Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
skaoot

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door skaoot »

Dit zijn geen houten thingies. Soort kunststof hoekjes met schroefjes. Maar misschien fiets ik straks even langs de gamma met een zo'n thingie op zak.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

oh ok.. ik dacht, doordat je plugding zei..d at je het over die houten duveltjes (ja..... dat was t woord waar ik al hele tijd naa zocht...)...had. sorry:)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

skaoot schreef:Dit zijn geen houten thingies. Soort kunststof hoekjes met schroefjes. Maar misschien fiets ik straks even langs de gamma met een zo'n thingie op zak.
Als de ikea in de buurt is: de koopjeshoek heeft altijd een bak met losse schroefjes moertjes boutjes deuvels en meer van dat. Zakje vullen kost een euro, moet je natuurlijk wel geluk hebben dat jouw begeerde onderdeeltjes te vinden zijn.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
skaoot

Bericht door skaoot »

Zonder auto in Den Bosch wonend zijn alle Ikeas nogal een tijdje reizen helaasch. Anders was ik al daar geweest haha.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
neufke

Bericht door neufke »

@skaoot: ik wist niet zeker of je een auto had maar de hornbach in tilburg is DE ideale plek voor het vinden van dat soort dingetjes. Die hebben een rij met bevestigingsmateriaal, daar wordt je zelfs een beetje bang van... :yes:
JJV

Bericht door JJV »

ikea amsterdam ligt naast de metro (en die stopt weer op amsterdam bijlmer waar volgens mij de meeste treinen uit den bosch ook stoppen)

.. en mijn date van vanmiddag zegt net af... :nopompom:

ik haat ikea.. maar koffie op bijlmer met deze en gene is vast wel even te regelen
~\v/~
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

skaoot schreef:Zonder auto in Den Bosch wonend zijn alle Ikeas nogal een tijdje reizen helaasch. Anders was ik al daar geweest haha.
Heb je de schroefjes en moertjes afdeling al gebeld? (ja zo heten ze echt) Die sturen de gewenste dingen zonder problemen op. Ik heb een heleboel ikeaspul in elkaar gezet en pas één keer een tekort aan schroefjes. Gebeld en de volgende dag lagen ze in de brievenbus.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
perman

Bericht door perman »

Als je de mogelijk hebt om even langs te gaan: gewoon even langs de klantenservice en zeggen dat ze er niet bij zaten en dan acht ik de kans zeer groot dat je gewoon een zakje van die plugjes meekrijgt:
Ik heb ooit een deur van een kast aan de andere kant willen laten scharnieren en kwam erachter dat je die plugjes er niet meer uit krijg zonder de kast de beschadigen. Ik ben gewoon langs de klantenservice gegaan met exact dit verhaal en kreeg zonder enige kosten een nieuw zakje plugjes.
.
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

bij de ikea in Groningen hebben ze een heel rek met allemaal bakjes met allerlei boutjes, moertjes, schroefjes, pennetjes, plugjes die je eventeel te kort mocht hebben. Kan je zo meenemen.
skaoot

Bericht door skaoot »

Thanks allemaal voor het meedenken.
Maar ik vind het beetje zonde om minstens 15,- aan reiskosten kwijt te zijn om 2 planken op te hangen. En zeg 2 tot 3 uur reistijd. Ik heb gisteravond op de Ikea-site dat missing bits formulier ingevuld. Net bij Gamma geweest, die hadden ze niet.
Dan maar even geduld hebben, ik overleef de chaos in mijn slaapkamer wel even.
Als ik een auto had, dan was m'n kast nu wel af geweest :P Maar ik heb mezelf een OV-vrij weekend beloofd.
neufke

Bericht door neufke »

niks zo bevorderlijk voor de frustratie als het openbaar vervoer toch???
skaoot

Bericht door skaoot »

ik reis doorgaans vrij ongefrustreerd. Maar ik vind een weekendje zonder treinen ook wel eens lekker. Sinds ik hier woon het eerste weekend dat ik niet of ziek ben, of veel weg :static:
neufke

Bericht door neufke »

Tip: kom op de koffie, op de fiets... Geen OV, je hebt een reisdoel, langs het kanaal is HEERLIJK ontspannend en het is goed voor je conditie.... :lol:
skaoot

Bericht door skaoot »

Een weekend zonder reisdoel is ook fijn. Heb genoeg andere doelen, kamer afschilderen (done), Expedit in elkaar zetten, kamer opruimen, spullen naar berging, al het karton m'n kamer uitkrijgen, beetje gamen, lezen, relaxen. Oh en ben ook al naar de AH gefietst.

Ik zou bijna een rant beginnen over mezelf dat ik altijd maar onderweg ben en niet eens een weekendje gewoon thuis kan zitten haha.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Snap ik hoor skaoot, dit is het eerste weekend in tijden dat wij ook niks op de planning hebben qua afspraken. Hartstikke leuk hoor! Echt! Maar een weekend lekker niks, thuis is ook een keer fijn! :static:
MILF :grin_ani:
Plaats reactie