De wondere wereld der mobiele techniek
- Heerscher-vd-nacht
Re: De wondere wereld der mobiele techniek
Inleveren? Bedoel je zaken zoals een betere camera, snellere processoren, meer opslagruimte
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
True, maar dat zijn toestellen die veelal in hetzelfde prijssegment zitten. Okee, nog steeds vaak 100 euro goedkoper, maar goed, het gebruiksgemak van een iphone t.o.v. De android toestellen wint het vaak weer. Maar idd de hardware specs zijn wel vele malen hoger vaak bij android. Maar ook dat zegt niet alles, nokia heeft ook de n8 gemaakt, wat een gedrocht van een besturingsysteem zit daaropHeerscher-vd-nacht schreef:Inleveren? Bedoel je zaken zoals een betere camera, snellere processoren, meer opslagruimte

- Daantje
- Contacteer:
Is er een optie in Android om één telefoonnummer automatisch door te schakelen naar voicemail?
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- kitten
Ben je me nou al beu? 

- Yara
Ik kan telefoonnummers in android aan mijn zwarte lijst toevoegen. Dan zijn ze geblokkeerd. Kan je doen bij het contact, opties, meer, toevoegen aan zwarte lijst.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
- Daantje
- Contacteer:
@Yara, ik heb gezocht maar doe optie kan ik bij mij niet vinden.

Nee hoor, jij mag gewoon bellen.kitten schreef:Ben je me nou al beu?

- Yara
Wat voor telefoon heb je fixertje?
Dance like nobody is watching
- skaoot
Vandaag even bij the Phone House binnengewandeld, beetje last van bomen en bos, en ben zowaar supermegagoed geinformeerd, snap het nu weer helemaal, net gekeken naar mijn bel/sms/interwebsgedrag van de afgelopen maanden en kan zowaar een degelijke weloverwogen keuze maken.
En kan nog leuk centjes voor m'n oude iphone vangen ook. Wooooot! *stelt mening over verkopers in telefoonzaken bij*
Denk dat ik deze week nog eens binnenloop en het meteen maar regel ook.
Doen ze daar ook netjes alles van ene foon naar andere overzetten? Wel zo handig als ik m'n oude inlever!
En kan nog leuk centjes voor m'n oude iphone vangen ook. Wooooot! *stelt mening over verkopers in telefoonzaken bij*
Denk dat ik deze week nog eens binnenloop en het meteen maar regel ook.
Doen ze daar ook netjes alles van ene foon naar andere overzetten? Wel zo handig als ik m'n oude inlever!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
- Daantje
- Contacteer:
Ik heb een huawei ideos X5, draait op een standaard android 2.2Yara schreef:Wat voor telefoon heb je fixertje?
- lunaaa
Hoeveel krijg je voor je oude iphone als ik vragen mag skaoot? Heb er zelf ook 1 van bijna 2 jaar oud en ik zit ook aan een nieuw abonnement te denken.
- skaoot
Dat kunnen ze bij phone house in ieder geval zo opzoeken adhv imeinummer, weet je het zeker. Ik heb die van mij 2ehands, weet niet precies hoe oud hij is. Maar iig 1,5 bijna 2 jaar, 3gs, krijg ik 120,- voor. Yay!
Alleen doet tmobile moeilijk. Rant volgt nog....
Alleen doet tmobile moeilijk. Rant volgt nog....
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
- phedre
- Contacteer:
ik heb vandaag een nieuwe mobiele telefoon gekocht....
:):)
ik kan er zowaar mee sms-en en bellen.... klinkt mega blikkerige ringtoon uit....
is voor Phee's.. zodat ik niet alles via mn privetelefoon binnenkrijg... en ik vind t genoeg zo:)
(hoort dit nog in mobiele techniek of komt er een topic 'hopeloos ouderwets en achterhaald' ?
)

ik kan er zowaar mee sms-en en bellen.... klinkt mega blikkerige ringtoon uit....
is voor Phee's.. zodat ik niet alles via mn privetelefoon binnenkrijg... en ik vind t genoeg zo:)
(hoort dit nog in mobiele techniek of komt er een topic 'hopeloos ouderwets en achterhaald' ?

Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- juffie
- Site Admin
Jaaaa!
Heb een nieuwe foon, een HTC Desire Z!!!
Mijn Nokia N97 mini was in een emmer water gevallen... en mijn verzekering dekte de schade! Gewoon een nieuwe foon, de andere was ruim 1,5 jaar oud!!!
Dus nu een nieuwe, eindelijk Android, en ik kan nu zelf ook wordfeud installeren, hoef ik niet steeds Jerry's foon te bietsen.
BLIJHEID!
Heb een nieuwe foon, een HTC Desire Z!!!
Mijn Nokia N97 mini was in een emmer water gevallen... en mijn verzekering dekte de schade! Gewoon een nieuwe foon, de andere was ruim 1,5 jaar oud!!!
Dus nu een nieuwe, eindelijk Android, en ik kan nu zelf ook wordfeud installeren, hoef ik niet steeds Jerry's foon te bietsen.
BLIJHEID!

MILF 

Gefeliciteerd
en yaaay nog een wordfeuter. Als je potje wil spelen....ik gebruik dezelfde naam als hier 

- JerryM
Ik geloof dat juffie graag een bluetooth headset wil, hebben jullie daar ervaring mee?
Heb net op dealextreme wat rondgekeken, al een windshieldmount gekocht voor $4,99
maar er is veel keus in bluetooth, en de prijzen iets the hoog om zomaar iets op de gok te kopen.
Heb net op dealextreme wat rondgekeken, al een windshieldmount gekocht voor $4,99

"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln