Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)
- Crownless
Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)
Oeps, iets te lang doorgegaan met een knutselprojectje. Leuk om weer eens een zweep te knutselen 

If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- kitten
Vriendin houdt me up to date over bevalling van een andere vriendin. Spannend, maar wel
wakker nu dus.

- seleena
Ik moet slapen maar lukt nie. Zal wel normaal zijn zeker als je vandaag gaat trouwen lol
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
- Sabrina
Ga ik waarschijnlijk ook hebben over drie maandjes!
Whoohoo, vandaag in ondertrouw gegaan en net wezen stappen! Nu dood dus slapen.
Whoohoo, vandaag in ondertrouw gegaan en net wezen stappen! Nu dood dus slapen.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
pfff, ben al weer wakker. En heel even dacht ik dat gisteren gewoon een nachtmerrie was en dat het niet zo was. Maar het is toch echt zo....
Maar proberen om nog maar weer wat te slapen
Maar proberen om nog maar weer wat te slapen
Stomme slaappil werkt toch echt niet zo goed als ik had verwacht/gehoopt. Vorige werkte beter maar daarvan kreeg ik zo'n vieze smaak in mijn mond....
Damn it... Gister al een beetje last, maar nu lijkt het duidelijk. Blaasontsteking, wat in mijn geval meteen een nierbekkenontsteking wordt. En, gister naar Texel vertrokken. Dus morgen fijn opzoek naar spoedarts om die te overtuigen dat ik AB wil... En ik vind vakantie al zo leuk (not)
Ik wil naar huis, waar mijn eigen bed is. En waar ik in bad kan gaan zitten rillen en zielig zijn...
Nou ja...
Ik wil naar huis, waar mijn eigen bed is. En waar ik in bad kan gaan zitten rillen en zielig zijn...
Nou ja...
- Ravelijne
Beterschap, Lil! Zo naar, zoiets op vakantie. Heb je al eens D-mannose voor blaasontstekingen geprobeerd? Werkt bij mij als een tierelier en kun je evt. probleemloos naast antibiotica nemen, zit elkaar niet in de weg (D-mannose maakt het de bacterie onmogelijk zich aan de blaaswand te hechten, waardoor die wegspoelen).
Gloeiende gvd. Is hier één of andere idioot die om vier uur aanbelt. Ben nu klaarwakker.
Bah Lil dat is wel erg rot. Heb je inmiddels al antibiotica?
Lotus: zulke dingen zijn inderdaad idioot!
Lotus: zulke dingen zijn inderdaad idioot!
Dank voor de beterschapswensen
Ondertussen ben ik dus weer thuis, omdat mijn halve hoofd ook opzette en HA mij toch maar aanraadde me te gaan laten prikken op de bof.
Dus, weer terug in Groningen met meneer Lil, met achterlating van kinderen en hun opa en oma op het eiland.
Nu ben ik een paar buisjes bloed armer, een opgezette kaak rijker en heb geen diagnose aangaande alle ziekigheid. Maar ja, vandaag kon ik meneer Lil alweer lastig vallen met een tuinslang, dus er zit verbetering in
Het tuinslang-avontuur eindigde helaas niet heel gelukkig voor mij, trouwens. Meneer Lil schroefde de slang halverwege los en ik stond in het under-construction-zijnde-bouwkeet-tot-mega-groot-kippenhok-project en hij stond in de deuropening...

Ondertussen ben ik dus weer thuis, omdat mijn halve hoofd ook opzette en HA mij toch maar aanraadde me te gaan laten prikken op de bof.
Dus, weer terug in Groningen met meneer Lil, met achterlating van kinderen en hun opa en oma op het eiland.
Nu ben ik een paar buisjes bloed armer, een opgezette kaak rijker en heb geen diagnose aangaande alle ziekigheid. Maar ja, vandaag kon ik meneer Lil alweer lastig vallen met een tuinslang, dus er zit verbetering in

Het tuinslang-avontuur eindigde helaas niet heel gelukkig voor mij, trouwens. Meneer Lil schroefde de slang halverwege los en ik stond in het under-construction-zijnde-bouwkeet-tot-mega-groot-kippenhok-project en hij stond in de deuropening...
- Mack
Het is te vroeg! De komende twee weken "mag" mijn beestje de volle week werken en dat betekend dat we om 5:00 opstaan.
OK, ik kan dadelijk weer terug in bed duiken, maar toch...

OK, ik kan dadelijk weer terug in bed duiken, maar toch...
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
-
Inmiddels al wel over bikkeltijd heen, maar vannacht geen minuut geslapen. Ik ga dus bikkelen op werk... (en vanmiddag maar vrij nemen)
Poeh... Gelijk heb je, dat je vanmiddag vrij neemt