WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
eireann
Site Admin

Re: WS valt af!

Bericht door eireann »

Fijn nijn!

En aankomen is minder vervelend als je weet waar het van komt he skaoot?
**Self Rescuing Princess**
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Yes! Weer 0,6 eraf en dat is 7,3 in totaal, sinds 2 maanden, nu! En ik moet nog ongesteld worden maar dat heb ik uitgesteld mbv pilletjes ivm D's United.

Ik heb echt een gestage lijn omlaag zo!
Ik heb deze week wel iets minder goed gegeten, dus daar wil ik a.s. Week weer extra op letten. Maar toch, blij!
MILF :grin_ani:
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Voordat ik begon net afvallen gebruikte ik eten ook als troost als ik me tot voelde. Dat wil ik nu niet meer doen, maar weet nog niet een goede vervanging. Hoe doen jullie dat? Wat doen jullie ipv troost eten?
Crownless

Bericht door Crownless »

Ehm... Goeie vraag. Ik ben aan het zoeken naar andere lieve dingen voor mezelf. In bad gaan werkt heel goed voor me, maar we hebben helaas geen bad en douchen doet het niet zo goed voor me. Onder een dekentje op de bank zitten werkt wel. Uitgebreid de kat gaan aaien ook.

Soms helpt stilstaan bij waarom ik getroost wil worden en het dan delen met iemand ook. Als ik verdrietig ben en ik praat er met iemand over, heb ik niet de neiging te gaan eten.

Kortom, ik ben echt andere dingen gaan zoeken die ook troosten. Iets gezonds eten werkt voor mij niet zo goed, het benadrukt heel erg het 'ik wil iets en ik mag het niet, en nu eet ik dit maar ik had liever iets anders gehad' gedachte, en dat troost helemaal niet.

Verder is het voor mij ook nog een zoektocht wat ik lekker vind. Ik hou van krokant, dus een snack'a'jack of cracker werkt goed voor me. Geeft me toch het chipsgevoel. En mini-zakjes chips helpen ook. Ik kan steeds makkelijker het bij een zakje houden en ervan genieten.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
nijntje

Bericht door nijntje »

Crownless, jij bent echt zo goed bezig!!

:static: Ik heb mijn 5% doel gehaald :static:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Yay nijn!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Woei, goed bezig nijn!

Ik heb m'n streefgewicht bereikt! 91,2 kg vandaag, dus da's -0,3 kg ten opzichte van vorige week, en -4,8 kg in totaal sinds ik met WW begon eind januari! Da's voor mij dus ook m'n 5% doel! Ik ga nu voor de 10%, dus dat is 86,4 kg. Als ik dat haal, vind ik 't wel goed en wil ik gewoon stabiel blijven. Nog minder dan één kg en ik heb een BMI van 25,0! (nu is 't 25,26, vind ik ook allang mooi!)

:static: Whoooooooooot! :static:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik weeg nu ook 91,2 haha!Alleen bij mij is dat een BMI van 28. En ik wil naar de 76.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Ow haha, typisch! Echt precies 't zelfde gewoon, wat geinig ^^.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

-0,4 vandaag!

Ik was helemaal jaloers op Sabrina 'IK WIL OOK m'n 5% halen!' kijk ik in m'n app..... heb ik die twee weken terug al gehaald....

Ik ben minder trouw gaan invoeren enzo, en ben blij dat er dus toch weer wat af is. Vandaag weer eens beter bij houden!
**Self Rescuing Princess**
Emmy

Bericht door Emmy »

Ik heb mijn 10% vandaag gehaald. Nog 0,5 kilo van mijn eerste streefgewicht. Ondanks Paasweekend weg met lekker eten (maar ook lange sneeuw/bergwandelingen en dus veel actieve punten), toch deze week 0,5 kilo kwijt.
Zit nu op een BMI van 26 en ik kom van 29,1.......
Ik ben supertrots op mezelf!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Haha Anne, zomaar ongemerkt een mijlpaal voorbij! Wel goed bezig dus.
En Emmy, logisch dat je trots bent!

Ik val helemaal niks af, maar merk wel regelmatig dat ik minder dik ben. Vandaag weer een jurkje aangehad wat ik vorig jaar eind vd zomer had gekocht en toen strak zat, en dat is nu dus echt te groot. En zat vanmiddag in de trein naast een vrij vorse man, en dat ging prima zonder klem te zitten hihi!
Oh, en ik kreeg vandaag een hello kitty huispak (whihihi) wat een vriendin van mn schoonzus niet meer droeg en aan mij gaf, en dat was gewoon een maat L. Vind ik dan echt zo grappig dat zij dan denkt dat ik dat pas, grinn. (Hij past trouwens ook haha!)
vode

Bericht door vode »

Irritante plateaus! Ik ben super goed op m'n eten aan het letten en eet rond de 1400 of iets minder per dag. (eet wel supergezond en om de 2u, veel tomaten wortels mandarijnen etc). Begin van de week woog ik even 79,7 en toen ik had een enorme YAY maar nu weeg ik alweer een paar dagen 80,8. Boooo! trekt wel weer bij maar irritant!
Crownless

Bericht door Crownless »

Oh, ik moet minimaal 1500 eten, is jouw 1400 gezegd door diëtiste oid Vode?

Ik zag laatst foto's van mezelf toen ik nog 65 kilo woog. Wat een verschil! Nu vind ik dat wel aan de dunne kant, maar dat ik nu aan het afvallen ben is wel goed :)

En yay tessie, dat zijn leuke dingen :)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ongelooflijk, ik had verwacht te zijn aangekomen of gelijk gebleven deze week, want ik was ongesteld, had best veel lekkere (en dus dure qua punten) dingen op. Ik was wel binnen de punten gebleven. Verder heb ik amper gesport, dat ga ik volgende week toch echt wel weer vaker doen want ik mis het.

Ennieweej, 95,9!!! Dat is weer 3 ons eraf! Dat is dus weer richting de 5 en dat is weer zo'n magische grens. Ik ben in totaal nu iets meer dan 8,5 kg afgevallen! Wow! :static:
Plaats reactie