Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
phedre
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door phedre »

half zes naar bed na tof en druk feest en dan is er een of andere )(*&#%)@#&)%(&)(%&)(#%@fotograaf die t in zn malle hersens haalt om half 10!!!! al binnen te komen denderen, grote licht aan te gooien, mn loge's wakker te maken!!!! en geloof me dat ie nu wel weet dat ik t daar ff NIET mee eens was en voor de rest van het jaar zijn alle zondagmorgens geblokt in de agenda.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Das kut! Maar er zijn toch geen zondagen meer dit jaar...?
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

voor heel 2013 dus :) (ben duidelijk nog niet wakker)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

phedre schreef:half zes naar bed na tof en druk feest en dan is er een of andere )(*&#%)@#&)%(&)(%&)(#%@fotograaf die t in zn malle hersens haalt om half 10!!!! al binnen te komen denderen, grote licht aan te gooien, mn loge's wakker te maken!!!! en geloof me dat ie nu wel weet dat ik t daar ff NIET mee eens was en voor de rest van het jaar zijn alle zondagmorgens geblokt in de agenda.
Dafuq :shock:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
colet

Bericht door colet »

Godsgloeiende!
Vanmorgen wéér met de woongroep gebeld over mijn toiletreservoir. Wat denk je? Grrrrrr.
Sinds begin november heb ik een reservoir wat raar doet, het doet er een kwartier over om opnieuw gevuld te raken, maakt herrie en er loopt water langs de muur...over de grond... Ik heb een oud(er) huis en in de toilet is het koud, erg koud. Ds vorige week was het laagje water gewoon licht aan het bevriezen. Ja, gewoon op de toiletvloer ja!

Afijn, in november gevraagd om een monteur. Fijn, zeiden mensen, dat je een huurhuis hebt, dan hoef je dat niet zelf te doen.
Ja, doeiiii. Mooi dat zulke zaken gewoon eigen taak zijn, behalve als er sprake is van slijtage/ouderdom.
Goed, melding gedaan kwam niemand, dus ik heb mijn vader, broer en vrienden laten kijken. Nieuw reservoir was de indruk. DUs in december weer gebeld, toen bleek er geen monteur meer t kunnen voor januari en oest ik in januari weer terugbellen.
Ik belde dus prompt op 2 januari om half tien :) . Nee, moet verzoek doen via mail. Oke, ik zuchtend gemaild. Nul reactie. Vorige week weer via mail verzoek ingediend. Toen werd ik gebeld dat ik geen onderhoudsabonnement had.
Vanmorgen heb ik zelf gebeld en jahoor er kon monteur komen.Ik bijna blij....zegt die miep...ohnee, u heeft geen abonnement. Zij weer navragen, Jahoor dat moet ik dan aanschaffen. Sturen eerst papieren. Invullen, terugsturen, vijf dagenvoor verwerking en dan kon ik OPNIEUW reparatieverzoek doen.

Hoe dan ook....ik heb gemopperd aan de telefoon. En ben nu in staat naar de Gamma te gaan en zelf een ding te kopen. Gezanik!
Buiten dat vind k dat abonnement zo krom! Reservoir wordt vervangen bij slijtage, dat is rekening van de Woongroep.
Als er iets stuk is, bijv de vlotter ofzo, dan moet je dat zelf betalen, behalve bij abonnement. Maar eigenlijk betaal ik dan dus elke maand om uiteindelijk misschien een keer per x-jaar een nieuw reservoir te krijgen. Ja, dan kan ik ook naar de Gamma.
En nee, de rest van het abonnement heb ik (nog) niet nodig. Dat zijn dingen die of nooit stuk gaan of die ik zelf wel kan.

Nu dus nog pakweg anderhalve week en dan hopen dat die monteur snel kan langskomen. Enige voordeel si dat mijn voegen doordrenkt zijn en ik houten vloeren heb, dus ik ga dat aankaarten en wellicht kan ik er nieuwe tegels uithalen. Niks mis met die tegels, maar nu wel met de voeg. En idd wie weet met de vloer eronder.

Zo....boze bui zakt nu.
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

groot gelijk dat je gaat ranten. Je zou ze toch ook niet weet niet wat doen.
Als ik er zat van wordt om van het kastje naar de muur gestuurd te worden, noem ik wel eens de belbus/radar en soortgelijke programma's. En moet je zien hoe snel ze dan iets kunnen regelen....
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ja klopt, dreigen met dat soort dingen wil wel eens helpen, want dir is gewoon stom en waarschijnlijk niet legaal.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ik snap niet hoe PostNL nog met zichzelf durft te leven.

Bezorger komt een pakketje brengen waar ik wat douanekosten over moet betalen. Nou vind ik het al belachelijk dat ze gebruik maken van hun monopoliepositie en mij niet de keus geven om zelf de douane aangifte te doen (aangiftekosten: €17,50 ongeacht of er überhaupt invoerrechten betaald hoeven worden). Dat bedrag moet je aan de deur cash én gepast betalen. Pinnen, ideal of een rekening achteraf is niet mogelijk.

Ik heb dat bedrag dus niet gepast in huis. Ik heb nauwelijks contant geld opzak. Als ik een kroketje uit de muur wil heb ik meestal niet eens genoeg kleingeld bij. Dan wordt die bezorger boos op mij. Omdat ik 'm niet kan betalen en dat 'ie het nu helemaal naar het postagentschap brengen wel 800 hele meters verderop. Je zou er haast van denken dat die bezorger dat geld gewoon in zijn eigen zak steekt. Zo chagrijnig reageerde 'ie in elk geval wel toen ik zij dat ik het niet cash had.

Er gaat in elk geval nu een officiële klacht richting dat bedrijf.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik kreeg laatst mijn pakketje uitgereikt door een jochie van 10. Papa was volgensmij te lui om de bestelauto uit te komen :)

Maar je zou toch zeggen dat ze vaker dit soort situaties tegenkomen, ik heb ook echt niet altijd contant geld in huis. Misschien had hij zn dag niet ofzo...
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Guardian_s

Bericht door Guardian_s »

Pay peanuts and you get monkeys
skaoot

Bericht door skaoot »

Aaaaargh dacht ik er vanmiddag aan om mp3speler aan oplader te leggen zodat ik morgen op terugreis ook muziek heb. Zit ik in trein... Ligt mp3speler nog aan oplader thuis. Stom.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
chell

Bericht door chell »

Godsamme! Waaróm hebben mensen de neiging om bij fotografen altijd de discussie aan te gaan over tarieven?! En waarom heeft iedereen het idee dat je hoge resolutiebeeld gewoon lekker maar gratis weg moet geven?!

Als je geen 125 euro over hebt (of niet kan missen) voor een fotoshoot, moet je je kind gewoon lekker ergens anders op de foto zetten. Ik kan niet leven van het weggeven van al het beeld.

Buh!
kitten

Bericht door kitten »

Niks van aantrekken, chell. Je bent het geld waard! Gewoon van je af laten glijden. Genoeg mensen die het wél ervoor over hebben en beseffen dat het dat waard is.
chell

Bericht door chell »

Ik vind dat dus echt heel lastig, steeds die discussie. Trek me dat heel erg aan, omdat ik zo graag wil dat mensen het begrijpen. Maar forografie is difitaal, dan kun je toch gewoon alles krijgen....
kitten

Bericht door kitten »

Je hebt reistijd, 1,5 uur schieten, minstens zolang bewerken, apparatuur aanschaf en onderhoud en je eigen (bij)scholing.

Dat, en als je het goedkoop gaat doen, vinden mensen het stom genoeg ook meteen minder goed. Ik gaf ooit die borstvoedingscursussen. Ik heb bij de vereniging geprobeerd de prijs omhoog te krijgen, maar dat was onbespreekbaar. Sja, 3 avonden voor € 3,50. Zou jij het serieus nemen? Door er stiekem materiaal "gratis" bij te geven en op te geven als verkoop kon ik de prijs tot 15 euro opschroeven en dan nog kwam het gewoon niet over als serieuze cursus.

Dus echt, laten kletsen! Ken je diegene?
Plaats reactie