Singleglove

Gesloten
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Singleglove

Bericht door Peter^ »

Ik heb eens een keer een singleglove aangehad. Op zich was dit een fantastisch stevig bondagemiddel. Maar ik kreeg heel erg snel last van slapende armen, handen. Waardoor deze snel weer uit moest.
1. Herkennen anderen deze ervaringen ook?
2. Hoe is dat te voorkomen/verminderen?
single_glove_00.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Singleglove

Bericht door tessie »

Ja ik heb 1 keer zo'n ding aangehad. Dat ging al bijna niet, want ik ben niet zo lenig, maar binnen no time gingen mn armen ook echt heel erg slapen ja. Vond het super irritant.
Gebruikersavatar
shareen_G
Berichten: 0
Lid geworden op: 28 jun 2010, 11:11
Locatie: Alkmaar

Re: Singleglove

Bericht door shareen_G »

Peter^ schreef:1. Herkennen anderen deze ervaringen ook?
2. Hoe is dat te voorkomen/verminderen?
1. Ja, dat herken ik ook.
2. Op het moment dat het echt niet meer fijn is en ik wil/mag nog niet uit de singleglove dan gaat het gewoon allemaal iets losser. Dan is het weer even uit te houden. Verder denk ik dat het vooral een kwestie van vaak doen is, maar daar heb ik nog geen ervaring mee.
Waar een wil is, is een weg
Guilty

Re: Singleglove

Bericht door Guilty »

1. logisch, die dingen drukken ook behoorlijk op de zenuwen in je bovenarmen, en in tegenstelling tot touw kun je ze niet echt aanpassen.
2. niet
Pluu

Re: Singleglove

Bericht door Pluu »

Als je het niet met touw wilt doen zijn er ook leren gevallen die in feite uit 2 armen bestaan die aan elkaar vast gezet worden met riemen/gespen. Die zijn verstelbaar, dus die kun je dan los genoeg zetten dat de zenuwen niet gaan beknellen. Maarja, dan is het geen SINGLE-glove meer.
Gesloten