Vrolijk!
- Voleuse
Re: Vrolijk!
Gefeliciteerd, het is verdiend!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Crownless
- Peter^
- Contacteer:
- phedre
- Contacteer:
volgens mij was dit een singles meet met leuke gevolgen

Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
-
Dat klinkt goed phe! Da's toch een beetje de bedoeling van 't feestje he 
En nog gefeliciteerd Tigerlily! Mooie prestatie!

En nog gefeliciteerd Tigerlily! Mooie prestatie!
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
- Crownless
- Sabrina
Fortarock XL ook (al was het wel te vol)
!

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Fortarock was inderdaad erg tof! Maar vooral dankzij de goede line-up, en niet dankzij de te grote hoeveelheid mensen (waardoor ik van alle mensen die ik kende die er waren (tegen de 100, en ik denk zelfs wel meer), ik er maar 1 in het wild ben tegengekomen) en het te dure eten en drinken (2,50 voor een glas water van 250ml!).
- Sabrina
Ze pakten zelfs mijn water af terwijl ik liet zien dat ik elke 2,5 uur mijn medicijnen moet nemen. Uiteindelijk een flesje gekregen van de EHBO-post die het bullshit vond om mensen € 2,50 te laten betalen voor een bekertje water voor mijn pillen.
En het was ook lang niet allemaal leuk festivalpubliek. Bij Rammstein was het zo vol dat je geen kant op kon, en werden we meermaals gebeukt en kreeg ik zelfs meermaals ellebogen in mijn maag. En tijdens een concert is dat één ding, maar het was tijdens het wachten. Eén idioot bedreigde Romanticide zelfs omdat hij zich niet opzij liet beuken, en een andere debiel begon tegen mij te schelden omdat Romanticide heel even was gaan zitten, drie kwartier voor het concert begon.
Maar Rammstein was wel echt heel erg gaaf weer, en dat maakte heel veel goed. En ik heb omfg belachelijk awesome New Rocks gekregen van Romanticide, wtf!!!
En het was ook lang niet allemaal leuk festivalpubliek. Bij Rammstein was het zo vol dat je geen kant op kon, en werden we meermaals gebeukt en kreeg ik zelfs meermaals ellebogen in mijn maag. En tijdens een concert is dat één ding, maar het was tijdens het wachten. Eén idioot bedreigde Romanticide zelfs omdat hij zich niet opzij liet beuken, en een andere debiel begon tegen mij te schelden omdat Romanticide heel even was gaan zitten, drie kwartier voor het concert begon.
Maar Rammstein was wel echt heel erg gaaf weer, en dat maakte heel veel goed. En ik heb omfg belachelijk awesome New Rocks gekregen van Romanticide, wtf!!!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Ha, ik heb Romanticide zien lopen (met 2 hamburgers en een gele tas). Het was inderdaad heel druk, wij hadden een aantal keer afgesproken met mensen op een punt en konden elkaar dan al niet eens vinden...
Stonden jullie bij Rammstein aan de rechterkant (als je naar het podium kijkt)? Want daar was het publiek inderdaad heel opgefokt en agressief. Daar stonden wij eerst ook maar we zijn naar de linkerkant gegaan (bij het miva-stage) en daar was het heel anders.
Stom van dat water. Je mocht ook niet het terrein af, dan kwam je er niet meer op. Er waren mensen die hadden hun jas in de auto liggen en wij hadden buiten het terrein nog afgesproken met mensen. Kon dus niet... Balen!
Stonden jullie bij Rammstein aan de rechterkant (als je naar het podium kijkt)? Want daar was het publiek inderdaad heel opgefokt en agressief. Daar stonden wij eerst ook maar we zijn naar de linkerkant gegaan (bij het miva-stage) en daar was het heel anders.
Stom van dat water. Je mocht ook niet het terrein af, dan kwam je er niet meer op. Er waren mensen die hadden hun jas in de auto liggen en wij hadden buiten het terrein nog afgesproken met mensen. Kon dus niet... Balen!
- eireann
- Site Admin
Mam heeft een uitnodiging gekregen voor het genodigden vak als de Koning en Koningin naar onze stad komen voor de kennismakingstour. En dan mag er een begeleider mee
Raad eens wie dat wordt? Leuk joh!

**Self Rescuing Princess**