Ongecontroleerde rant topic!
- eireann
- Site Admin
Ongecontroleerde rant topic!
Beste mensen van mijn voormalig favoriete restaurant. Ik snap dat tafeltjes voor 1 persoon in een pokkehoekje staan, maar is het teveel gevraagd dat 1 van de 6 mensen personeel die ik steeds langs zie lopen af en toe mijn kant opkijkt? Ik heb meer dan een uur gedaan over twee rondes en toen waren ze m'n briefje kwijt.... Weer wachten.... Ik uitgewacht, stik maar in je sushi! Ga ik naar de kassa geef je me een bon voor twee personen! Fuck alsof alleen het verdomhoekje zitten niet kut genoeg is!
**Self Rescuing Princess**
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Ahhh dat is inderdaad wel een heel erge!!! *knuffels voor je Anne!!!*
- Daantje
- Contacteer:
Jij komt niet meer bij Soto?
Die bediening is wel ernstig slecht! Je hebt toch niet het normale tarief betaalt?
Die bediening is wel ernstig slecht! Je hebt toch niet het normale tarief betaalt?
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- juffie
- Site Admin
Ik kan me toch zo kapot ergeren aan sommige landgenoten op FetLife hè!
Om er all over the place de enooooorrrme dikke vriendschap tussen en bepaalde smurf en een koelkastterrorist tegen te komen. In werkelijk alle draadjes moet dat worden benadrukt.
Maar het allerergst vind ik de figuren die denken dat ze echt zoooo grappig zijn met hun opmerkingen maar dat op een plaats doen waardoor ze zo aso zijn dat de eigenaar van een foto niet eens de comments kan begrijpen.
Dat er dan in het Nederlands geslowchat moet worden onder een foto van iemand uit Frankrijk. Of Amerika. Of whatever waarvandaan. Lache joh, we kenne hier alles schreive, ze begreipe ut tog nie!
Echt niveau pelpinda en ik heb gewoon last van plaatsvervangende schaamte als ik weer eens zoiets zie gebeuren.
Om er all over the place de enooooorrrme dikke vriendschap tussen en bepaalde smurf en een koelkastterrorist tegen te komen. In werkelijk alle draadjes moet dat worden benadrukt.

Maar het allerergst vind ik de figuren die denken dat ze echt zoooo grappig zijn met hun opmerkingen maar dat op een plaats doen waardoor ze zo aso zijn dat de eigenaar van een foto niet eens de comments kan begrijpen.
Dat er dan in het Nederlands geslowchat moet worden onder een foto van iemand uit Frankrijk. Of Amerika. Of whatever waarvandaan. Lache joh, we kenne hier alles schreive, ze begreipe ut tog nie!
Echt niveau pelpinda en ik heb gewoon last van plaatsvervangende schaamte als ik weer eens zoiets zie gebeuren.

MILF 

- JJV
Toevallig net iemand ontfriend om oa die reden....
je staat niet alleen!
je staat niet alleen!
~\v/~
ja, dat haat ik ook! En ook het in ieder topic bevestigen van die vriendschap en andere zaken! Soms is FL zoooo stom.
Weet je wat ik ook haat? Mensen die andere mensen beflikkeren waar ze bij staan! En dan te lame zijn om de waarheid op te biechten! En dat ik dat dan weet, want op een of andere manier weet ik die dingen altijd, en kom ik in een conflictsituatie terecht met mijzelf omdat ik dan niet weet of ik de brenger van het slechte nieuws moet gaan zijn of niet.
Weet je wat ik ook haat? Mensen die andere mensen beflikkeren waar ze bij staan! En dan te lame zijn om de waarheid op te biechten! En dat ik dat dan weet, want op een of andere manier weet ik die dingen altijd, en kom ik in een conflictsituatie terecht met mijzelf omdat ik dan niet weet of ik de brenger van het slechte nieuws moet gaan zijn of niet.
- kitten
Ow, dat klinkt heel naar ruby! 

- skaoot
Stomme prutneus. Stom stom stom. *stampvoet*
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- juffie
- Site Admin
Aaaaaah! Kut!
Poosje geleden een ns voordeelurenkaart gekocht, nu zou ik hem voor de eerste de beste keer gebruiken, sta ik op het station, zit ie niet in mijn portemonnee! Kut!
Poosje geleden een ns voordeelurenkaart gekocht, nu zou ik hem voor de eerste de beste keer gebruiken, sta ik op het station, zit ie niet in mijn portemonnee! Kut!
MILF 

- juffie
- Site Admin
Kut kutkutkut kutttdag!
Al vanaf 10:00 uur onderweg naar Amsterdam en na anderhalf uur in een stampvolle trein te hebben vastgezeten, nu eindelijk vanaf wederom Utrecht onderweg naar Hilversum om daar hopelijk te kunnen overstappen.
Aaaarggh schijtNS!
Al vanaf 10:00 uur onderweg naar Amsterdam en na anderhalf uur in een stampvolle trein te hebben vastgezeten, nu eindelijk vanaf wederom Utrecht onderweg naar Hilversum om daar hopelijk te kunnen overstappen.
Aaaarggh schijtNS!
MILF 

Heb jij nu die ervaring? heel herkenbaar alle keren dat ik de laatste jaren met de trein gegaan ben was er wel wat.
Ik gebruik zelden nog het OV, lekker de fiets of de auto, voor het prijsverschil hoef je de auto niet te laten staan
Ik gebruik zelden nog het OV, lekker de fiets of de auto, voor het prijsverschil hoef je de auto niet te laten staan

- Ravelijne
Oh, akelig! Het was een dagje voor OV pech, zeker. Ik heb een half uur op een straathoek staan koukleumen voor er iets voorbij kwam waar ik in kon stappen.
Is jouw dag nog goedgekomen, juffie?

- puppie
Ik heb vanaf 10:30 tot 14:00 op een tochtig station op Juffie staan wachten *bibber*
Gelukkig hebben we ondertussen onze buiten hier vol kunnen snoepen met lekkere sushi
Gelukkig hebben we ondertussen onze buiten hier vol kunnen snoepen met lekkere sushi

Ik snap wat je bedoeld. Station Rai is idd koud en tochtig. Blij dat jullie uiteindelijk toch samen zijn gekomen en hebben kunnen smullen.
- tessie
- Contacteer:
Wow, heb je echt op het station staan wachten?? :O