Zijn die in de aanbieding dan?skaoot schreef:Doe mij ook zo iemand!

*Gaat netjes een volgnummertje trekken en in de rij staan*
Zijn die in de aanbieding dan?skaoot schreef:Doe mij ook zo iemand!
Dat gaat alleen op in geval van financiele problemen en voor mensen die niet in staat zijn overzicht te houden voor wat betreft hun uitgaven.JerryM schreef:Daarmee zouden je begeleiders je kunnen helpen.
Zal deze posting in mijn achterhoofd houden en als ik 'ns in een goeie zin ben, ga ik toch maar eens een poging ondernemen.phedre schreef:mijn ervaring is dat veel mensen vooral denken dat het zo moeilijk is. ALs ze dan wel snappen wat er staat, denken ze.. ik zal het vast verkeerd lezen, want zo makkelijk kan het niet zijn.. en dus haken ze af. Maar er staat werkelijk in gewoon nederlands wat er gebeuren moet hoor.
Het wordt ingewikkeld als je grote sommen spaargeld hebt, als je deelneemt in beleggingsdingen, als je een huis koopt en verkoopt en hypotheken oversluit... maar als je gewoon hele jaar in het zelfde huis woont als eigenaar of als huurder, als je 'gewoon' in loondienst werkt of een uitkering hebt en geen geld uit geeft aan bijzondere dingen, stelt het echt niet veel voor als je goed nederlands kunt lezen. Ze vragen werkelijk niet meer dan er in gewoon hollands staat.