Een stem in het kapittel..

Gesloten
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Een stem in het kapittel..

Bericht door pluis »

waarbij ik dan maar even een degelijke ouderwetse en mooie uitdrukking ver..eh..kracht.

Een topic over de kracht van een stem binnen een BDSM-spel, en als onderdeel van je dominantie of subbigheid. Omdat er soms van die mensen zijn die alleen maar wat hoeven zeggen, en je knieën worden al week. En omdat er nu eenmaal niets een machtiger gevoel geeft dan de overslaande stem van een smekend subje.

Aandoenlijk fluisteren.. of juist bedreigend.. Een kort commando, of juist een monotone berisping. Deel hier je stembelevingen, je turn-ons, je favoriete effectieve-uitdrukkingen en je wow-dat-was-een-heftig-moment-ervaringen. En als je nou die ene mens ontdekt hebt wiens stem op jou zo'n impact heeft, post dan even een linkje naar een you-tubeje, ofzo :)

/me schijnt trouwens op een ongelofelijk arrogante en dominante manier 'oh.. good..' te kunnen zeggen.. *grijns* Soms zijn het de kleine dingen die het doen.
colet

Re: Een stem in het kapittel..

Bericht door colet »

*fluistert zacht en onder de indruk*: ja, zeker! Een stem..... :oops:
Ik smelt voor een bepaalde klank of toon in een stem. En die heeft niet iedereen, zeker niet zelfs!! En gelukkig maar ;) al dat gelek als ik smelt op de vloer :oops:

Er zijn mensen die 'iets' teweeg kunnen brengen bij mij, zomaar midden in, meestal een -zíjn-, verhaal merk ik dat mijn knieën gaan trillen en ik eigenlijk wat steun moet zoeken..... Meest logische is dan om tegen de bewuste Stem aan te gaan hangen en zijn armen om je heen te voelen tewijl je niets anders meer hoort dan de klank van zijn stem..... De woorden verdwijnen...er is alleen die Stem....

Dan is er een moment waarop je al als was bent in zijn handen...finaal door de knieën gezakt, want natuurlijk ga je je niet zomaar tegen zijn borst aandrukken :? Toch heeft hij door wat er gebeurt en dan ben je dus overgeleverd. Als zijn Stem dan van luchtig of dwingend overgaat in zacht gefluister.....

Eh :oops: :oops: ja ik ben errug gevoelig op dit vlak.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Een stem in het kapittel..

Bericht door eireann »

Was Alan Rickman al genoemd op het nieuwe forum? Stemmen zijn zeker belangrijk :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Een stem in het kapittel..

Bericht door JJV »

ik kèn die naam...

was er al een "i 'd do him/her" draadje ook?
~\v/~
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Een stem in het kapittel..

Bericht door chell »

Ik heb geen namen ofzo, maar stemmen zijn wel echt briljante triggers.

Zo'n indringende blik en een toon die duidelijk maakt dat je nu écht op moet gaan passen. Of gefluister in je oor...

Prrrrr

En het gebruik van bepaalde woorden dus.
Een ex van me noemde mij altijd kleintje. Er gaat echt nooit meer iemand komen die mij zo mag noemen, want dat hoort bij hem en werkte dus ook alleen bij hem.
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Een stem in het kapittel..

Bericht door pluis »

Joah, bepaalde woorden..

k heb best wel stevig gereageerd op 'puppie'.. tegenwoordig noemen we dat 'bitch', maar t fijne van samen switchen is dat ik dat soms ook terug mag zeggen :)

Overigens is het best leuk om zelf nuchter te zijn en intiem te kroelknuffelen met een redelijk beschonken lief die je dan enigszins schorgeschreeuwd toefluistert wat ie met je gaat doen als ie de kans krijgt.. als je opdat moment eigenlijk andersom geswitched bent..

Schorre stemmen zijn sowieso prrr.. Vooral als het iets zegt als "I feel very violent, today". Ofzo. *wiebelt wat op stoel*
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Een stem in het kapittel..

Bericht door kitten »

Op fetlife heeft jongetje staan dat hij into lips-so-close-to-your-ear-you-can-hear-and-feel-every-little-movement-and-you-want-to-cum is. Dus het is best wel een universeel iets, denk ik. :mrgreen:
colet

Re: Een stem in het kapittel..

Bericht door colet »

Offtopic...maar waar was dat triggertopic...ik weet er weer één...:oops:
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Een stem in het kapittel..

Bericht door chell »

Oeh, of dat je lekker gewoon aan het knuffelen bent en er in je oor gefluisterd wordt dat ie zin heeft om je pijn te doen.

Prrrrt harder
nijntje

Re: Een stem in het kapittel..

Bericht door nijntje »

Jaaaaaaaaaaa, de stem als trigger. Echt wel! Vraag me soms wel af of dat een bewust iets is bij D-D of dattie dat gewoon automatisch doet zonder er bij na te denken. Maar tjemig, ja, als hij een bepaalde manier van heel rustig praten doet, oeh, dan weet ik dat ik op moet passen. Zeker als er van die dominante pretoogjes bijkomen *zwijmelt verder*
ericadventure

Re: Een stem in het kapittel..

Bericht door ericadventure »

Heerlijk als subjes geluidjes maken grom geluisjes en gil geluidjes yammie en yummie doe ik het voor en ga ik nog meer mijn best doen :twisted:
Gesloten