Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
tessie
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door tessie »

Ben blij voor je phe!
shareen_G

Bericht door shareen_G »

Wat een super nieuws! Ga er lekker van genieten meis.
Waar een wil is, is een weg
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Oh wat lfijn voor je phedre!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Spannend! Fijn voor je. :)
artemis

Bericht door artemis »

Fijn phedre!
Lil

Bericht door Lil »

:static: Fijn phedre!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Leuk phedre!!

Blij dat het vandaag afgekoeld genoeg was om toch naar Amsterdam te gaan, npg lekker twee uurtjes met chalk en +1 doorgebracht, echt fijn ik hou van die meid! En toen bij dd en Boefje gebbqued, gezellig afleiding en lekker. Ns was een beetje balen vandaag dat wel maar was om middernachtin den Bosch. Toen snel Crownless en Brian nog geknuffeld, en nu een lekker koel huis.

Nu nog. Een beetje slaap vatten :)
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

TUS gaat door! TUS gaat door! Nee, er is nog steeds geen datum of lokatie bekend gemaakt, maar wel dat ze iets hebben en dat er snel meer info volgt! :static:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Yay! Ik ben erg benieuwd!
**Self Rescuing Princess**
chell

Bericht door chell »

Jaaa jippie :) Ik werd daar gisteravond ook erg blij van (ik kreeg het goede nieuws uit eerste hand van Nachtschade en TheLoveGodSmiles).
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Treincontroleur, zo'n BOA van de service & veiligheid, merkt met autoritaire stem op: "Dit bent u niet!" als hij de foto op mijn ov-chip ziet. Met de opmerking dat het een hele oude foto is neemt ie genoegen.

Ik hoop dat er snel een datum is voor TUS, hoe eerder ik een vrije dag aanvraag des te groter de kans dat ik kan gaan.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
chats

Bericht door chats »

sorry, maar mag ik vragen wat TUS is?
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Wat een vrolijke dag heb jij gehad anne!
Geniet van de positieve momenten.
kitten

Bericht door kitten »

TUS is de afkorting van The Usual Suspects. Het is een "unconference", gebaseerd op de GRUE. Dat is dan weer een Amerikaans type kink unconference. De afgelopen 2 jaar was de TUS daadwerkelijk een officiële GRUE.

Maar wat is dan een unconference? Nou, dat is een conferentie van allemaal kleine lezinkjes en workshopjes. Alleen de agenda wordt niet van tevoren bepaald. Die wordt ter plekke bepaald. Met de mensen die er dan zijn. Weet jij veel van vliegertouw-penisbondages? Dan kun je ter plekke bedenken dat je daar een workshop over gaat geven. Maar als jij altijd al hebt willen leren over vliegertouw-penisbondages, dan kun je dat ook verzoeken, want misschien heeft er iemand anders wel verstand van vliegertouw-penisbondages en wil die erover vertellen.

Het gevolg is een ongelofelijk leuke dag (met evt een kleine meeting de avond ervoor en een pannenkoekenontbijt de ochtend erna) waarin je onwijs veel kunt leren en heel veel meemaakt.

FetLife groep van de TUS: https://fetlife.com/groups/22085
Topic over TUS 2010: viewtopic.php?f=5&t=2298
Topic over TUS/GRUE 2011: viewtopic.php?f=5&t=3315
Topic over TUS/GRUE 2012: viewtopic.php?f=5&t=4013
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Goeie samenvatting, kitten! TUS is echt heel gaaf. Het idee van een unconference komt eigenlijk uit de computer wereld, toen iemand op een gewone conferentie een keer de opmerking maakte dat de meest leerzame momenten de spontane dingen waren die in de koffiepauze gebeurden, tussen de 'echte' workshops door. Dus toen kwam iemand op het idee om een conferentie te organiseren die alleen bestond uit alleen maar dat soort spontane-uitwisselingen-in-de-koffiepauze. Er is ook nog de Regel Van De Twee Voeten die het zo bijzonder maakt, de regel dat als je niets meer opsteekt of toevoegt, dat je dan gebruik maakt van je twee voeten en iets anders opzoekt. Dat is even wennen (zomaar weglopen?!), maar het is heel tof, omdat iedereen die bij een workshop overblijft er met de volle aandacht en interesse bij is, en niemand staat te wachten tot ze weg kunnen. Levert een heel bijzondere, ongedwongen sfeer op. :)
Plaats reactie