Zooooooo ik had een leuke droom zeg
Een WS'er was docent bij mij op de universiteit. En uitgerekend zijn vak had ik een onvoldoende voor gehaald. En toen had ik een pijp-herkansing . Ik was geslaagd .
Dat is pas realistisch roleplayen! Go mijn hoofd! Voorlopig val ik niet meer in slaap *fans herself*
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Haha jullie denken dat ik dat er per ongeluk niet bij had gezet?
Nee, dat is me a) Te genant en b) Nu kan iedere mannelijke Wser die dat wil denken dat hij het was
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Ik heb voor mn werk 2x een 2daagse cursus en daardoor mag ik in een hotel. Vorige week heb ik hier echt heerlijk geslapen en nu is het hier te warm maar heb geen thermostaat voor mn gevoel heb ik de hele nacht nog niet geslapen en kan nu ook niet in slaap komen. Ik ben normaal wel een hele goede slaper en ben nooit wakker 's nachts dus ik baal als een stekker. Want morgen ben ik vast heel erg brak.