Vandaag een jaar geleden schreef ik in het stuitertopic:
Re: Het Stuitertopic
door leonietje » 02 aug 2011, 18:24
@juffie weet je niet nog een leuke D dan voor me voor vanaaf ofzo
ik wil best genoegen nemen voor een avondje voor een keer... waarbij ik lekker in z'n armen in slaap kan vallen dat ik morgen naast iemand wakker word en dat ie dan pas naar huis gaat
door juffie » 02 aug 2011, 18:30
Ik zal er eens over nadenken.
Edit: Wie weet krijg je zelf wel aanbiedingen nu...
door Sabrina » 03 aug 2011, 09:24
Knufff leonietje! Ik ben benieuwd of je inderdaad aanbiedingen hebt gekregen na die post .
door leonietje » 03 aug 2011, 13:13
Geen enkele aanbieding gehad hier beetje jammer... haha
Daar kreeg ik toen ineens 7!!! reacties op, en heb ik gekozen voor een date met Heerscher.
En nu zijn we gewoon alweer een jaar verder
En de volgende dag zaten ze stralend op onze bank! Dat was akward, Heerscher met leonietje, zoenend op onze bank en kitten was er niet bij. ( ik wist dat het prima was hoor, maar toch!)
Hihi jaaaa ik heb leonietje nog overtuigd dat een date met Heerscher echt wel een goed idee was yay!
En ik heb Amsterdam geplunderd, en alles wat ik zocht plus 3 extra dingen gevonden: 2 jasjes, 2 tshirts, 1 vest, 1 petticoat, 2 boeken (moet American bookdinges Ook niet binnenwandelen!), en lampionlampding voor in halletje. Dan ben ik officieel peertjesvrij, binnen 1,5 jaar!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
We zijn elkaar misgelopen skaoot. Ben vandaag ook nog in de ABC geweest.
Ik heb even een beetje op kunnen laden van een beetje shoppen en gezelligheid met.
Daria. Voel me een stuk beter nu even een dagje niet met mijn huis bezig geweest te zijn. De buit van vandaag: dream cream van lush, twee boeken en drie tops.
Ik heb een fatboy! Sinds vandaag (tenminste, nu is ie gevuld) en helemaal happy ermee. Een tijd terug moest een collega van mij kleiner gaan wonen en heeft toen de fatboy aan een client gegeven die er al een tijdje eentje wilde. Ze moest hem alleen nog bijvullen want hij was redelijk leeg.
Client was vervolgens (achter rug om collega) zwaar verontwaardigd, want: wie geeft er nou een half lege zitzak en ze (collega) denkt toch niet dat ik zelf dat ding ga vullen????
Dus inmiddels kwam het grofvuil bijna en ik zag de zitzak die kant op verdwijnen. Ik heb hem lekker meegenomen (met medeweten client en collega) en nu vandaag gevuld. Dus voor ongeveer 20 euro aan vulling heb ik een limegroene fatboy met alleen een paar mini vlekjes erop.