Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
kitten

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door kitten »

Hete thee, ook voor de kids en als alles in bed ligt een laaaaaange hete douche!!
gerrie

Bericht door gerrie »

Oh ja, avond 4 daagse... zo was het, ja...

Héél herkenbaar, kitten!

Kop op, hoor! Het wordt beter... ooit
;)
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

kitten schreef: Volgend jaar ga ik een huisje huren. Een last minute-je, precies in DAT weekend, waarvoor we op vrijdagmiddag al weg moeten, dus meelopen heeft geen zin. Goed excuus voor Miss Knowitall (en mijn moeder...) waarom we echt niet mee kunnen doen dit jaar én een goed omkoopmiddel voor de kids, want een weekendje in een vakantiehuisje SO trumps die fokking avondvierdaagse!!
Maandagavond inhaalavond. :devilish:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

De eerste avondvierdaagse waar mijn moeder een baan had kocht ze een magnetron. En die was nog best duur toen geloof ik :) (23 jaar geleden ofzo?) vierdaagse stress is van alle tijden :)
**Self Rescuing Princess**
faery

Bericht door faery »

In het kader van kleine ergernissen: nadat UPC de afgelopen weken al een keer of 3 onverwachts uit de lucht was, heb ik nu een kaartje in de bus dat ze dinsdag en woensdag tussen 7:00 en 17:00uur aan het netwerk werken en er dus diensten het niet kunnen doen. Dinsdag werk ik de hele dag thuis, en dan zal je altijd zien dat juist die dag de hele dag het internet eruit ligt...

In het kader van grote frustraties: Tijdens mijn master moest ik een aantal workshops en lezingen volgen, en er eentje geven. Dit werd, zeer old-fashioned, bijgehouden in een dun papieren boekje. Ik heb alles af, behalve dat ik nog één handtekening moest ophalen voor de gegeven presentatie (wel gedaan, maar boekje vergeten mee te nemen die dag). Het boekje moet ingeleverd worden voor je je diploma kan aanvragen. En ik kan het boekje niet meer vinden... Ik ben bang dat het bij de laatste verhuizing of per ongeluk is meegegaan met het oud papier, of ergens tussen is geraakt (wat betekent dat ik -veel- papier moet gaan doorbladeren). Morgen maar eens goed zoeken...
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

succes meis, hoop dat je t terug vindt.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
kitten

Bericht door kitten »

Oei... en als je het niet meer vindt...?
faery

Bericht door faery »

Goeie vraag... In het ergste geval moet ik een jaar extra ingeschreven blijven staan om nogmaals een paar workshops te doen.
faery

Bericht door faery »

Gevonden! Het zat in de doos met kinky spullen, die op mijn slaapkamer stond, onder de doos met douchespullen... De logica! (die was er vast met inpakken...)
kitten

Bericht door kitten »

*phew*

Oh en btw, hier 3 vierdaagse medailles. Ook weer achter de rug! :static:
bibi{T}

Bericht door bibi{T} »

you did it! :static:
En fijn dat je je boekje terughebt, faery. Zal een hoop stress en gedoe schelen!
skaoot

Bericht door skaoot »

Minirant: Stom prutweer!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Crownless

Bericht door Crownless »

Ja, het weer is prut.
En mijn vriendje gedraagt zich als een kind! Hij loopt lusteloos door het huis, te mekkeren dat mijn zusje (die hier dit weekend logeert) teveel mortal kombat speelt. Zorg ik ervoor dat ze ophoudt, gaat hij zeuren dat ze cartoon netwerk gaat kijken. Ja, well, duh!
En dan wil hij een film kijken, maar ook weer niet en nagnagnag. Alles wat ik voorstel vindt hij meh, of mwah, like, aaargh!
En als ik dan een imitatie geef van zijn 'ik weet niet wat ik wil en ik verveeeeeeeel me!'-houding, lacht hij niet eens. Pfff. Vriendje humorloos hoor.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
madeleine

Bericht door madeleine »

@kitten: gefeliciteerd. Ik heb helemaal dubbel gelegen om je rant een paar pags geleden.. zo goed verzinnen ze het. our de film niet. Vind dat jij ook wel een medaille hebt verdiend.
@ feary: ik vind het wel logisch hoor... in ieder geval een plek waarvan je van te voren weet dat je daar een keer gaat kijken.
@crownless: hij zeurt. Is ie ongesteld?
Ik ben een beetje :nopompom: weet niet echt waarom, sinds vorige week voel ik me zo als ik weer afscheid neem van het vriendje. Heeft hij ook, dat komt dan weer goed uit. Blijkbaar willen we altijd méér... gaat maar weer oefenen met *tevreden zijn met wat je hebt*
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
skaoot

Bericht door skaoot »

Ik ben een domme doos. Zoek ik op welke Ikea op zondag open is, ga ik vervolgens nog naar de verkeerde omdat ik het door elkaar heb gehaald en nu heb ik dus veel tijd verspild en nog steeds een kast die niet af is. Waar blijt die kutbus? Denk dat ik komende uur op alles ga schelden. Kutzooi. Wist dat ik gewoon thuis had moeten blijven.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Plaats reactie