Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- Sabrina
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
*neemt ook een knuffel aan* Bah :icon_sad:, heb ik allerlei leuke dingen gepland staan (en een hoop werk liggen) word ik ziek. Gisteren te ziek voor de pub night, vandaag te ziek voor de braderie in het dorp bij mijn ouders, bluuuuuuuuh.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Beterschap Sabrina :close_knuf:
Jammer dat je dat allemaal moet missen.. Beterschap sabrina, laat je maar even lekker verwennen.
Sterkte aluna!!!
Sterkte aluna!!!
- eireann
- Site Admin
Hele dag lekker ontspannen beetje gepottert, toch nog even naar noni's feestje gegaan -wat moet ik immers met zo'n bak van een taart- na nog geen anderhalf uur al, strak van de stress weer naar huis.
Dat gaat toch allemaal NERGENS over, ik bedoel ik snap het helemaal hoor, hoort er bij bladiefuckingbla, maar ik was alleen maar noni op bezoek, met nog wat mensjes. Daar hoort wat mij betreft geen mental breakdown bij... Moest bijna de auto aan de kant gooien van de pokke stress.
Morgen ga ik de deur niet uit en volgende week alleen naar m'n werk en zingen. Volgens mij help ik het probleem niks door mensen te ontwijken, maar ik vertik het, ik heb er geen zin in.
pokke zooi.
Dat gaat toch allemaal NERGENS over, ik bedoel ik snap het helemaal hoor, hoort er bij bladiefuckingbla, maar ik was alleen maar noni op bezoek, met nog wat mensjes. Daar hoort wat mij betreft geen mental breakdown bij... Moest bijna de auto aan de kant gooien van de pokke stress.
Morgen ga ik de deur niet uit en volgende week alleen naar m'n werk en zingen. Volgens mij help ik het probleem niks door mensen te ontwijken, maar ik vertik het, ik heb er geen zin in.
pokke zooi.
**Self Rescuing Princess**
- tessie
- Contacteer:
knuffff eierenannie :close_knuf:
- Ravelijne
Soms is een beetje afzonderen heel gezond. *zet nog een mandje knuffels neer voor iedereen die ze nodig heeft*
- kitten
Precies mijn gedachte!
*knuf*
*knuf*
Free hugs voor eireanne en iedereen die het nodig heeft! :close_knuf:
- kitten
dan pik ik er ook eentje in... 

:close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf:
:close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf:

- JJV
* stort zich ook in de knuffel *
goed naar je lijf luisteren eireanne
forceren heb je vaak niks an
goed naar je lijf luisteren eireanne
forceren heb je vaak niks an
~\v/~
bahbahbah... stomme buurman... leuk dat hij nachtdienst heeft gehad hoor, wij doen wel stilletjes vandaag zodat meneer kan slapen maar hij een beetje zachtjes doen bij thuiskomst omdat mensen zonder nachtdienst nog liggen te slapen ho maar...
loyaliteitsconflicten zijn ook zwaar k*t, zeker als je zoiets hebt van: ik hou me mond erover want ik wil er niet tussenin zitten... terwijl je er dus al tussenin gegooid bent simpelweg omdat jij iets weet doordat 1 van de betrokkenen je iets heeft "bekent" (met het vriendelijke doch dringende verzoek hier met niemand over te praten...) wat die ander eigenlijk zou moeten weten aangezien het betrekking heeft op die persoon en die persoon nu nog die ander vertrouwd terwijl jij met wat je nu weet je afvraagd of dat vertrouwen wel terecht is...
*zucht* door al het overwerken gaf vriend vrijdag aan pas zondag te willen spelen, vervolgens kwam hij toch "in the mood" en gaf me een opdracht die ik braaf uitvoerde, blijkbaar zeer naar zijn zin ook want hij siste me de meest zalige dingen toe die hij met me wilde doen zometeen... we zijn inmiddels 24 uur verder en blijkbaar is het nog steeds niet zometeen ofzo en ik heb het donkerbruine vermoeden dat het ook vandaag niet zometeen word... blijf hopen natuurlijk *doet stil schietgebedje en smeekbede naar spelgoden*

loyaliteitsconflicten zijn ook zwaar k*t, zeker als je zoiets hebt van: ik hou me mond erover want ik wil er niet tussenin zitten... terwijl je er dus al tussenin gegooid bent simpelweg omdat jij iets weet doordat 1 van de betrokkenen je iets heeft "bekent" (met het vriendelijke doch dringende verzoek hier met niemand over te praten...) wat die ander eigenlijk zou moeten weten aangezien het betrekking heeft op die persoon en die persoon nu nog die ander vertrouwd terwijl jij met wat je nu weet je afvraagd of dat vertrouwen wel terecht is...
*zucht* door al het overwerken gaf vriend vrijdag aan pas zondag te willen spelen, vervolgens kwam hij toch "in the mood" en gaf me een opdracht die ik braaf uitvoerde, blijkbaar zeer naar zijn zin ook want hij siste me de meest zalige dingen toe die hij met me wilde doen zometeen... we zijn inmiddels 24 uur verder en blijkbaar is het nog steeds niet zometeen ofzo en ik heb het donkerbruine vermoeden dat het ook vandaag niet zometeen word... blijf hopen natuurlijk *doet stil schietgebedje en smeekbede naar spelgoden*

- kitten
Nog steeds niks, altertje...? :icon_sad:
- eireann
- Site Admin
volgens mij hoort deze hier phedre?
Ik doe m'n best te luisteren, maar tis allemaal onduidelijk
knuf voor kitten en altertje !

phedre schreef:<-- knuffelt anne..
en geeft kitten er ook een.. hoeft ze niet te pikken:)
@anne... lijkt er op dat lichaam of geest zelf in gaan grijpen nu? jij neemt niet zelf de tijd, dus wordt beslissing nu gewoon geforceerd? Luister hier alsjeblieft naar meis.. het is hoog tijd!! Dikke knufff en sterkte!!
Ik doe m'n best te luisteren, maar tis allemaal onduidelijk

knuf voor kitten en altertje !
**Self Rescuing Princess**
*zendt knuffels naar Anne en kitten, je weet wel van die knuffels met twee armen zo wiiijjjjhiiijd als je kan en dan iemand omhelsen*