@Dreamer: Gefeliciteerd met dit goede nieuws. (komt er ook een topic over in een forum onderdeel)
@Chell: ga je nu zelf inzien hoe bijzonder en uniek de foto's zijn die jij van artiesten maakt? Wat gaaf voor je!
@skaoot: wanneer heb jij nog tijd om puzzels te maken? ;-) Wat een fijn bericht.
Leuk, puppie! Ik heb ook zin om een taart te maken, maar ik heb nog geen gelegenheid om hem te slijten en eigenlijk moet eerst een jas voor larp af. Evenement is al bijna. Maar ik vind dat eigenlijk iets minder leuk en ik moet een patroon aanpassen en dat wil even niet zo.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Met een vriend die momenteel niet op zijn werk komt en met eigen werk waar ik eigenlijk mijn collega's amper zie had ik ook niet echt een goede plek om een taart te slijten, maar morgen op het Pheestje zijn er hopelijk genoeg mensen die er wel een stukje van lusten
Volgende maand moet er een bruidstaart uitkomen, dus ik moet wel weer ff een beetje routine erin vinden
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You