Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
eireann
Site Admin

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door eireann »

Rare mensen. En onbeleefd ook!
**Self Rescuing Princess**
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Pfff, maandag had ik al last van blaastontsteking, dus dinsdagochtend urine naar de dokter gebracht. Daar zeiden ze dat ik geen blaasontsteking had, maar omdat ik toch wel de klachten echt had, gingen ze nog 2 kweekjes maken. Eerste kweekje kwam ook niks uit, en vanmorgen belde ik voor de uitslag van het 2e kweekje. Kwam ook niks uit, dus dan moest ik maar even bij de dokter langs komen vanmorgen. Dus ik maar weer daar langs, met weer een potje pies, zodat ze dat vast wéér kon checken. Mag ik bij die dokter naar binnen, en wat zegt ze: ja, u heeft blaasontsteking. Like, duh. Dat zei ik dinsdag al. Als ze nou gewoon gelijk geluisterd hadden, had ik gelijk met de antibiotica kunnen beginnen, en was ik er nu al vanaf geweest. Grrrrrrr! Zei ze ook nog: ja, sommige mensen die vaker blaasontsteking hebben gehad, die herkennen de klachten gelijk, en dan is het eigenlijk ook niet eens nodig om te testen. Ja hallo, kom je nu mee. Ik voel toch zelf ook wel of ik blaasontsteking heb of niet.
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

pfffffffffffffffffffffff... schiet niet op zo:(:(
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Naar dat je blaasontsteking hebt tessie :(Khoop dat het nu snel over gaat.

@ Pluu: dat jij je kalmte hebt weten te bewaren! Ik had haar allang gezegd die gauntlets te steken waar het licht niet schijnt :)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Mack

Bericht door Mack »

@Voleuse:
dadelijk zijn ze daar precies voor bedoeld... :mrgreen:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Pluu

Bericht door Pluu »

Oeh, nee, daarvoor ben ik op dit moment bezig met andere gaunlets... :twisted: met stekeltjes... :mrgreen:

Maar nee, klanten zijn klanten dus daar blijf ik aardig tegen. Ik heb wel gezegd dat hoe sneller zij hun mail beantwoorden, hoe meer kans ze hebben dat het voor de bevalling nog lukt, dus een goede verstaander die leest daar wel in "moet je je mail maar een keer op tijd beantwoorden dan waren ze allang af geweest doos". Ehhm, of ze lezen het er niet in, zou me ook niets verbazen. Anyway, tis hun eigen probleem wat zij zijn degenen die straks lang op hun gaunlets moeten wachten, en als dat ze niet zint dan nemen ze ze maar niet, dan maak ik ze alsnog als ik er tijd voor heb in een willekeurige maat en dan gaan zin in september op de showboat op de kraam. En dan raak ik ze ook zo kwijt. Their loss, tis geen product waar ik mee blijf zitten, niet tegen deze prijs tenminste.

Maar ik ben beter van mijn klanten gewend, misschien ben ik verwend maar meestal zijn mijn kinky klanten erg beleefd en aardig. Heb echt maar een paar onbeschofteriken per jaar, die vallen daardoor wel extra op.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ik koop nooit meer een huis. De schier oneindige berg papierwerk en gezeik die je hebt voor je überhaupt de sleutel krijgt. Honderdduizend kopieën van salarisstroken en jaar opgaven en bankrekeningafschriften en spaarrekening afschriften en belastingaangiftes (de héle aangifte, niet alleen de definitieve aanslag). Dan betaal ik nog iemand een heel fucking maandsalaris om dat allemaal te regelen, krijg ik alsnog zoveel gezeik over me heen. Nu ook weer, de akte voor de bankgarantie ondertekenen en afgeven bij de notaris, de garantie die daar al in Januari diende te zijn overigens.

Echt, ik blijf gewoon ingeschreven bij de woningbouw en na de crisis verkoop ik de hele zooi en ga ik weer huren. Dan heb ik nog één keer die hele administratieve zee over te zwemmen en vast een leuke extra belasting aanslag *kuch*. Maar dan is het leven weer eenvoudig.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Pluu

Bericht door Pluu »

Maar als je huurt heb je weer een huisbaas, en die lui kunnen ook behoorlijk vervelend zijn... En je hebt niet de vrijheid om de boel te verbouwen zoals jij dat wilt, dus die mooie droomkeuken waar je zo aan hecht kun je dan op je buik schrijven.
kitten

Bericht door kitten »

Zolang het je huis meerwaarde geeft, doen ze niet moeilijk hoor. Wij gaan een zoldertrap bouwen en als ik binnen X jaar wegga, krijg ik zelfs geld voor die trap.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Wat een teringtyfusklotesnertuckingwaardelooskutprogramma is dat publisher. Doet verdomme alleen de actieve pagina opslaan en gooit de andere 4 gewoon weg. Hele middag werk voor niks, kan ik weer opnieuw gaan doen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
funga{MrPaul}

Bericht door funga{MrPaul} »

Paul en ik hebben beiden een ipad (ja, luxe he :shutup: ). Graag zouden we daar ook tv op kunnen kijken. Graag, dus is geen moeten. Bij de huidige tv provider (Delta) is dit niet nodig, dus was ik me wat aan het orienteren op de markt.

KPN biedt interactieve tv aan, daarmee kan het wél. Hiervoor zouden we zowel moet overschakelen van tv-provider, als internet en bellen (nu: Zeelandnet). Van Zeelandnet zijn we heeeel tevreden, dus toch eerst even polsen hoe één en ander zit bij KPN. Hierbij wil ik de dingen graag "op papier" (of in een mail hebben), zoals of we een webserver mogen draaien en nog wat andere vragen.

Maar nu is op die hele website van KPN geen emailadres te vinden!
Erger nog, onder het kopje "mail" via de contactpagina, krijg je de tekst te lezen dat je beter kan bellen.
Ik wil mailen!!!

Vervolgens via twitter al tot twee keer toe de vraag om een mailadres gesteld aan kpn webcare, echter die lijken me te negeren...... Sorry KPN, als je echt zo omgaat met mogelijk nieuwe klanten, wil ik niet weten hoe je een bestaande klant te woord staat.....

KPN zal het hem dus niet worden.... :panic:

ik vraag me af waarom er niet kan gemaild worden trouwens. Is dat nu zo gek? Waarom enkel info geven via de telefoon? Om dan later de gegeven info te kunnen ontkennen of zo?

zo, die frustratie moest er ff uit :clown:
kitten

Bericht door kitten »

:shock: Da's ook een manier van vertellen ja... En sterkte, ook. Kende je haar goed?
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Veel sterkte Marijke!!!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Oh ja, daar zou ik ook erg slecht tegen kunnen...

Maar wel sterkte ermee zeg!
MILF :grin_ani:
nijntje

Bericht door nijntje »

Get to the point!! LOL

Maar wel veel sterkte ermee Marijke!
Plaats reactie