dilemma, wel of niet daten

phedre
Contacteer:

Re: dilemma, wel of niet daten

Bericht door phedre »

colet schreef:
Marijke schreef:[quoteOverigens, bedenk ik me nu, (effe offtopic) vroeg een week of twee geleden iemand aan mij "waarom date je geen 'nilla man? Als je het daar goed mee hebt, dan heb je vast geen behoefte meer aan BDSM."
:panic: Vreselijk off-topic.... Eigen topic waard, al denken wij er volgens mij allemaal hetzelfde over. :)
behoefte aan bdsm zal altijd blijven, ik zou niet zonder kunnen. Maar ik denk ook wel dat het vinden van een (eventueel desnoods )vanilla die me de wel de ruimte geeft om te doen wat ik wil me wel rustiger zou kunnen maken, minder hang naar meer en meer en nog meer en harder en nog harder en nog meer en extremer. Omdat een deel van behoeftes toch wel wordt ingevuld, die knuffel, die arm om je heen, t speciaal zijn voor iemand, word ik misschien toch rustiger, minder 'behoevend' ???

ik weet niet of het zo werkt, maar ik zou t me zomaar kunnen indenken.

maar idd.. offtopic... sorry
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
kitten

Bericht door kitten »

Zeker een eigen topic waard!
Bregje}t{

Bericht door Bregje}t{ »

De advertentie zoals hij nu op bdsmzaken staat, hij is nagenoeg gelijk aan degene die ik ook op fetlife heb geplaatst. En ik ben idd soms wel bang om te kritisch te zijn, dat ben ik nl altijd wel geweest. Niet voor niets pas mijn 1e serieuze relatie op mn 24 gehad.
Wat bied je

Ik ben Bregje. Ik woon in utrecht en ben 27 jaar. In het dagelijks leven studeer ik voor lerares wiskunde en dat bevalt me erg goed. Ik heb een relatie met mijn sletje: Tommie023, waar ik komende mei mee ga trouwen! De laatste tijd is onze D/s relatie zich erg aan het evolueren. Eén aspect waar we het nu vaak over hebben is cuckolding. Het spreekt ons beide heel erg aan, maar zien het niet zo voor ons op de klassieke manier

Wat zoek je

Ik hou van seks en heb een enorm libido. Maar ik vind het niet nodig dat mijn sletje net zo vaak seks krijgt als ik. Ik hou ervan om hem geil naast me te hebben liggen in bed en hem leuke opdrachtjes mee kan geven naar zijn werk. Dit heeft ten gevolge dat als hij mij een keertje mag neuken we vrij snel klaar zijn. Hij mag niet zomaar klaarkomen van mij en als we langer door zouden gaan verbreekt hij die regel. Daarom ben ik dus op zoek naar een leuke man die mij af en toe lekker kan neuken terwijl mijn sletje mag toekijken.

Zoals bovenstaande stukje al aangeeft ben ik dus op zoek naar een leuke kerel. Leeftijd tussen de 25 en 38 jaar oud (ongeveer). Sub, Switch of Dominant maakt mij niet zoveel uit, zolang je maar niet verwacht dat ik voor je ga subben. Je moet van vrouwen houden met lekker veel vlees op de botten, anders gaat het niet werken tussen ons.
Daarbij is het handig als je een groot libido hebt en het wel een tijdje uithoudt als we seks hebben, wil er wel uitgebreid van kunnen genieten.

Daarbij ben je of ongebonden of ben je vrij om met anderen buiten je relatie seks te hebben. Ook ben je beschikbaar op meer tijden dan alleen doordeweeks overdag.

Wat kan de ander wel verwachten

Het meeste heb ik hierboven al genoemd. Verwacht ook dat ik eerlijk ben. Ik ben opzoek naar een seks partner, dus als ik merk dat het op de een of andere manier niet klikt zal ik dat ook laten weten. Zonder goede klik (fysiek en mentaal), geen fijne seks en dat is nou juist wat ik wel zoek.

Wat kan de ander niet verwachten

Geen sex op de eerste date, eerst maar eens kennis maken.
Ik ben NIET opzoek naar een nieuw subje, ben je opzoek naar een eigen Meesteres, zoek dan nog even verder want die vind je hier niet.
iemand ideeën, moet er iets bij of uit?
kitten

Bericht door kitten »

Eerste ingeving: Als ik een man met leuk libido ben, wat lees ik dan? Wat zit er voor mij in? Kan die meid zelf wel een beetje neuken?
Wever

Bericht door Wever »

Hmm...sorry, kitten, maar ik heb toch de indruk dat die vragen goed beantwoord staan in de advertentie.

Wat erin zit is seks met vrij weinig strings attached. Dat ze binnenkort met Tommie gaat trouwen maakt het wel héél duidelijk dat het geen primaire relatie gaat worden. Of het de bedoeling is dat de kandidaat ook soms bij de schoonfamilie op bezoek komt is weliswaar niet expliciet vermeld, maar het zal wel worden aangenomen dat dat niet het geval gaat zijn.

En misschien ook wat generaliserend, maar ik kan me echt niet indenken dat "kan die meid zelf wel een beetje neuken?" iets is waar een gemiddelde man mee zit. Laat staan eentje met een leuk libido. Het antwoord daarop is hoe dan ook "nou...dat zullen we in de praktijk eens even testen! :yummie: ".

Maar goed: ik geef toe dat ik ook niet begrijp waarom er zo weinig echte reacties komen (moest ik in de omgeving Utrecht gewoond hebben zou ik 't ernstig overwogen hebben).
Het enige dat ik kan opmerken: moet het iemand uit de BDSM-wereld zijn? Ik ken de swingers-scène niet, maar het lijkt me de moeite waard om je advertentie eens in die richting te sturen. Akkoord, er zullen er wel een paar bij zijn wiens mindset er totaal niet klaar voor is, maar je hebt er uiteindelijk toch maar één nodig die geïnteresseerd genoeg is.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Goed punt van Wever, ik denk dat je in de swingers-scene sneller iemand zal vinden. Maar de grootste swingers dating website is wel betaald, dat is weer een nadeel. SDC is dat..
kitten

Bericht door kitten »

Bij SDC had ik een leuk gevuld profiel. Toen ik na de gratis probeer periode afmeldde, kreeg ik direct een gratis account aangeboden. :)
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Oh ik wist niet dat dat ook kon. Ben er zelf geen lid van, maar hoorde van andere stellen dat ze allemaal betaalde abo's hadden...
Oude Meneer

Bericht door Oude Meneer »

Je kan jezelf afvragen wat wil ik zelf,wil je een oppervlakkig iets en afhankelijk zijn van de gestolen momenten,of ben je daarmee tevreden?
Ik heb de nodige ervaring en tis leuk voor een keer spelen maar verwacht er nix van qua relatie,je trek meestal aan het kortste eind
En laat je niet in verleiding brengen door het aanhoren van jaaaaaaah,ik kies voor jouw en ik ga van der af,das wel zo goedkoop.Krijg je ooit te horen als je ruzie krijg van ja maar ik heb het wel uitgemaakt voor jou,duhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Bregje}t{

Bericht door Bregje}t{ »

Ja heb ik wel aan zitten denken om op swingerssites te gaan zoeken, maar voor mijn gevoel gaat dat hem niet worden. Gister op feestje ook met een aantal over gehad, ik denk dat de mentaliteit van de swingers te anders is om hierin mee te kunnen doen.

Uiteindelijk wil ik graag iemand vinden met wie we een band op kunnen bouwen. Elkaar een beetje leren kennen en zo het spel kunnen uitdiepen. Wat voor mijn gevoel niet kan als je elkaar voor het eerst ziet. Naar mijn idee hebben swingers meer de neiging om alleen af te spreken voor die avond wanneer ze zin hebben en niet om vaker met elkaar af te spreken.

Ik heb nu de advertentie op cuckolds à madam gezet, hopelijk levert het daar wel wat op, alhoewel ik ook daar wel een beetje het gevoel heb dat ze daar meer het swingers gevoel hebben zoals ik hierboven heb beschreven.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik denk dat je daar al wel het goede publiek te pakken hebt, qua interesses enzo. :)
MILF :grin_ani:
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Hmm, ik denk niet dat je kan stellen dat alle swingers zo zijn... Er er zitten ook een heleboel kinky mensen tussen de swingers hoor ;-)
Gesloten