Vrolijk!
- Sabrina
Re: Vrolijk!
Romanticide deed vannacht mijn lichtjes uit
en toen heeft ie me sufgeneukt
dus ik zweef nu nog een beetje na! Yaaaay!
(alleen issie nu weg op cursus en komt morgenavond pas thuis!
)

(alleen issie nu weg op cursus en komt morgenavond pas thuis!

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- puppie
Yay Sabrina!!
Boobietorture is fun, Weet nu hoe vaak ik ze stoot per dag

Boobietorture is fun, Weet nu hoe vaak ik ze stoot per dag

- juffie
- Site Admin
-
Kom bij ons op het strand nazweven Sabrina
Is beter dan alleen!

- Sabrina
Lol @ puppie! En chell, had heel graag gewild, maar was vergeten dat een vriendin hier zou komen eten, dus kon ik niet
.

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Ik had gisteren een lief kaartje van een WS-er in de bus met een lieve tekst en vandaag kreeg ik zomaar een bos zonnebloemen.
En vandaag lekker de hele middag aan het meer gezeten, lekker in de schaduw, met een beetje wind en een heleboel lieve mensen, lekker eten en goede gesprekken. Its truely a beautiful day.
En we hebben gisteren ook nog een midweekje samen weg geboekt. Nog meer leuks om naar uit te kijken.
En vandaag lekker de hele middag aan het meer gezeten, lekker in de schaduw, met een beetje wind en een heleboel lieve mensen, lekker eten en goede gesprekken. Its truely a beautiful day.
En we hebben gisteren ook nog een midweekje samen weg geboekt. Nog meer leuks om naar uit te kijken.
- Daantje
- Contacteer:
Vrijdag te eten geweest bij iemand. Gisteren een kick-ass feestje gehad. Vandaag gebarbecued bij mijn ouders. Prima weekend dus. Vooral dat feestje was goooooooeeeeed! 

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Peter^
- Contacteer:
- eireann
- Site Admin
De fiftiesrok die ik vorige zomer had gemaakt is gekrompen in de was!!
nu past ie weer. De andere is bijna af (en van een beter patroon dus mooier!)

**Self Rescuing Princess**
- phedre
- Contacteer:
vandaag een rokje genaaid voor een van mn 'reservekindjes' bestaand uit vier stroken zwarte stof en 4 stroken knalroze kant, die over elkaar heen vallen, erg leuk geworden
Daarna een stuk gelopen met renco, uur onderweg geweest, zonder brace en enkel hield t goed vol, wel gewoon over straat en niet snel gelopen, maar toch n uur gelopen!! Toen nog even wat geschilderd in mn slaapkamer, alles is nu 1x gedaan of staat in de grondverf. Na het schoonspoelen van de verfspullen was mn douche ook wel even aan een schoonmaakbeurt toe, dus dat ook nog maar even gedaan en nu ben ik moe!! ik vind t leuk geweest voor vandaag.
Zo even zien of ik nog fut heb om nog eens naar de appie te lopen voor wat eten en dan vanavond lekker languit op de bank, of als de wind wat gaat liggen, buiten lekker tv kijken.

Zo even zien of ik nog fut heb om nog eens naar de appie te lopen voor wat eten en dan vanavond lekker languit op de bank, of als de wind wat gaat liggen, buiten lekker tv kijken.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- eireann
- Site Admin
Het zal wel een fluke geweest zijn (hoop ik) maar de laptop doet het weer. Last van de warmte? 'k toch eindelijk die back up maar eens maken!
**Self Rescuing Princess**
- puppie
Streepjes zijn leuk en na twee dagen nog steeds streepjes zijn