Vrolijk!
Re: Vrolijk!
Ik geloofde eerst zelf geen dat we hadden gewonnen haha. Maar dit typ ik nu wel op dat ding is heel erg wennen.
- skaoot
Yay voor dingen winnen!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Omdat die toch gegeven werden, ik zin had om die te volgen, het geen extra meerkost was voor hen en elke aangelegenheid om uit de sleur van die job te komen erg goed gekomen is (keep note: vaak zat ik gewoon op mijn bureautje te wachten tot er iemand belde). En omdat wat kennis van VoiP (Voice Over IP...zeg maar telefoneren via internet) nooit in de weg zit.eireann_S schreef:Waarom krijg je dan nog twee dagen cursus??
YAAAY ! go Wever!

EDIT: bijna vergeten, maar natuurlijk ook aan anderen gefeliciteerd en yaaay enzo met hun reden om te vrolijken.

(gefeliciteerd, Jinke...ik ga er ook altijd van uit dat ik nooit win. Is erg leuk voor je

- miss_meeko

Gaat zojuist de bel, staat de postbode voor de deur en geeft een pakketje en zegt "gefeliciteerd" Dus ik een beetje verbaasd, pak het aan en ga weer naar binnen. Is het een doosje celebrations van de postcodeloterij.
Word ik toch helemaal vrolijk van, weliswaar geen grote prijs, maar wel leuk!
ik kreeg net mijn nieuwe decoder bezorgd en het is me zowaar ook gelukt om het zelf aan te sluiten. Yessssssssssss, eindelijk weer leuke televisie.
Nu alleen nog bedenken hoe ik weer ontvangst op mijn slaapkamer-tv krijg, maar dat is van later zorg.
Nu alleen nog bedenken hoe ik weer ontvangst op mijn slaapkamer-tv krijg, maar dat is van later zorg.
copy pasta
Ik wil even kwijt dat ondanks ups en downs en moeilijke momenten waarop ik als een crybaby naar huis wil rennen en moeilijke confrontaties aan moet gaan, ik geen grammetje spijt heb dat ik in klinische therapie ben gegaan... Het is frakking moeilijk, maar ik heb nu al het idee dat ik hier nog levenslang de vruchten mag van plukken, I hope.
Ik wil even kwijt dat ondanks ups en downs en moeilijke momenten waarop ik als een crybaby naar huis wil rennen en moeilijke confrontaties aan moet gaan, ik geen grammetje spijt heb dat ik in klinische therapie ben gegaan... Het is frakking moeilijk, maar ik heb nu al het idee dat ik hier nog levenslang de vruchten mag van plukken, I hope.

- tijgie{K}
Yeah! Kluk en ik hebben deze maand €650.00 gespaard voor onze bruiloft. 

All people smile in the same language.
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
- skaoot
Goed bezig!
En ik heb net m'n San Francisco fotoboek besteld, nu nog wachten tot ie hier gedropt wordt ^_^ En omdat ik nog budget van m'n actietegoed over had, ook een minicanvasprint van een gave muurschildering te SF. Blij!
En ik heb net m'n San Francisco fotoboek besteld, nu nog wachten tot ie hier gedropt wordt ^_^ En omdat ik nog budget van m'n actietegoed over had, ook een minicanvasprint van een gave muurschildering te SF. Blij!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
- kitten
I haz a happy!
De welpjes gaan vandezomer iets heel leuks doen!
Ze gaan zo vrolijk worden als ik het ze vertel! Wat ik ga proberen nog niet te doen... voor het geval er toch nog iets tussen komt...
Maar toch, I haz a happy!

Maar toch, I haz a happy!

- skaoot
ja, allemaal nieuwsgierig!
- eireann
- Site Admin
- kitten
Nee, nee, niet te moeilijk denken! Gewoon een kindervakantieweek. Doen ze elk jaar en is reuze populair! Maar ik was te laat om kaartjes te kopen (domme mama). Maar omdat Voleuse nu als leiding mee wil draaien, mogen de welpjes toch alsnog kaartjes. Voleuse saved the day! 

- skaoot
kindervakantieweek vond ik vroeger ook altijd leuk! Vooral omdat het bij het bos was