Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Voleuse

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Voleuse »

Ik dacht dat Sabrina op het HBO zat?
Bij mij op de uni doen ze dat niet iig :)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Tigerlily

Bericht door Tigerlily »

*Danger ontploffingsgevaar* :evil: :evil: :donder:

Gister heeft een huisgenoot het klaar gespeeld om NAAST de pot te schijten en het ook nog te laten liggen...
Dat hebben gister 2 andere huisgenoten opgeruimd omdat die eikel het vertikte, hij was het niet, bullshit!! Dove asociale overheidsteuntrekkende 30 jarige rot mongool... Hij begint echt aan het kortste eind te trekken met zijn Asociale gedrag (midden in de nacht stofzuigen, douchen, afwas doen, stroom eruit laten knallen, tig keer met veel herrie midden in de nacht naar binnen en buiten gaan, shampoo van anderen op maken enz.....)

Kom ik vanochtend in de keuken ligt de aanrecht vol met zout en restje opgedroogd eigeel, MIJN keukengerei in de wasbak geflikkerd waar een laag vet bij zat waar je U tegen zegt. het TOPPUNT van alles is dat MIJN pan met aangekoekte restjes ei en alles GEWOON weer terug in mijn kastje gezet waren.. plus het fornuis natuurlijk ook weer een laag vet erop....GRRRR

Ik plofte zowat uit mijn vel...Er waren 2 opties of weer die dove Eikel OF het was die nieuwe 18 jarige sneuzel van een huisgenoot, die gister om 3 uur 's middags begonnen is met zuipen met 4 van zijn vriendjes en om 12 de tent met Veel lawaai verlaten had om midden in de nacht terug te komen ed met NOG MEER HERRIE....

het was optie 2; een van zijn BEZOPEN vriendjes had zin in een ei.....Het zou de eerste en de laatste keer zijn heeft ie gezegd..ze zouden de pan enzoo afwassen want dat had ik nog niet gedaan..

UITEINDELIJK heb IK het nog zelf kunnen doen omdat het kennelijk te moeilijk is om af te wassen en al helemaal om het verschil te weten tussen een handdoek en een theedoek waarmee je de vaat mee afdroogd...

De keuken is sowieso al meer mijn terrein omdat de rest niet kookt of kunnen koken maar ONDANKS dat je bezopen bent GEEFT het je nog geen recht om gewoon met MIJN SPULLEN te gaan rommelen en al zeker niet om ze zo weer achter te laten...

Hoop dat ik snel een mogelijkheid krijg voor een eigen huisje, want als het zo moet gaat het echt te ver!!

[disclaimer: alle bovengenoemde krachttermen hebben betrekking alleen op deze personen]
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Voleuse schreef:Ik dacht dat Sabrina op het HBO zat?
Bij mij op de uni doen ze dat niet iig :)
Ik zit op 't hbo inderdaad, maar er is verdomd weinig verschil in attitude tussen hbo'ers en wo'ers, van wat ik overal hoor. Nu heeft dit ook weinig te maken met opleidingsniveau, zesjescultuur heerst overal en degenen om wie dit ging, zijn gewoon kinderachtige kutten (een deel is ook afkomstig van de universiteit, trouwens).

En thanks Jezebel :) *terugknuffelt*
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ja, er is een hoop gezeik op het spoor. Ja, ik vind het ook vervelend. Ja, de informatievoorziening is om te huilen. Maar als er in de trein dan eens wat omgeroepen wordt: houdt dan verdomme je grote bek! Ga dan niet luidkeels klagen dat de informatievoorziening zo slecht is, waardoor de omroep niet te verstaan is.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
dbj

Bericht door dbj »

Er is ook keer-op-keer beloofd door de NS dat ze het voortaan beter zullen doen en zelfs heeft het spoorwegbedrijf beweert winterproof te zijn... En helaas blijken ze dat opnieuw niet waar te maken, dus ik kan me die frustraties goed indenken. Komt nog bij dat de digitale informatievoorziening (internet en mobiel) crasht omdat velen daarvan gebruik willen maken.
leonietje

Bericht door leonietje »

Aaarrggh ik haat mn werk met kut collega's voel me hier zo ontzettend buitengesloten keer op keer. En soms denk ik het komt omdat het mannen zijn die gewoon niet zien dat ze zo lomp en bot zijn. Maar het is wel gewoon kut. Ik wil hier weg maar heb geen ander werk en banen liggen niet voor het oprapen en ik wil iets wat ik wel leuk vind. En voel me ook gewoon kut. Maar ik pas niet in dit fucking kut bedrijf
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

knufff meis!
MILF :grin_ani:
Pluu

Bericht door Pluu »

Ik haat de NS!

Dat ze voor die 5 sneeuwvlokken het halve land platleggen, belachelijk. Maargoed, ALS je dan bedenkt dat je op het hele traject Den Haag - Utrecht maar eens in het half uur een trein laat rijden die perse op elke straathoek moeten stoppen en er daardoor een uur erover doet... ZET DAN TENMINSTE NORMALE TREINEN IN! En geen fucking sprinters zonder WC. Ik bedoel, ze zeggen daarmee in feite dat alle mensen met blaasproblemen en/of zwangerschap dus maar pijn moeten lijden (want niet kunnen plassen als je nodig moet doet gewoon fucking pijn, op een niet leuke manier) of gewoon hun huis niet meer uit kunnen en maar in een sociaal isolement moeten gaat zitten verkeren.

Ik vind dus echt serieus dat er, vanuit Rover, de blaasstichting en darmstichting gecombineerd een ludieke publieksactie zou moeten komen. Waarin mensen opgeroepen wordt hun poep en pies te bewaren, mee te nemen in de sprinters, en door de trein te gooien, zodat de schoonmaakkosten op gegeven moment hoger worden dan de kosten van het installeeren van fatsoenlijke wc's vóór 2020.
Ik vind dat echt, serieus. Ik vind het ook jammer dat ik gewoon fysiek niet in staat ben mijn broek naar beneden te trekken en demonstratief in de sprinter te gaan urineren, ik kán het niet, hoe nodig ik ook moet, al doet het nog zo'n pijn om het op te houden, op niet-sociaal geaccepteerde plekken weigert mijn sluitspier te ontspannen, hoe graag ik ook zou willen. Maar als ik het kón.. oooooeeeeeehh... ik zou die hele trein onderzeiken!!! :evil:

Ondanks de NS een heel erg leuke dag gehad vandaag trouwens, ben niet zielig ofzo. :) Ik HAAAAT alleen de NS en ik zou zó graag de hele NS-top non-consensual vastbinden en in hun bek willen urineren...
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

*heeft een beeld voor zich van een pluu die probeert de trein onder te zeiken* :shock:

Serieuze reactie: dat is echt wel enorm vervelend. Kan je niet klacht invullen?
Cera

Bericht door Cera »

Ik heb het ook helemaal gehad met de NS! Ik reis dagelijks van omgeving Leiden naar Dordrecht en v.v. wat zonder vertraging al best een eind is. Met de aangepaste dienstregeling ben ik nu soms 2,5 uur per enkele reis onderweg. Overvolle treinen en lang wachten op koude perrons zijn eerder regel dan uitzondering en ondanks het schrappen van treinen uit de dienstregeling lukt het ze nog niet om op tijd te rijden. De aangepaste dienstregeling zou eerst tot en met afgelopen maandag zijn, daarna werd het tot en met vandaag en nu tot nader order. En ik maar mijn wekkertje om 5.30 uur zetten. Amateurs! Gelukkig eerst weekend.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Hee, dan reis je op hetzelfde traject als ik maar dan omgekeerd *heel de week niet naar school geweest is*
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Pluu

Bericht door Pluu »

Gisteren Voleuse naar het station gebracht om haar op haar tram te zetten (de RR reed gelukkig wel gewoon!). We hadden pech en moesten een kwartier wachten, echt serieus, in dat kwartier hebben de luidsprekers niet stil gestaan! De ene na de andere uitvallende trein werd omgeroepen :shock:

De NS heeft het nog nooit zo bont gemaakt als nu, een paar graden vriezen en al het treinverkeerd anderhalve week lang ontregeld.

Aanstaande ma. komt mijn vader langs om voor ons de kastdeur in de keuken te repareren. Maar we weten nog steeds niet of die afspraak door kan gaan, als de treinen dan nog steeds ellende geven dan moeten we afzeggen want anders komt mijn pa niet meer thuis. Maar t blijft belachelijk! Come on!!!!! Eerst niet rijden omdat het vriest, dan omdat het dooit... :roll:
felicia

Bericht door felicia »

De Randstadrail of RET zijn ook niet je van het. Van de week 3 keer in een bevroren metro gezeten die niet warmer werd gedurende de rit. En toen was ik net opgewarmd in de RR viel de RR stil vanwege een stroomstoring. Daar gaat de verwarming! Dacht ik slim te doen door de NS te ontwijken, krijg je dit....

Maar dat de NS nog tot dinsdag aangepast rijdt, vind ik van de zotte, het gaat morgen al dooien! Ingewijden schijnen te hebben gezegd dat het in ieder geval tot vrijdag duurt...

Woehoe voor wonen in Rotterdam, werken in Den Haag en geen auto hebben!
Pluu

Bericht door Pluu »

@felicial: Daar wordt je inderdaad niet blij van! :shock: Als de NS een paar dagen raar doet kom je er volgens mij bij de meeste werkgevers nog wel mee weg om een extra thuiswerkdagje in te lassen. Maar geen werkgever gaat het pikken als je anderhalve week weg blijft om de NS te omzeilen.... :shock:
felicia

Bericht door felicia »

Nou moet ik wel zeggen dat ik deze week 3 dagen heb gewerkt en 2 dagen op tijd aanwezig was en 3 keer op tijd thuis. Alleen was die ene keer vertraging meteen een flinke vertraging en extra vervelend vanwege het ontbreken van enige warmte. En het was bijzonder druk in de treinen, haringen schijnen meer ruimte te hebben...
Plaats reactie