Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Toran

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Toran »

Ik doe cijfer voor cijfer, maar wel in bepaalde groeperingen, 2*2, anders raak ik de weg kwijt :+
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
faery

Bericht door faery »

Ik doe het ook nummer voor nummer. Vinden jullie het ook zo lastig om je telefoonnummer in een vreemde taal op te noemen? In Engeland een paar keer moeten doen, en het is toch altijd heel erg nadenken.
dbj

Bericht door dbj »

Kijk, dan zijn officiële formulieren (papier) toch weer het fijnst. Daar staan precies genoeg hokjes op voor nummers.
Kun je niet anders invullen dat uitsluitend cijfers :mrgreen:
Puntjes, streepjes, spaties en al die onzin is dan niet mogelijk want dan heb je plots te weinig invulhokjes...

Oh ja, behalve als je een ING-rekening hebt; dan moet je eerst een "P" invullen...
De "P" van, jawel!, postgiro :yes:
kitten

Bericht door kitten »

Heb mijn hele leven al giro en nog nooit een P ingevuld. :gaap:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Nou, ik moet in rabobank-internetbankieren anders ook een P invullen voor een postbank/ING rekeningnummer. Dan vult ie het zelf weer aan met 0-en.
MILF :grin_ani:
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

faery schreef:Ik doe het ook nummer voor nummer. Vinden jullie het ook zo lastig om je telefoonnummer in een vreemde taal op te noemen? In Engeland een paar keer moeten doen, en het is toch altijd heel erg nadenken.
Jaaaa, laatst in London belde ik een taxi en moest ik mijn nummer doorgeven, nou, ik stond echt zooo te kutten. Heb het volgens mij wel 5 keer opnieuw moeten zeggen, was echt genant haha!
skaoot

Bericht door skaoot »

Stomme computers! Ik heb last van festivalvoorpret! Dan wil ik geen gemiep over kabels moeten checken die er gewoon inzitten. Of gemiep dat er een -r/rw in moet ipv +r/rw om een iso te kunnen branden om die opdracht af te kunnen maken waar ik al te lang mee zit te kloten. Bekijk het maar! Vandaag is geen goede dag voor mijn beginnend ICTer zelfvertrouwen.
*schopt de PC waar ik nu niet op zit te werken*

Zo. Dan gaan we nu lekker uit een boekje wat leren. Zonder kabels.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Crownless

Bericht door Crownless »

Ik kopieer het altijd naar het opmerkingenvakje en haal daar de puntjes eruit.

Geen rant vandaag though. Geen energie hebben is stom.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
kitten

Bericht door kitten »

Knuffel! Ja, geen energie hebben is stom!
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

Beste meneer van de online dierenwinkel,

Natuurlijk snap ik dat het lastig is om producten te verpakken. Het kost tijd en geld. Maar heeft u wel eraan gedacht hoeveel tijd het kost om een versnipperde doos op te ruimen die door je huis ligt?
De kat geef ik natuurlijk geen schuld. Ik bedoel maar, als u een kat was en de inpakmeneer had zowel een compleet doosjes kattensnoepjes onderaan de doos gelegd waardoor deze kapot is gegaan en de snoepjes verspreid waren door de hele doos alsmede een aantal cat-nip speeltjes, zonder verpakking erom in de doos gestopt, dan zou u ongetwijfeld ook als kat zijnde willen controlleren of de lege doos wel echt leeg was.
Toch, beste inpakmeneer, vind ik het als baasje fijner als ik de doos in een geheel naar de papiercontainer kan brengen. Wilt u dan ook zo vriendelijk zijn om de volgende keer de verpakking om het catnip speelgoed te laten zitten en de snoepjes in het doosje thuis te bezorgen.

Namens de kat, bedankt voor deze bezorging
Namens zijn baasje: Alvast bedankt voor het gebruiken van deze adviezen voor de volgende bestelling.
Crownless

Bericht door Crownless »

skaoot schreef:heb je die reclame van de McDonald's al gezien? Een mango passievrucht milkshake. Die ze hebben gejat van burgerking. Anyway, de reclame begint met 'nieuw, mango passievrucht milkshake, met mango en passievrucht. Je weet niet wat je proeft!". Nou, dat weet je dus wel! Dat heb je net gezegd! Stom!
En ja, totaal mee eens. Sowieso, de smaak is niet nieuw. Burgerking had het al. Maak er een ijsje van en dan heet het solero. Het is lekker, maar niet nieuw! Je weet niet wat je proeft. Sure.

Ik lag wel dubbel toen ik de reclame zag. Om vervolgens van Bryan precies dezelfde rant te horen :schater:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

je weet niet wat je proeft? Vast geen mango en passievrucht dus
iezje

Bericht door iezje »

doet even aaarrrggghhhh tegen ex (ookal leest hij dit niet) Hij beloofde me de helft van de belastigen te betalen.. en nu aarrgghh kan hij het niet omdat hij geen geld heeft..Meneer geeft mij de schuld omdat ik na maanden gezeur van zijn kant de rekeningen die bv voor GWE zijn niet meer betaal maar naar hem laat gaan (zoals hij wilde). Nu zegt hij dat opeens geen geld meer heeft omdat ik hem niet eerder deze rekeningen heb laten krijgen waardoor hij niet eerder met deze bedragen heeft leren omgaan. WTF.. als je dat de afgelopen 32 nog niet geleerd had zal je dat ook niet in 4 maanden tijd leren....
aaarrrgghhh
Heerscher-vd-nacht

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

kitten schreef:Waarom!? Wáárom... als je je bankrekeningnummer per email stuurt... wáárom zet je er dan puntjes tussen!?!? Dan moet ik hem kopiëren, plakken in kladblok, de puntjes deleten, nog een keer kopiëren en plakken in mijn internetbankieren! Want als ik hem met puntjes en al plak, om daarna de puntjes te deleten, dan werkt dat niet, want met puntjes is het nummer te lang. Dan vallen de laatste getallen weg, omdat het tekstveldje zo lang niet is.. Wil je niet! En zelfs dat was al onnodig ingewikkeld geweest als het wél had gekund, maar nu moet het ook nog eens via kladblok. Wat is het nut van die stomme puntjes!? Alsof ik ze ga onthouden en overschrijven.
QFT!
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
kitten

Bericht door kitten »

En al dat trolvoederen ben ik nou ook wel beu. Ik snap dat iemand wel eens iets zegt wat je raar, dom of irritant vindt. Maar hoeveel beter ben je als je als groep, met zijn allen zo iemand zo aanvalt? Woeha, kijk ons toch eens stoer zijn! Kijk ons toch eens grappig doen tegen 1 persoon. Samen durven we wel. Bekijk dat gedrag nu eens van een afstandje, objectief. Hoeveel anders is dit gedrag nu van het pesten en treiteren dat zovele van ons vroeger op school meemaakten? Groepsvorming, ganging up on one. Stoer hoor!
Plaats reactie