Vrolijk!
- Peter^
- Contacteer:
Re: Vrolijk!
@tijgie: Gefeliciteerd met jullie ruim zes jaar samen zijn.
Geniet van de positieve momenten.
Jeeeeeeeeeey!!!!
Vandaag ben ik al 16 jaar het vriendinnetje van Thomas!!!
Elke dag nog ben ik dankbaar dat wij elkaar gevonden hebben. Iedere dag wordt een stukje mooier omdat ik hem met Thomas mag beleven. Ik heb zoveel geleerd, ben zoveel gegroeid, mede dankzij hem. En ik heb een ontzettende hoop lol gehad
Ik heb mogen ontdekken en omarmen dat ik een seksueel wezen ben en dat seks niets is om je voor te schamen, nee eerder om van te genieten.
Ik hou ongelooflijk veel van Thomas!!!!

Vandaag ben ik al 16 jaar het vriendinnetje van Thomas!!!

Elke dag nog ben ik dankbaar dat wij elkaar gevonden hebben. Iedere dag wordt een stukje mooier omdat ik hem met Thomas mag beleven. Ik heb zoveel geleerd, ben zoveel gegroeid, mede dankzij hem. En ik heb een ontzettende hoop lol gehad

Ik heb mogen ontdekken en omarmen dat ik een seksueel wezen ben en dat seks niets is om je voor te schamen, nee eerder om van te genieten.

Ik hou ongelooflijk veel van Thomas!!!!

- Sabrina
Gefeliciteerd bibi! De liefde straalt gewoon uit je post, wat mooooi! Yay voor jullie allebei! 
*begint te zingen: "Love is in the air..."*

*begint te zingen: "Love is in the air..."*
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- Voleuse
Hahaaa, ik heb het boekje van Jeugdland gekregen met alle activiteiten die we gaan doen en het wordt superleuk! Ik moet elke dag verkleed komen
.

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- kitten
Oy oy ik heb nog geen kaartjes voor mijn kids! :smiley_panic:
Dat gaan ze toch niet vergeten he!

-
Ken je dat, dat je af en toe gewoon overborrelt van happiness? Gewoon, omdat je je realiseert dat je leven eigenlijk best wel heel erg tof is? Dat heb ik nu.
Omdat ik een ge-we-ldig kampeerweekend in happy hippie vibe had, gevolgd door een fantastische avond op De Parade, die weer gevolgd werd door een heerlijke avond Tower of Power in Tivoli. En tussendoor hele fijne open gesprekken met allerlei lieve mensen, enigszins rust in de wervelwind op werk, meedenkende collega's en een agenda vol met nog veel meer leuke afspraken en mooie ontwikkelingen die gaande zijn.
En aangezien ik borrel van happiness, heb ik een boelveel knuffels voor hen die dat even nÃet hebben
Omdat ik een ge-we-ldig kampeerweekend in happy hippie vibe had, gevolgd door een fantastische avond op De Parade, die weer gevolgd werd door een heerlijke avond Tower of Power in Tivoli. En tussendoor hele fijne open gesprekken met allerlei lieve mensen, enigszins rust in de wervelwind op werk, meedenkende collega's en een agenda vol met nog veel meer leuke afspraken en mooie ontwikkelingen die gaande zijn.
En aangezien ik borrel van happiness, heb ik een boelveel knuffels voor hen die dat even nÃet hebben
-
Ik was de laatste dagen ook heel happy en het gaat nog steeds best goed maar begin nu iedereen wel een beetje te missen. Dus die knuffel is wel welkom!
- juffie
- Site Admin
- skaoot
:close_knuf: voor leonie
En ik ben vrolijk want ik ben nu eindelijk eens echt begonnen met me verdiepen in iets wat ik stiekem altijd wel interessant heb gevonden maar nooit wat mee heb gedaan: programmeren. En tot nu toe snap ik het HTML verhaal prima, en daar wordt ik blij van. Goed begin, halve werk, dat idee!
Pas net begonnen, I know, maar toch! Het geeft hoop dat ik dit best wel eens zou kunnen
En ik ben vrolijk want ik ben nu eindelijk eens echt begonnen met me verdiepen in iets wat ik stiekem altijd wel interessant heb gevonden maar nooit wat mee heb gedaan: programmeren. En tot nu toe snap ik het HTML verhaal prima, en daar wordt ik blij van. Goed begin, halve werk, dat idee!
Pas net begonnen, I know, maar toch! Het geeft hoop dat ik dit best wel eens zou kunnen

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
- Voleuse
kitten schreef:Oy oy ik heb nog geen kaartjes voor mijn kids! :smiley_panic:

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Sabrina
IK HEB RAMMSTEINKAARTJES! Mijn mama moest ervoor naar de Free Record Shop om erachter te komen dat ze ze daar niet kon halen, ik kon ze online niet halen omdat ik geen Random Reader had voor m'n pinpas, maar uiteindelijk bleek mijn schoolgenoot een Random Reader bij haar te hebben en ik heb ze gekocht! I'M GOING TO SEE RAMMSTEIN! WHOOOOOOOOOOOOT! 
En dat alles om 9 uur 's ochtends! Ik heb er de hele nacht over wakker gelegen!

En dat alles om 9 uur 's ochtends! Ik heb er de hele nacht over wakker gelegen!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- Toran
*jaloers*
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."
— Terry Pratchett (Eric)
— Terry Pratchett (Eric)
- skaoot
Yay! Da's wel het wakker liggen waard lijkt me 

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
- eireann
- Site Admin
Ik heb gister van de WS kadobon mooie kleren gekocht bij ART !
En ik heb vandaag op m'n werk een keigoed gesprek gevoerd over een onderwerp waar ik eerst niks van dacht te snappen, maar dat viel reuze mee!
En t is bijna weekend.
En dat neefje gaat toch echt SNEL geboren worden!
En ik heb vandaag op m'n werk een keigoed gesprek gevoerd over een onderwerp waar ik eerst niks van dacht te snappen, maar dat viel reuze mee!
En t is bijna weekend.
En dat neefje gaat toch echt SNEL geboren worden!

**Self Rescuing Princess**
- Sabrina
Hell yeah! Gewoon echt elk uur wakker worden, denken "Kut, ik moet naar beneden, laptop aanzetten, anders ben ik te laat!", half met m'n been uit het bed hangen en dan op m'n horloge zien dat het pas 2 uur/3 uur/4 uur/5 uur is! Maar whooooot!skaoot schreef:Yay! Da's wel het wakker liggen waard lijkt me