kitten schreef:SLAAPmasker. Je weet wel, zo'n dingetje dat je in het vliegtuig krijgt!
Ow, krijgen!? Heb ze gewoon gekocht in de ero-winkel waar die dingen verkocht worden als "blindoek"... En als zodanig ook in gebruik door mij.
Maar het komt voor dat ik min-of-meer ook in slaaptoestand geraak met zo'n doekje voor mijn oogjes
pluis schreef:Stel bijvoorbeeld, dat ik seks met Lilith zou willen hebben.. Lilith vindt dat seks hebben alleen op maandag woensdag en zaterdag kan. Ik vind dat je alleen seks kan hebben op donderdag tot en met zondag. Lilith en ik hebben dus verschillende 'voorwaarden' voor seks. Omdat seks hebben met iemand die dat niet wil, niet ok is, kunnen Lilith en ik alleen seks hebben op zaterdag. Kom ik echter iemand tegen met wie ik seks wil (laten we hem guilty^ noemen) en vindt guilty^ dat je alleen seks kunt hebben met een feesthoedje op terwijl het Wilhelmus speelt, dan kunnen guilty^en ik alleen seks hebben van donderdag tot en met zondag, m et feesthoedjes op en met het Wilhelmus op de achtergrond.
Pluu: "Tot nu toe hebben we het sinds we koters proberen te fokken altijd spontaan gedaan.. vanavond is de eerste keer dat we ingeplande kinderseks gaan doen!"
Dak: "Eehmmm.. dat zal ik maar niet op WS in het quotestopic zetten.."
Pluu: "Ow.. hihi.. dat klinkt inderdaad FOUT! 'Babyseks' dan?
Dak: " Nee, dát klinkt goed "
Uiteindelijk zijn we maar op de neutrale term "verwekseks" uit gekomen ter aanduiding van "seks-omdat-het-in-de-agenda-staat".