Vrolijk!
- juffie
- Site Admin
- puppie
Re: Vrolijk!
En mijn vriendje deed gemeen
En daar word ik heul vrolijk van

En daar word ik heul vrolijk van

- Peter^
- Contacteer:
-
Vanavond naar Ropelounge geweest. Dat was cool! Ik heb ondersteboven aan alleen mijn voeten gehangen. Awesomeness.
Fijn puppie!
Leuk chell!
Lief ligt te slapen op de bank, want die heeft de hele dag zijn 4jarige neefje bezig gehouden.
En gelukkig heb ik hem vanmiddag ook nog kunnen zien en zijn we met zijn allen nog even naar een natuurspeeltuin geweest.
Dus ik ook moe, maar het is me toch een geweldig leuk kind waar je alleen maar vrolijk van word
Leuk chell!
Lief ligt te slapen op de bank, want die heeft de hele dag zijn 4jarige neefje bezig gehouden.
En gelukkig heb ik hem vanmiddag ook nog kunnen zien en zijn we met zijn allen nog even naar een natuurspeeltuin geweest.
Dus ik ook moe, maar het is me toch een geweldig leuk kind waar je alleen maar vrolijk van word

- juffie
- Site Admin
Ik heb door een aantal geld terug acties en het sparen van de bbq zegels van de Lidl vandaag gewoon voor 35 euro gratis boodschappen gehaald. 

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
MILF 

- phedre
- Contacteer:
extreme couponning in t klein:)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- juffie
- Site Admin
Haha ja. 
Ik ben trouwens ook helemaal happy met mijn outfit voor de bruiloft van Bryan en Crownless.

Ik ben trouwens ook helemaal happy met mijn outfit voor de bruiloft van Bryan en Crownless.

MILF 

- Daantje
- Contacteer:
Ik heb tóch een plek gevonden voor de Hemnes spiegel waar ik al heel lang verliefd op ben.
Nu een auto ronselen, die ga ik niet met de tram en trein hier krijgen.

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Sabrina
Gisteren supergezellig dagje Amsterdam gedaan met Skaoot! En voor Romanticide o.a. een gummiknuppel van Mr. B meegenomen als cadeautje. Vanmorgen werd ik wakker met blauwe boobies. 

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- Voleuse
Hihi, dat klinkt net alsof je boobies snachts bewerkt zijn zonder dat je er wakker wan werd. Een rasechte maso! 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Het was weer fijn bij mijn Vriendin.
Heerlijk genoten van elkaar gisteravond en vandaag gezellig met de kids naar het dolfinarium geweest.
Nu gesloopt, maar heb wel canestreepjes op mijn borsten!
Heerlijk genoten van elkaar gisteravond en vandaag gezellig met de kids naar het dolfinarium geweest.
Nu gesloopt, maar heb wel canestreepjes op mijn borsten!

- Sabrina
@Voleuse: I know right?
Zo vond ik het zelf ook klinken, leuke mental image!
En whoohoo, bovenop de blauwe plekken van gisteren net op Taboo nog verder in elkaar gemept! Whiiiii!

En whoohoo, bovenop de blauwe plekken van gisteren net op Taboo nog verder in elkaar gemept! Whiiiii!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- Peter^
- Contacteer:
- Ravelijne
Klinkt als een goed weekend voor eenieder! 
Hier ook wel. Vrijdagavond eten op het strand met vrienden, zaterdag dagje Brussel (Horta Museum, errug mooi als je van Art Nouveau houdt) en gisteren samen dagje bijna niks doen en een beetje bijkomen.

Hier ook wel. Vrijdagavond eten op het strand met vrienden, zaterdag dagje Brussel (Horta Museum, errug mooi als je van Art Nouveau houdt) en gisteren samen dagje bijna niks doen en een beetje bijkomen.