Nieuwe partytent 3x4

Gesloten
colet

Nieuwe partytent 3x4

Bericht door colet »

Tijdje terug kocht ik, na lang zoeken, een donkerrode stoffen partytent. Vantevoren had ik mijn terras opgemeten en goed opgelet waar de deuren zaten, want je wil geen tentpoot midden voor je deur.
Eenmaal zover om op te zetten, bleek ik de hoogte niet te hebben ingecalculeerd, dus de deur kon sowieso niet open :(
Wat op verzonnen, deel van een boom weggezaagd voor de ruimte en tent opgezet. Al met al blijkt het gewoon niet te passen op mijn terras. En de tent dus weer ingepakt :(

Kortom te koop aangeboden: een gloednieuwe partytent van stof. De stof is behandeld zodat het waterdicht is. Stevig frame van metaal.
Mijn vorige tent was van hetzelfde materiaal en ik was er erg tevreden over. (vandaar zelfde tent, maar grotere maat)
In de doos zit gebruiksaanwijzing, alle stokken, voetjes, scheerlijnen, stoffen opbergzak en het tent'ding'.
Ik heb er €149 voor betaald :( Ik begrijp dat ik datzelfde er niet voor ga krijgen, maar ik wil hem wel graag verkopen.

Ohja, omdat ik die tent dus echt maar één dag heb opgebouwd en neergehaald heb ik geen foto gemaakt.
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Nieuwe partytent 3x4

Bericht door juffie »

Oeh! Wil ik heeeel graag hebben, met het oog op een Jeejtje verjaardag!

Wat wil je ervoor hebben? See ya in pb?
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Nieuwe partytent 3x4

Bericht door Peter^ »

Zou je meer plezier hebben van een partytent van 3x3?
Geniet van de positieve momenten.
Gesloten