Ik vind kinderkleding altijd zo leuk maarja ik ben te groot, dus nou ga ik gewoon dat plaatje op een volwassenenTshirt naaien. Lekker puh . (Ben benieuwd of het ook leuk wordt maar we zullen zien)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
@Voleuse ben je net te groot voor de grootste kindermaten? Ik ken nog iemand van jouw postuur en die slaagt nog regelmatig op de H&M kinderafdeling. Laat je het resultaat zien?
En nee, ik pas ze niet want ik ben te lang. Opzich past mijn lichaam er nog wel in maar de mouwen en onderkant zijn dan te kort en dat ziet er redelijk belachelijk uit
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
En nee, ik pas ze niet want ik ben te lang. Opzich past mijn lichaam er nog wel in maar de mouwen en onderkant zijn dan te kort en dat ziet er redelijk belachelijk uit
Oh ja.... Ik ben er eigenlijk al gewoon aan gewend dat mijn mouwen altijd te kort zijn. Echt altijd. Maar daar is dit het topic niet voor. Ik ben wel blij dat die armwarmers zo hip en overvloedig verkrijgbaar zijn geweest afgelopen seizoen.
Vrolijkje, want ondanks bleuhgmaandagavond, wel net wat dingen van m'n "al een tijd to do" lijstje gestreept! Zorg- en huurtoeslagwijziging, dat soort leuks. Maar nu wel gedaan, yay!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Van harte gefeliciteerd faery!
@skaoot: "Zorg- en huurtoeslagwijziging, dat soort leuks"
Zou het makkelijker zijn om klusjes aan te pakken, als je het positief verpakt?
Ik kwam net aan de praat tijdens een custom spelletje in Starcraft met 4 nederlanders. Na het potje vroegen ze of ik hun team wilde aansterken omdat er 1tje weg moest. Vroegen ze of ik op skype wilde komen.
Nou. Voor therapie had ik gezegd: NEE, eng! Durf ik niet!! Nu zei ik eerst nee ik ben verlegen! Maar heb het toch maar even gedaan en de rest van de avond met ze gegamed en gebabbeld op skype.