Al ruzie met de chatbox voordat ik erop zit...

Blauwtje gelopen in de chatbox? Overvallen door een priveespringert? Zet het neer en er wordt ingegrepen...
Plaats reactie
meiske

Al ruzie met de chatbox voordat ik erop zit...

Bericht door meiske »

Ik dacht: kom, laat ik ook eens op die chat gaan kijken. Nou, dat lukt voor geen meter!! (waarom niet gewoon via IRC?!?! maar dat terzijde)

Ik heb een account aangemaakt, maar als ik daar dan mee in wil loggen, klopt het wachtwoord niet.
Dan maar klikken op 'wachtwoord vergeten', waarna ik via de mail een verificatiecode krijg. Voer ik die code in, met m'n accountnaam, krijg ik in beeld dat die verificatiecode niet klopt.

Huh? Wat?
Help!!!
Gebruikersavatar
Toran
Berichten: 39
Lid geworden op: 10 aug 2009, 09:31

Re: Al ruzie met de chatbox voordat ik erop zit...

Bericht door Toran »

Frodo schreef:OK, chat is nu volledig buiten werking (behalve voor 'n zéér select groepje - ik heb nu eindelijk de hele box voor mezelf) en het social deel ligt zo goed als plat: Alleen 't registreren werkt nog.

Diepgaand onderzoek heeft uitgewezen dat een "expert" 'n verouderde plugin heeft geïnstalleerd die het hele systeem overhoop gooit. Na installatie heeft ze de chat gechecked die uiteraard als een zonnetje werkte. Helaas kwam het niet bij haar op om ook het JomSocial deel te controleren. Toen ik dat weer op gang wist te krijgen begaf de chat het. Nu is het aan de "expert" om de problemen op te lossen.

Het is dus nog even afzien voor de chatliefhebbers. Één voordeel: De maandag begint in Sjanghai zes uur eerder dan hier...

*overweegt om de boel de boel maar te laten en alsnog zonnig Utrecht op te zoeken*


F.
Kort samengevat: De chat is stuk, en Fro + een kudde buitenlanders zijn er mee bezig. ;)
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Al ruzie met de chatbox voordat ik erop zit...

Bericht door Frodo »

En nog een kleine toevoeging: Als je je aanmeldt LIJKT het alsof alles normaal is. Ik moet de boel - onbruikbaar en wel - zo laten staan zodat de techneuten uit kunnen zoeken wat er loos is.

En als ze weer aankomt met "Mijn knopjes zijn klaal, op naal de volgende opdlacht!" pak ik de gansche inhoud des speelkamers in koffers en zoek het mens op 'n onverwacht moment op.


F.
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Al ruzie met de chatbox voordat ik erop zit...

Bericht door juffie »

Frodo schreef: En als ze weer aankomt met "Mijn knopjes zijn klaal, op naal de volgende opdlacht!" pak ik de gansche inhoud des speelkamers in koffers en zoek het mens op 'n onverwacht moment op.

F.
Pic's or it didn't happen! 8-)

Of mag ik mee om :popcorn: te komen eten??? Awww toeeee
MILF :grin_ani:
meiske

Re: Al ruzie met de chatbox voordat ik erop zit...

Bericht door meiske »

Oh. Stuk. Dat verklaart een hoop.

Maar ehm... is een (tijdelijke) chatroom op IRC dan niet een optie? Of is dit vloeken in de kerk alhier? Dat is in een minuutje aangemaakt... en een Java-appletje er naartoe knutselen duurt ook niet heel lang.
dein

Re: Al ruzie met de chatbox voordat ik erop zit...

Bericht door dein »

Hoi,

Besloot ik eerder vanavond eindelijk eens de stoute schoenen aan te trekken... jammer, maar helaas.

Wat doe ik verkeerd? Ik wil me aanmelden en vul netjes mijn nick in als gebruikersnaam, maar dat wordt niet geaccepteerd. Hetzelfde geldt voor mijn e-mailadres.

Hartelijke groet,
dein
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Al ruzie met de chatbox voordat ik erop zit...

Bericht door Frodo »

Heb je je wel geregistreerd? Chat en forum maken namelijk gebruik van aparte databases.

Mocht 't niet lukken, stuur me dan 'n pb met nick, wachtwoord en mail-adres, dan zet ik je er handmatig in.


F.
Plaats reactie