gewoon niet oke. En dan zeg ik dat. Over of het waar is ja of nee, daar ga ik niet op in.
Ik hoop dat ik je zaterdag zie. Je hebt echt knuffels nodig geloof ik en die wil ik best geven.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa