Helpt een 'nilla partner tegen je verlangen naar BDSM?

Remco

Re: Helpt een 'nilla partner tegen je verlangen naar BDSM?

Bericht door Remco »

Een 'nilla partner helpt bij mij niet tegen de BDSM gevoelens. Ik kom net uit een 'nilla relatie en kon met haar alles bespreken. Helaas zag zij BDSM niet zitten. Ik kreeg te horen: ik ga je toch geen pijn doen, ik hou van je. En wanneer ik te dominant werd, kregen we keer op keer ruzie. Het hoogst haalbare was ruige sex. Dit was erg fijn, maar voor mijn niet genoeg. Het BDSM verlangen blijft toch onderhuids broeden. In het eerste half jaar van de relatie dacht ik niet veel aan BDSM en was gewoon weg stapel verliefd. Na dit half jaar begonnen mijn verlangens en dromen terug te komen. Dit is het gevoel dat ik al vanaf kind af aan heb en zal ook nooit verdwijnen. Hierdoor voelde ik me in deze 'nilla relatie niet compleet en niet begrepen. Ook al is er dan spraken van houden van, zo'n relatie werkt op de lange duur niet voor mij.
Ik herken heel veel in wat iedereen hierboven schrijft!
gerrie

Re: Helpt een 'nilla partner tegen je verlangen naar BDSM?

Bericht door gerrie »

Als doorgewinterde 'nilla met BDSM partner, heb ik niet het idee dat ik help tegen zijn BDSM verlangen.
In ons geval is dat hetzelfde als vragen of een pleister helpt tegen een gebroken been.
Die gevoelens zijn een wezenlijk onderdeel van hem.
Ik kom niet verder dan een keer met mijn nagels over zijn rug, of een plagende tik.
Daarom heeft mijn lief een mrs, van wie hij zijn sessie krijgt.
Ik heb zelfs een keer het enorme voorrecht gehad, bij zo'n sessie te mogen zijn.

Ik denk dat accepteren, open staan en ruimte geven wel belangrijke voorwaarden zijn voor de 'nilla, als je
een relatie begint met een BDSM-er
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Helpt een 'nilla partner tegen je verlangen naar BDSM?

Bericht door cinderella »

Wat is voor een bdsm'er een goed moment om er in een nilla relatie over te beginnen? Heb jij daar een idee over gerrie? En denk je dat het anders zou zijn als je partner Dominant was in plaats van sub?
toen doet er nu niet meer toe
gerrie

Re: Helpt een 'nilla partner tegen je verlangen naar BDSM?

Bericht door gerrie »

Zo snel mogelijk,denk ik. Het hoort bij je. Als je wacht tot je je aan elkaar hebt gehecht, wordt het des te pijnlijker voor beiden als de 'nilla jouw BDSM kant niet kan of wil accepteren.

Als mijn lief een Dom was geweest.... Ik heb geen idee hoe het dan zou zijn gegaan
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Helpt een 'nilla partner tegen je verlangen naar BDSM?

Bericht door juffie »

Hee! Gerrie, wat leuk om je weer te zien! :bye:
MILF :grin_ani:
gerrie

Re: Helpt een 'nilla partner tegen je verlangen naar BDSM?

Bericht door gerrie »

:)
Dankje juffie

:bye:
Softy52

Re: Helpt een 'nilla partner tegen je verlangen naar BDSM?

Bericht door Softy52 »

Ik heb al tientallen jaren een 'nilla relatie. 't was erg bevredigend, vooral in het begin. Maar sinds ik mijn D geaardheid heb ontdekt blijft dat trekken. En ik heb zo'n idee dat dat nooit zal verdwijnen. Dat zal eerder erger worden. Ik kan me nu al geen pure 'nilla relatie meer voorstellen.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Helpt een 'nilla partner tegen je verlangen naar BDSM?

Bericht door Voleuse »

Wat is er gebeurd dan? (want je zegt 'ik heb')
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Suus

Re: Helpt een 'nilla partner tegen je verlangen naar BDSM?

Bericht door Suus »

Ten eerste: Ik heb superveel respect voor de koppels die een vanilla-relatie hebben en dat de één toch met vrij mag zijn in zijn/haar BDSM stuk.

Ruim een half jaar geleden heb ik een (tienjarig) vanillarelatie beëindigd. Mede door mijn nieuwsgierigheid en het verkennen van BDSM is het op de klippen gelopen. In het begin konden we er goed over praten. Na een tijdje moest ik van hem alles voor mijzelf houden en wilde hij niks merken dat ik ook maar iets deed met BDSM. Ik werd niet gelukkig van de vanillaseks en de drive nam dramatisch af doordat ik gesloten moest zijn over alles.

Ik wil mijzelf dit niet nog een keer aandoen. Maar je weet nooit wie er op je pad komt. Iedereen is anders. Of die nou vanilla is of kinky, dat weet je pas als je elkaar beter leert kennen.

Ik heb een tijd geleden trouwens geprobeerd om vanillaseks te hebben met een hele leuke vent. Puur om te kijken of ik toch mijn voldoening uit vanillaseks kan halen (hij wist van mijn BDSM- activiteiten, maar had en wilde er niets mee experimenteren). Ik heb mij extreem moeten inhouden tijdens de seks. Hij vond het geweldig en vond mij een wilde tante. Ik had achteraf totaal geen bevredigend gevoel en heb besloten om geen vanillaseks meer te hebben.

Conclusie voor mij: ik denk dat een vanillapartner mijn BDSM-gevoelens alleen maar meer triggert. Ik wil het niet alleen maar buiten de deur zoeken.
Softy52

Re: Helpt een 'nilla partner tegen je verlangen naar BDSM?

Bericht door Softy52 »

Voleuse schreef:Wat is er gebeurd dan? (want je zegt 'ik heb')
Bedankt voor je belangstelling maar ik heb me waarschijnlijk verkeerd uitgedrukt.
Ik heb nog steeds een relatie (nu: D/s) en we zijn gelukkiger dan ooit :inluv:
Gesloten