Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
artemis

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door artemis »

Balen tippi, je bouwt toch een band op met zo iemand. Hoop dat de nieuwe bevalt.
nijntje

Bericht door nijntje »

Heftig zo'n inbraak! Sterkte
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Mijn collar was weer stuk. Het slot ging niet meer open, al een paar weken. En nu is het SPM uiteindelijk toch gelukt om hem open te krijgen, met wat geweld maar zonder hem te slopen. Dat is wel erg fijn, dat ie nog heel is. Maar nu issie weer ter reparatie naar Engeland opgestuurd. Sinds vanmiddag. En ik mis 'm nu al :cry:
kitten

Bericht door kitten »

Mijne moest ook terug om beter passend gemaakt te worden. Ik meen naar Duitsland. :nopompom: Maar jij had hem al langer, ik moest er nog aan wennen dat ik 's morgens geen kettinkje meer hoefde te/kon kiezen. Dat doe ik nu ineens wel veel bewuster.

Draag jij nu iets anders? Een kettinkje of zo?
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ja en die van mij is niet zo lang geleden ook al opgestuurd geweest. En verder heb ik m gewoon al anderhalf jaar echt altijd om. Ik ben er zo aan gehecht.
Ik heb nu zo'n dogtag om, die SPM en ik voor D's United in army style hadden laten maken, waarop ook staat owned by SPM enzo. Ook een heel tof ding, maar ik hou van het gevoel van mijn collar om mijn nek.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Wat vervelend dat je hem nu weer kwijt bent, tess.
MILF :grin_ani:
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ja best wel. Maar ook wel opgelucht dat ie dus niet stuk geknipt hoefde te worden. Daar was ik de afgelopen weken wel echt bang voor. Maar nu hij gewoon nog heel is en onderweg, wil ik dat ie snellll terug is!
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Hoop voor je dat ie snel weer terug is.
Geniet van de positieve momenten.
Crownless

Bericht door Crownless »

Blaasontsteking is stom! Muh!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Oh bah, muh indeed! Beterschap Crownless!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
faery

Bericht door faery »

Stom ja! Beterschap!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Zo stom. Altijd als ik 's nachts wakker lig word ik helemaal depri. Niks lijkt meer leuk, mijn relatie, studie, sociale gedrag, alles doe ik fout en ik kan het maar beter uitmaken en terug bij mijn ouders gaan wonen. Ik snap niet waar het vandaan komt, want de volgende ochtend snap ik echt niet meer waarom ik nou zo dacht. En 's nachts denk ik dan weer dat ik overdag mijn "ware gevoelens" onderdruk. Zo stom!
Gelukkig lig ik niet te vaak wakker.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
kitten

Bericht door kitten »

He bah, dat is naar!
faery

Bericht door faery »

Crownless en ik hebben daar ooit een term voor bedacht: Midnight Depression (tm). Wij hebben het namelijk allebei ook, als we midden in de nacht wakker worden. Dan is alles stom en waardeloos, en als je dan in de ochtend weer wakker wordt, vraag je je af waar je je in hemelsnaam zo druk over maakte. Geen idee waardoor het precies komt trouwens.
skaoot

Bericht door skaoot »

bij gebrek aan "stomme neuzen bankje"...
ik ruik al best lang erg slecht/niet. Van de zomer viel me al paar keer op dat ik weinig rook, in de Lush bijvoorbeeld, maar ook kattenbakken ging steeds makkelijker. Maar dat was maar af en toe dat ik daar bij stil stond. Afgelopen maand was ik me er wel behoorlijk bewust van, rook vrijwel niks meer, constant. Eten smaakte wel nog, misschien flauwer maar niet zoals met een verkoudheid dat het echt nauwelijks ergens naar smaakt. Ik maakte grapjes van haha mijn neus is stuk. Maar na tijdje niet meer zo grappig en meer serieus vreemd iets.
Toch maar naar huisarts (ook na wat aandringen van paar mensen, thanks). Die vond het interessant verhaal, fles 70% alcohol onder mn neus kon water zijn, en hij kon niks vinden of zien. Dus hij de boeken in en me later gebeld: als gevolg van een virusje ofzo kan je reukvermogen een paar maanden (sterk) verminderd zijn. 3 tot 6 maanden. Dus kan nog best tot begin volgend jaar duren. Het herstelt vanzelf weer, dat je dingen weer begint te ruiken. Dat is wel yay.
Maar nu ruik ik de hele dag al eenzelfde rare soort lucht, geen idee hoe te omschrijven. Als herstel zo raar ruikt, doe dan maar gewoon niet!
En ik maak me toch ook wel zorgen af en toe, of m´n huis niet enorm stinkt (ik maak gewoon schoon enzo, maar toch), en m´n kleren (was net als anders), ikzelf (douche als altijd) etc. Muh.
Hopelijk snel weer gewoon gewoon kunnen ruiken.

Maar moest even blaaaa want het is wel stom. En dus mijn excuses als ik of mijn huis raar ruiken, ik heb dit zelf echt niet door.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Plaats reactie