De wondere wereld der mobiele techniek

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Ravelijne

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door Ravelijne »

Whatsapp is een batterij-vampier, idd. :(
Zarath

Bericht door Zarath »

De app die ik geïnstalleerd heb op mijn Samsung Galaxy Apollo heet "Juicedefender". Gratis te downloaden van Android market. Het scheelde bij mij stukken in het batterijleven. Ik kom bijna altijd de dag wel door intussen. Het programma schakelt automatisch allerlei dingen uit die je niet gebruikt en je kunt de strengheid ervan instellen. Een soort regelbare Dom of zo :D

Wat ik trouwens wel gemerkt heb is dat ik moet oppassen met de phone in mijn broekzak steken omdat de 'home' button van de Samsung wat hoog ligt en in mijn broekzak gemakkelijk telkens ingedrukt wordt. Gevolg: schermverlichting zowat continu aan. Dan is de batterij wel snel leeg.
Sayaatje

Bericht door Sayaatje »

Ik heb een nokia E71 van mijn vriend.
Want mijn touchscreen samsung kreeg steeds kuren/was heel erg triggerhappy waardoor smsjes niet te openen waren zowat(dat ding vloog steeds uit beeld als je erop probeerde te klikken). Ik weet alleen niet zo meer welke telefoon het was exact. Het was nieuw 2 jaar terug ;) Volgens mij is het een UltraTouch nogwattes.
kitten

Bericht door kitten »

Die JuiceDefender werkt wel volgens mij! :) Na 1 dag al resultaat. Kan placebo zijn. :clown:
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

Hallo!
Aangezien ik heeeeeeeel moeilijk wen aan een nieuwe mobiel en daarom erg gehecht ben aan mijn oude, ben ik eigenlijk op zoek naar een website waar ze ook oude modellen verkopen. Ik ben al aan het kijken op marktplaats, maar hebben jullie nog andere tips waar ik een samsung e900 kan kopen? Hij doet het nog steeds prima 9na 4 jaar ofzo) maar inmiddels is mijn schermpje dermate bekrast dat het niet meer zo prettig werkt.
Als jullie nog tips hebben hoor ik het graag!
kitten

Bericht door kitten »

Geen tips, meeko! Wel een tip voor mensen met Android en een auto: de ANWB app. Me likes.

Zijn er hier ook mensen die het spelletje Wordfeud spelen?
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Mijn collega's! en ze doen het overal! Thuis maar ook als ze op kantoor recht tegen over elkaar zitten!
Heb geen behoefte aan scrabbel met collega's...
**Self Rescuing Princess**
greeneye

Bericht door greeneye »

ja sinds kort ook. ik vind het wel leuk maar ben niet zo heel goed
kitten

Bericht door kitten »

Des te leuker! :schater:
chell

Bericht door chell »

Ik had 't, maar heb het er weer afgegooid. Mega batterij killer
dbj

Bericht door dbj »

Heb een dbj-account bij Gmail. No problem op de home-pc. Op mijn HTC-foontje dus dat ingesteld, moest wel om dat market-shopdingetje te kunnen gebruiken.
Nou meende ik begrepen te hebben dat je dus ook onderweg de mail kunt lezen en beantwoorden.
Maar dat lukt mij niet :icon_sad:
Er wordt wèl keurig met een cijfer aangegeven hoeveel mail in mijn inbox zit, maar die berichten lezen lukt niet...
Kom er niet uit hoe dàt werkt; en heb toch best wel voldoende kennis van software enzo.

Er zal hier vast wel iemand zijn die een mogelijke oplossing kan geven.
kitten

Bericht door kitten »

Hmmm... mijn HTC gaf boven in beeld een icoontje als er Gmail binnen was. Dan kon ik dat bovenste balkje naar beneden slepen en alle meldingen zien, waaronder dus die "ongelezen berichten in je Gmail account" melding. En als ik daarop klikte kwam ik in mijn mailbox.

Helpt dat?
dbj

Bericht door dbj »

Dank voor je reactie kitten. Maar die melding bovenin het scherm heb ik -nog- niet. Zal dus een instelling moeten zijn.
Ik klik gewoon op het Gmail-icoon en dan komt mijn account in beeld met een cijfer welke gelijk is aan het aantal nieuwe berichten, als die er zijn.
Verder kom ik niet :x

WhatsApp doet dit alles wel probleemloos en ook sms-jes zie ik bovenin langs komen op het stand-by scherm.
Crownless

Bericht door Crownless »

Mijn Iphone is overleden. Over een maand (12 nov) mag ik mijn abbo vernieuwen en dus een nieuw toestel uitzoeken. En nee, ik ga geen maand daarop wachten omdat er dan toevallig een nieuw toestel uit is. Als ik vandaag mijn abbo had kunnen verlengen, dan zou ik meteen naar de winkel rennen.

Nu zit ik met de keuze: ga ik weer voor een iphone, een samsung galaxy, of een HTC.

De blackberry valt voor mij af. Heeft een te hoog 'ik ben voor zakenmannen heur'-gehalte.

Ik was heel tevreden met mijn Iphone. Maar vond het wel jammer dat hij niet synchroniseerde met mijn hotmail en gmail account. Geen flash. De camera is maar zozo. Geen flitser. En Itunes is ruk! Daarnaast schijnt de Iphone 4 nog iets fragieler te zijn.

Mijn vriend heeft een samsung galaxy, en hij is er heel blij mee. En ik kan er ook goed mee overweg. Maar het progje wat erbij hoort bij de computer, schijnt nog kutter te zijn dan Itunes. Wel betere camera, met flitser.

En een HTC smartphone, daar heb ik dan geen ervaring mee.

Vergeet ik nog een optie?

Ik ga de telefoon gebruiken om te internetten. Er moet een degelijke agendafunctie zijn, met mogelijkheid tot herinneringen voor afspraken, want het wordt ook mijn agenda en 'vertrek op tijd'-ding. Ik wil eigenlijk graag dat ik ook mijn mail kan checken, en dat deze dan synchroniseert. Spelletjes doe ik ook graag. Muziek ermee luisteren vind ik ook fijn voor op de fiets. Ik wil eigenlijk ook een degelijke speakerfunctie zodat ik wel op kan nemen en kort bellen als ik toevallig in de auto zit.

Iemand enige thoughts on the subject?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Mijn iPhone (3Gs en 4G) syncen allebei met m'n gmail hoor. Hotmail is wel lastiger. Camera op de vier is veel beter, ook met flits. Zelf vind ik de 4 niet fragieler.

Maar ik hoor goede verhalen over de galaxy en de htc :)
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie