Dat klinkt ook heel fijn Daantje! En is en bevestiging dat de wereld jou gewoon steeds meer gaat zien als wie je bent!!
En ik ben ook heel blij, met mijn onze nieuwe bank! En mijn katten ook, want sinds hij hier gisterenavond slaat zijn ze vrijwel niet meer buiten geweest. Ze liggen alleen maar die bank te claimen
Post van Chell!!! (Je hebt wat los gemaakt met die foto..... )
Nu moet ik van de week twee fotolijstjes gaan kopen en beslissen of ik die tweede ook weggeef of dat ik die heel narcistisch op mijn eigen dressoir zet.
Voorlopig is het nabestellen nog niet nodig. Maar als dat wel zo is vraag ik het je wel. Ik heb ze nu alle twee even met het kartonnetje tegen de muur gezet en ja er gaat er eentje blijven. Die foto staat inderdaad voor een heleboel. (en er springen nu alweer tranen in mijn ogen ) Hopelijk kan ik vanmiddag nog lijstjes gaan kopen.
Oeh, so cool, ik ben gevraagd door EenVandaag om een column te schrijven over BDSM en 50 shades, ter ondersteuning van een item over het boek!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You