Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
juffie
Site Admin

Re: Vrolijk!

Bericht door juffie »

Go tippi!

En klinkt lekker chell!
MILF :grin_ani:
nijntje

Bericht door nijntje »

Klinkt erg lekker inderdaad chell! Heb je daar een recept van?
chell

Bericht door chell »

Yup, heb ik: http://www.butcherbakerblog.com/2009/08 ... -brownies/" onclick="window.open(this.href);return false;

Mijn swirls zijn niet zo mooi gelukt. Maar ze zijn wel lekkerrr
nijntje

Bericht door nijntje »

En wat voor cream cheese heb jij gebruikt? Ziet er waanzinnig lekker uit. Echt, dat moet ik ook een keer proberen. Al zal het mega-slecht voor de lijn zijn. Echt alleen amar lekkere dingen door elkaar!
chell

Bericht door chell »

Philadelphia, naturel.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Mmmm, klinkt lekker. Ik ga t ook een keer proberen, maar zonder de witte swirls erin, denk ik.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Zangles was leuk!!! :banana:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik heb een meisje uit mijn portiek ontmoet. Een buurmeisje dus...

En ze was aan een kant kaalgeschoren. En lesbisch. En super aardig! Ik mocht haar meteen! :banana:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Boefje

Bericht door Boefje »

Woensdag naar de sauna geweest. SpaSereen in Maarssen. Hartstikke nieuw. Ze zijn nog geen jaar open. Mooi, modern en toch ook knus. En het eten was GOED! Wij gaan nooit meer naar Houten terug. Dit wordt gewoon onze nieuwe stamsauna :D
JerryM

Bericht door JerryM »

had je slechte ervaringen met houten dan? Of ligt dit gewoon dichter bij huis?
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Jup, met kerst toch, dat arrangement dat niet goed ging in de keuken...
Alex

Bericht door Alex »

jeej gisteren met mijn schoonvader de afwasmachine uit elkaar gehaald en gefixed!

Ik zal je een verhaal besparen over labyrinthen in de badkuip laten weken en 20 slangen losmaken en ook op dezelfde plek terug weten te zetten

Maar hij doet het ook nog zowaar!
er was alleen een onderdeel heel vet waar het water doorheen moet, dus puppie had er een flinke scheut Dasty in gegooid en een keer op kort programma gezet. Was een beetje te veel van het goede, de hele machine stond meteen vol schuim en kwam tussen de deur uitlekken. Toch maar programma even gestopt, af laten pompen en schoon water erin, en nu gaat ie weer goed! Whoei! thanks schoonpa!
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

Yeahhh.. hadden we zowaar gister een emigrant op t feestje en paar andere onverwachts aangewaaide gasten, was echt wel leuk om jullie te zien!:):) Ik had de gastenlijst van te voren gezien en was dus heel verbaasd, zijn altijd leuke verrassingen!!:)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Vandaag was een bevredigende dag. Uitgeslapen. Leuke documentaire gekeken. Uitgebreid gedouched en gescrubbed. Beetje kunnen tutten. Blog gepost en een begin gemaakt aan een volgend. Het enige wat er niet aan klopt is dat mijn rug niet is gescrubt en dat ik nog gewoon kan zitten. ;)
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Klinkt goed fixertje!

Ik ben ook vrolijk! Alles doet zeer, m'n nek is stijf, mijn schouders doen zeer, m'n rug voelt fucked-up en elke keer dat ik beweeg, roep ik "AU!"... Zoals ik 't tegen Romanticide zei voor hij de deur uit ging: "Eigenlijk is er niet zo veel verschil tussen een lekker spel en een goed concert, behalve dat we nu allebei de lul zijn en normaal alleen ik au roep!" :mrgreen: Was een erg goed concert dus!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Plaats reactie