Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- eireann
- Site Admin
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
De kaart met lieve woorden ligt klaar om op de bus te gaan, maar een knuffel, of eten voor ze meebrengen voor de vriezer, of bezoekuur aflossen zou ik liever doen.
Nou ja, als ik nu in Ierland woonde had ik dezelfde zorgen over de ouders hier. kan niet winnen!
Nou ja, als ik nu in Ierland woonde had ik dezelfde zorgen over de ouders hier. kan niet winnen!
**Self Rescuing Princess**
- phedre
- Contacteer:
wie kan mij weer ff wat zin en energie en motivatie toesturen? t Ging zo lekker laatste tijd, maar door gedoe afgelopen dagen is t echt compleet weer verdwenen en loop ik weer hele dag te janken en doe helemaal niks
maar t moet wel, want vrijdag huis vol volk dus t moet n beetje knap zijn en morgen ben ik hele dag weg
Vooruitzicht van een volledige D/s opbouwen met alles erop en er aan muv liefdesrelatie, ging in week tijd naar hooguit een keer per maand rl contact zonder fysiek spel.. Redenen ervoor zijn duidelijk, zijn excuses voor overenthousiast zijn en dingen te rooskleurig zien daardoor geaccepteerd, maar maakt het niet minder kut!!
En dan gaat renco ook nog definitief weg zondag
Ik baal er zo enorm van, ik ga m zo enorm missen, maar ik kan m, mede door een lijf dat t af laat weten, gewoon echt niet geven wat hij nodig heeft, waardoor hij steeds onhandelbaarder wordt. Nu gaat hij naar mensen doe hem wel kunnen geven wat hij nodig heeft, en hem aan kunnen. Voor hem veel beter, voor mij scheelt t n hoop stress en frustratie dat t niet wil.. dus ook wel beter, maar mén... wat vind ik t moeilijk!! en dat had ik echt niet verwacht.

En dan gaat renco ook nog definitief weg zondag

Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- kitten
Afscheid van Renco...?
Oh meid wat moeilijk!
Bovenop de teleurstelling van die D/s die zo veelbelovend leek...
KNUFFEL!!

KNUFFEL!!
Ik had het je graag gestuurd phedre, maar ik heb zelf helaas ook niets over.
Zijn knuffels ook goed? Die heb ik nog wel over.
Balen dat het verder niet zo loopt met een D/s en dat dan renco ook nog weg moet. Het zit je ook niet mee he?
Zijn knuffels ook goed? Die heb ik nog wel over.
Balen dat het verder niet zo loopt met een D/s en dat dan renco ook nog weg moet. Het zit je ook niet mee he?
Oh wat erg phedre... Wat zal het stil en leeg zijn zonder hond. Maar, je doet het voor hem. Een jonge lab heeft nou eenmaal heel veel nodig. Het is goed en verstandig, maar wel kut.
Stom ook van de D/s...
Ik heb wel wat energie over, wel gemixt met een beetje zenuwen. Maar dat is goed tegen het stilzitten. Ik stuur wel wat

Ik heb wel wat energie over, wel gemixt met een beetje zenuwen. Maar dat is goed tegen het stilzitten. Ik stuur wel wat

- phedre
- Contacteer:
knuffels zijn ook fijn!!!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
dat is veel in één keer. Wel heel goed en knap dat je het belang van Renco voorop stelt, echt dappere maar moeilijke beslissing. Balen van die D/s. Ik hoop voor je dat je snel weer wat motivatie en energie terugkrijgt!
(((phedre)))
(((phedre)))
- sandra
Knuff Phedre!! Wat balen van allebei! Mag je Remco nog wel soms zien?
- phedre
- Contacteer:
ik weet niet of ik dat wel wil sandra, dan blijf ik afscheid nemen, elke keer opnieuw
en ik riep altijd dat ik me nooit hechtte aan een huisdier, want t is maar n dier.... pfff kom ik daar ff van terug nu!!
en ik riep altijd dat ik me nooit hechtte aan een huisdier, want t is maar n dier.... pfff kom ik daar ff van terug nu!!
- sandra
Ja dat is natuurlijk zo
helemaal waar. Maakt het nog moeilijker.
Sorry had ik niet zo snel aan gedacht.

Sorry had ik niet zo snel aan gedacht.
- cinderella
Jammer phe. Dat zagen we niet aankomen. Hij was hier weer welkom geweest voor een paar maanden, maar als je hem echt niet meer kunt hebben is het misschien wel beter. We hadden z'n tunnel naar China nog niet gedempt, maar daar wordt het dan ook wel weer eens tijd voor.
toen doet er nu niet meer toe
- Ravelijne
Aww, dat is naar, zeker zo bovenop elkaar gestapeld. *knuff* Kan me voorstellen dat een jonge, actieve hond wat te veel is. Misschien tzt eens denken naar een beestje wat al wat uitgeraasd is. Viervoeter-vriendje in huis is wel echt fijn.
- phedre
- Contacteer:
@Cinderella, ik weet dat ie bij jullie hartstikke welkom is voor een paar maanden, echt wel, en ik was ook mega blij met t onderdak dat jullie m geboden hebben toen ik t even niet kon. Maar doordat hij zn energie gewoon niet kwijtraakt bij mij, wordt ie alleen maar drukker en onhandelbaarder als er andere mensen en/of honden in de buurt zijn en hij is nog niet eens op tot zn volle kracht uitgegroeid. Elke keer als ik elders ben, denk ik... zo gaat t gewoon niet, hij is te sterk. Dan kom ik thuis, ben ik alleen met m, waar hij dan wel rustig is en denk, zie je wel, t valt wel mee, zo gaat t goed, ik kan t wel, (hoewel hij thuis ook steeds onrustiger wordt) om dan weer elders te zijn en te merken dat t toch gewoon niet gaat, en zo blijf ik in cirkeltjes ronddraaien. Daarnaast de weekenden op Phee's waar hij nog minder ruimte en beweging krijgt als thuis, omdat ie ook tijdens de pheesten in de auto moet zitten... alle weekendopassen laten t om de beurt afweten door geen zin, geen tijd of allergien. Dan moet ik denk ik, zeker voor hem, maar ook voor mezelf, verstandig zijn en de beste weg kiezen, hoe zeer t ook doet.
- miss_meeko

Goede beslissing maar wel ontzettend moeilijk. Hoop voor je dat de tijd de komende dagen snel gaat zodat je minder lang tegen het afscheid hoeft aan te hikken.